Skocz do zawartości

rusei

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320d 2006 Automat
  • Lokalizacja
    Włocławek - Warszawa - Berlin

Osiągnięcia rusei

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Kolego weź naprawę bezgotówkową w ASO, PZU również i mnie wydymało śmieszą wyceną. Poza tym co chwila naciskali abym podał im swój numer konta... nie podałem bo nie zgodziłem się z wyceną. Wyczytałem na forach że oni robią taki myk że jak mają Twoje konto to przelewają kaskę i jest pozamiatane. Nie kontaktuj się nawet z PZU, od razu jedź do ASO i oni wszystko załatwią.
  2. Ja miałem wcześniej zbity xenon i z tego co się orientowałem, klosze do lamp halogenowych i xenonowych są inne. Myślałem o tym aby kupić lampę halogenową i dać komuś do podmiany klosza, i niestety nie było opcji... musiałem kupić całą nową lampę xenonową. Na ebay są tylko klosze to lamp halogenowych - na niektórych masz jasno napisane, a na innych aukcjach tylko cwaniackie "Please make sure this item will fit your vehicle before you purchase".
  3. Jak zatankowałeś na Orlenie przy temperaturach około 0, to gdy teraz mamy ostro na - to ja obstawiam paliwo. Miałem taką jazdę rok temu. Dolej jakiś depresator.
  4. Ciągnąc dalej temat mojej turbosprężarki Mitsu i sensu jej regeneracji. Byłem szczęścliwy ale dość krótko, ponieważ po 30 kkm turbo odmówiło współpracy poniżej 2400 rpm. Wstaje późno, a auto dostaje kopa dopiero gdy automat sobie zrobi redukcje biegu i mamy wyższe obroty silnika. Wywalam to ustrojstwo i kupuję NOWĄ, rozważam grubszą zabawę i zamianę na garett tak jak ktoś z forum już to robił. W sumie to jak się uda ta karkołomna zamian to podzielę się wrażeniami :) Narazie szukam DOBREGO warsztatu który mi to wszystko ogarnie od A do Z.
  5. Kolego musisz wymontować podstawki pod kubki. 1. Podważ listwę która otacza kubki i ją wyciągnij (jest wciskana) 2. Odkręć po 2 śruby przy każdym uchwycie na kubki i wyciągnij wszystko, 3. Schowek ma 4 śruby na górze po jednej po bokach. Musi wyjść.
  6. Witajcie, pozwolę sobie podpiąć się pod temat. Mam identyczne auto jak w temacie, i wywaliło u mnie błąd 4030 cytuję "Czujnik temperatury wylotowej przed katalizatorem, bank 1; sygnał". Diagnosta pogrzebał głębiej i wyniki w czasie rzeczywistym (od razu po odpaleniu zimnego silnika) dały nam 255,9 st.C "Temperatura spalin, przed katalizatorem". Pojawiają się pytania jak poniżej: 1. Jakie konsekwencje niesie za sobą uszkodzony czujnik? Przyznam że błąd wyskoczył podczas rutynowej diagnostyki, a praca auta nie była (i nie jest) niepokojąca. Jak powinna rozwijać się temperatura tutaj? Czy to może wpływać na spalanie? 2. Gdzie znajduje się ten czujnik? Przekopałem różne tematy i w jednym ktoś nawet stwierdził że ten błąd wskazuje uszkodzony czujnik ciśnienia z poniższego rysunku. Ja obstawiam że to czujnik oznaczony nr 1, ale chciałbym się upewnić. http://pl.bmwfans.info/parts-catalog/E90/Europe/320d-M47N2/L-N/oct2006/browse/exhaust_system/diesel_part_filter_sens_mounting_parts/ 3. Podobno często przewód się niszczy i wystarczy polutować zamiast wymieniać cały czujnik. Gdzie to dostrzec? Jak go podejść najlepiej? Z góry, z dołu? Może jakieś zdjęcie ktoś posiada? Dzięki!
  7. No to mam problem, ponieważ sprawdzałem kilka razy w różnych warunkach i nie mam u siebie żadnego autopoziomowania. Pamiętam że kiedyś to funkcjonowało, natomiast teraz tego nie dostrzegam. Dodam że mam oryginalne xenony pre-lci, nie żadne dokładki. - od czego mam zacząć poszukiwania? - w którym konkretnie momencie działa autopoziomowanie? Można je jakoś wymusić?
  8. Dzięki za pomoc, na pewno zerknę z ciekawości, Może jednak nie byłem zbyt precyzyjny w opisie problemu. Zdarzają się sytuację gdy widzę poprawne ustawienie strumienia świetlnego, zatem być może jakiś regulator nawala?
  9. Witajcie, Ostatnio pojawił się u mnie mały problem, który zauważyłem (i w sumie ciągle widzę) gdy podjeżdżam pod ścianę lub pod klapę innego auta, mianowicie lexy xenon świeci mi delikatnie wyżej niż prawy. W sumie nie wiem gdzie jest poziom odniesienia zatem albo lewy za wysoko albo prawy za nisko. Nie ma tragedii - nikt mi nie mruga, ale mnie wnerwia że nie jest tak jak być powinno, Czy wicie może co może być przyczyną? Nie znalazłem u siebie żadnej regulacji jak w przypadku zwykłych reflektorów. Od czego mogę zacząć poszukiwania problemu? Pozdrawiam Kamil
  10. Zatem odpisuje, Turbo regenerowałem przy przebiegu 247740 km Na chwilę obecną mam przejechane 5700 km więcej od momentu wymiany. Odpukać wszystko śmiga. Demontaż, montaż turbosprężarki, wymiana filtra oleju, powietrza oraz samego oleju to koszt: 300 zł. Regeneracja turbosprężaki Mitsu do 2.0d 163km z 2006 roku: 1250 zł. Oczywiście olej Motul i filtry Manna miałem już zakupione przez siebie. Nie pamiętam ile zapłaciłem, chyba około 350 zł. Cała operacja wykonana od 8:00 rano do 16:00 tego samego dnia :) Gdy coś się ze*ra, pozwolę sobie pociągnąć wątek aby zainteresowane osoby były świadome.
  11. Widziałem kiedyś na alledrogo, opisane jako R5081. Co do spasowanie to ja Ci nie pomogę :) http://allegro.pl/motoryzacja?description=1&order=m&string=R5081&search_scope=wszystkie+dzia%C5%82y&bmatch=engagement-v6-promo-sm-sqm-dyn-v2-aut-1-3-0807&department=wszystkie+dzia%C5%82y
  12. Rozwiązanie dla potomnych. Niestety wszyscy koledzy mieli rację. Fakt auto dawało mi łamigłówkowe objawy, zatem jeśli wydarzy się u kogoś coś podobnego... zacznijcie od turbosprężarki. Ja swoją zawiozłem do Turbo-Rentgen z Pruszkowa i bardzo ale to bardzo polecam. Pan rozebrał przy mnie moją na poczekaniu i zmienna geometria się wysypała. Turbo było już wcześniej regenerowane przez poprzedniego właściciela no i widać było że chyba na średniej jakości komponentach. W sumie to nie wiem, nie znam się. Wiem tylko że w mojej nowej turbosprężarce są części Meletta. Cokolwiek było w poprzednio już regenerowanej - rozsypało się... zgrzewy popuszczały jak widać na załączonym foto... wnioski pozostawiam potomnym. Nowe turbo od kilku tys km śmiga aż miło. http://zapodaj.net/images/8865eb58d5911.jpg
  13. Ja kupiłem w zeszłym roku te: http://allegro.pl/dywaniki-welurowe-bmw-3-e90-e91-pfi-lux-poliamid-i5116836642.html Wraz z zaczepami na przód (uniwersalnymi wkręcanymi) i jestem bardzo bardzo zadowolony. Pasują idealnie. Nie ma sensu przepłacać, za 2 lata i tak będziesz musiał kupić nowy komplet bo dywanik kierowcy będzie zniszczony. Faktycznie daruj sobie logo M :):)
  14. Panowie, ja mam inny problem, W moim e90 przedliftowym (z fabrycznym alarmem), mam już pikanie otwierania i zamykania. Niestety dźwięk jest mega denerwujący - jak w polonezie. Chciałbym zmienić ten dźwięk na takie delikane pikanie jak w filmie na youtube na pierwszym wpisie w tym temacie. Jest to ten sam "double chirp" jak w filmie poniżej w 12 sekundzie. Czy istnieje taka możliwość?
  15. Witajcie koledzy, Czy macie może jakieś sposoby na sprawdzenie modułu na stole? Mam zasilacz laboratoryjny oraz multimetry. Niestety nie znam zagadnienia nie wiem jakie wartości i gdzie mogę pomierzyć aby być pewnym że moduł nie działa; oraz że działa po mojej naprawie :) Doczytałem się że w 95% przypadków uwalone jest połączenie drucikowe - trzeba zamienić na grube przewody. To akurat da się łatwo sprawdzić "pikadłem" na multimetrze. Ale co jeśli mój przypadek będzie w tych 5%? Widziałem temat na elektrodzie, zapytam również tam: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2082745.html No chyba że jest ktoś z Warszawy/Płocka/Włocławka kto zna się na rzeczy to chętnie dam zarobić. Sęk w tym że nie chce kupować nowego bo zaraz znów padnie, ani jeździć bez żadnego przez kilka dni na czas naprawy u kogoś :( Pozdrawiam Kamil
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.