Skocz do zawartości

Stivo92

Zarejestrowani
  • Postów

    78
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320d 150PS 04r

Osiągnięcia Stivo92

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Koledzy proszę pilnie o pomoc nie wiem którą zamówić na allegro... mam taką chłodniczkę na stałe przyłączoną z tą rurką karbowaną i tam jest dziurka i teraz lipa bo to jest na stałe przylączone i tu pytanie czy można kupić coś takiego: http://i40.tinypic.com/ngzymf.jpg a ja mam taką: http://i43.tinypic.com/2vspvl0.jpg pytam bo jak by znów zrobiła się dziurka czy co to od nowa całą chłodniczkę wymieniać ;/
  2. Koledzy gdzie taką rurkę tą od chłodniczki można dostać? i czy,żeby przeczyścić chłodniczkę spalin konieczne jest spuszczanie dużej ilości płynu chłodniczego? i czy po montazu chlodniczki trzeba odpowietrzać układ od nowa?
  3. http://i42.tinypic.com/30crj12.jpg jest to przykładowe foto z neta ale właśnie tam gdzie czerwona strzałka to jak by dym leciał... jakie mogą być objawy tej nieszczelnośći?? a jak ta część się nazywa ??
  4. kolego z tąd leci dym http://i42.tinypic.com/1556typ.jpg gdzieś z tamtąd leci dym jak sie silnik nagrzeje,przejedzie się z 2km z butem,zatrzyma,maska do góry i tam leci dym,smiedzi jak by się coś przypalało
  5. tak auto muli wtedy jak nie poprawnie to działa kolego wężyki dobrze założone i nowe sylikonowe... przed chwilką uruchomiłem auto,zdjąłem wężyk z egr auto chodzi już 20 minut i nic 0 ssania z wężyka i to jest dziwne i egr nie pracuje. zgasiłem auto i z elektrozaworka zdjąłem wężyk z ''OUT'' to było pss przez sekundę czyli tu niby okej to czemu z OUT nie wychodzi żadne podciśnienie :cry2: mam 2 nowe zaworki w domu i lipa
  6. jak zdejmę wężyk z EGR wtedy co tak stoi zacięty to się natychmiast zamknie.... tylko dziwnie jest to,że na starym na biegu jałowym tłoczek się wysuwał i zasuwał a tu nie ma takiego efektu tylko jak się uruchomi egr to się otwiera tak przed połowę i stoi otwarty na biegu jałowym i to jest dziwne co tu nie gra
  7. Wszystko fajnie kolego wytłumaczone tylko,że stary zaworek nie puszczał powietrza z okolic filtra powietrza tego małego a dwa nowe puszczają tamtędy w czy rzecz na starym zaworku egr jak już egr zaczał działać tłoczek się wysuwał i zasuwał na biegu jałowym A NA NOWYCH JAK SIĘ EGR URUCHOMI TO TŁOCZEK NA BIEGU JAŁOWYM NIE ZASUWA SIĘ I WYSUWA(TAK DELIKATNIE)TYLKO OTWORZY SIĘ NIE CAŁKOWICIE TAK PRZED POŁOWE I STOI OTWARTY tak jak by nie miał siły się domknąć bo powietrze ucieka z elektrozaworka
  8. koledzy dla czego przepuszcza drugi nowy elektrozaworek egr?? ehh trza kolejny kupić ;/
  9. przyszedł dzisiaj mi elektrozaworek EGR i test czy puszcza powietrze i co? TO SAMO a stary nic nie puszczał,ale go rozebrałem i starego już nie założę.Dla czego puszczają te nowe powietrze?
  10. Stivo92

    Inpa parametry+ bład

    na kompie wcześniej był błąd 4,wymieniłem sterownik i jest tylko ta jedna więc raczej ta tylko zepsuta.... a kolego odpowiesz odnośnie tego przepływomierza?
  11. Stivo92

    Inpa parametry+ bład

    jak zwykle nikt nie wie.
  12. Stivo92

    Inpa parametry+ bład

    można wymienić 1 świece żarową?
  13. Stivo92

    Inpa parametry+ bład

    czy ta duża masa powietrza na biegu jałowym,może mieć coś wspólnego z tym EGR,że nie działa? bo wtedy jak chodził silnik i patrzyłem te parametry to nie działał EGR
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.