vipdominik
Zarejestrowani-
Postów
31 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia vipdominik
Praktykant (3/14)
0
Reputacja
-
mateusz124lwp.pl obserwuje zawartość vipdominik
-
e61525i m54 szarpie nie rowno pracuje po odpaleniu
vipdominik odpowiedział(a) na vipdominik temat w E60, E61
U mnie po minucie moze dwoch nierownej pracy jest wszystko ok. Nic nie szarpie itp... -
Witam, mam problem ze swoja e61525i m54 192km. Po odpaleniu samochodu po dluzszym postoju auto faluje szarpie, wrazenie jak by nie chodzilo na wszystkie cylindry. Obroty falują na poziomie 800obr/min. Po delikatnym dodaniu gazu tak zeby bylo w okolicach 1000obr/min problem praktycznie ustaje tzn. Silnik pracuje rowno ale nie tak cicho jak po nagrzaniu. Problem znika po minucie pracy. Na moje oko problem z mieszanką. Wymienione: -swiece -cewki -przeplywomierz -czujniki temp.(w bloku pod kolektorem i w termostacie) Mam inpe ale nie wiem gdzie mam szukac przyczyny bo bledow nie ma... Prosze o pomoc.
-
Moze wie ktos czy mozna zalozyc z e60 525i n52?
-
Witam, mam bme e60 525i z 2004 rok. Po awarii sterownika skrzyni przykreconego do plyty chce przelozyc cala skrzynie od e65 z tego samego roku i takim samym oznaczeniem skrzyni tj. 6Hp19 z tym ze z silnika 3.0i. Czy bedzie dzialac? Nie chodzi mi o przelozenia tylko czy da sie ja wsadzic i czy komunikacja bedzie poprawna.
-
Witam, mam problem w BMW e60 525i z 2004 roku -skrzynia automatyczna ZF 6HP19 dość mocno szarpie. Nie znam jej historii ponieważ samochód kupiłem już z uszkodzoną skrzynią. Wydaje mi się że jeżeli silnik jest zimny to przez 5min jest w porządku, później nasila się szarpanie. Szarpanie występuje najczęściej przy przyspieszaniu i utrzymywaniu stałej prędkości powyżej 70km/h -nie ważne na jakim biegu. Można powiedzieć że sam proces startu do 80km/h idzie ładnie, później pojawiają się szarpnięcia i wystarczy na chwile odpuścić gaz żeby tylko silnik zaczął hamować i znowu można go dodać i jechać bez szarpania przez 10s. Skrzynia weszła kilka razy w tryb awaryjny ale kasował się po ponownym uruchomieniu silnika. Z prostych testów które znalazłem wykonałem: -samochód żwawo rusza bez gazu po puszczeniu hamulca -biegi w 90% przypadków przerzucane są płynnie -żadnych niepokojących hałasów -olej jest - sprawdzony zgodnie z instrukcją Dołączam filmik przedstawiający problem. Uczucie przy falowaniu jest takie jak by skrzynia wysprzęglała i zapinała bieg (tak jak byśmy jechali manualem na równym gazie i wciskali na moment sprzęgło) Problemu by nie było gdyby każdy warsztat nie miał na to innej teorii, a mianowicie: -brak oleju (już wykluczony) -zły olej (nie wiadomo ale kolor słomkowy, filtr ZF) -konwerter (jedni na to stawiają drudzy sie z tego smieją bo sie nie tłucze) -mechatronika(wymiana oleju, misy, jakiejś płyty, adaptera i chyhba tłoczków czy coś takiego) -rozbiórka całej skrzyni ceny wahają się od 1300zł (wymiana olej) do 6500 (wymiana wszystkiego co sie kiwa) A teraz moje pytanie.. na allegro jest kilka skrzyni BMW 6HP19 z tym że do 2.0d, 3.0d 3.0i itp... czy są takie same? Wydaje mi się że najprosciej kupic całą używaną skrzynie z konwerterem i gwarancją, zalać oryginalnym olejem i święto. Znajomy twierdzi że 2 razy naprawiał skrzynie i 2 razy żałował. Film: https://www.youtube.com/watch?v=eGDHtj7smdY&feature=youtu.be
-
prosze o wymiary podloznicy i kielichow w e46 compact 2003r
vipdominik odpowiedział(a) na slawekk temat w E46
Jak chcesz to odetne ci cały przód z compacta za rozsądne pieniądze... kolor niebieski -
Dodam że silnik niedawno zmieniany więc: -egr i cały dolot czyszczony i sprawdzony -odma nowa -węże podciśnienia wszystkie nowe -intercooler sprawdzony -filtr powietrza nowy MANN -świece i cały układ sprawny Samochód z którego przekładałem silnik też tak dymił ale stwierdziłem że to jakaś banalna sprawa. Jedyne co nie zostało sprawdzone a pojawiło się tutaj to katalizator który poszedl z anglika bo ja nie miałem. Czy może mieć jakiś wpływ?
-
Przeszukałem już cały internet i wiem że czarny dym oznacza za mało powietrza. Jednak nigdy się nie spotkałem z takim problemem jak u mnie... Jak komuś dymi to cały czas...
-
Witam, moja e46 320d momentami dymi na czarno tak że światła z tyłu nie widać. Dzieje się to wtedy jak przejadę jakiś odcinek np. 10km delikatnie a następnie wcisnę do spodu. Powstaje ogromny kłęb czarnego dymu. Po tym mogę ją gnieść ile chce i dymu nie ma. Następnie kolejne kilka km spokojnie i problem się pojawia ponownie. W inpie wszystko gra. doładowanie zadane takie jak wymagane, przepływka ok, egr czyszczony, zaworki podciśnieniowe od turbiny i egr nowe. Korekta wtrysków w inpie mieści się w granicach +/- 0,3 więc uważam to za igłe. Moc czy kopci czy nie jest taka jak ma być. Co to może być?
-
A jaki kolor ma spalany olej? Dzisiaj dobrałem się po raz kolejny do odmy i wnioski to że: -oryginalna odma ma słabszą sprężynę i jeden zwój mniej niż Vaico -oryginalna membrana jest z wyglądu identyczna ale o wiele bardziej miękka Po rozłupaniu pokrywek w jeden i drugiej odmie, manualnie można stwierdzić że oryginalna ugina się dużo dużo lżej niż w przypadku Vaico. Założyłem, jak narazie dymu nie ma...
-
Dodam że raczej nie jest to płyn chłodniczy bo z tego co wiem to płyn szybko się rozpyla, a ten dym długo leci. Płynu chłodniczego raczej nie ubywa, oleju jeżeli już to małe śladowe ilości. Zapomniałem napisać że silnik to m47n 150km
-
Witam. W mojej e46 pojawil sie problem dymienia. Po postoju Nie wazne czy to 30min czy caly dzien - kilka sekund po odpaleniu samochodu pojawia sie duzo bialego/lekko blekitnego dymu. Problem ustaje po nagrzaniu silnika. Jednak problem pozostaje bo wtedy auto nawet po lekkim dodaniu gazu dymi na czarno.. Moc bez zmian, wszystkie parametry w inpa jak najbardziej poprawne. Korekta wtryskow w granicach 1.5mg/hub. Przypuszczalem ze problem tkwi w odmie ktora zmienialem przed wystapieniem objawow ale zmienilem ja jeszcze raz niestety na taka sama "vaico" bo innej nie bylo w sklepie i dalej to samo. Dzisiaj zaczalem sie bardziej dobierac i stwierdzilem ze: - turbina ma maly luz "gora - dol" i zero luzu wzdluz. -rura pomiedzy przeplywomierzem a turbo zalana olejem od wysokosci weza od odmy. -wirnik od strony ladowania w turbinie zerzygany olejem -egr i kolektor ssacy zalany olejem -brak plynu w oleju i oleju w plynie -filtr powietrza namokniety olejem Co moze byc przyczyna kiedy ewidentnie dymienie bierze sie z odmy? Czy przedmuchy sa tak duze ze odma nie radzi? Olej to motul xclean 5w30. Czy ide w dobrym kierunku?
-
Problem rozwiązany - padnięty sterownik airbag... Po wymianie na inny wszystko ok
-
e46 320d - wskaźnik doładowania, podciśnienia itp
vipdominik odpowiedział(a) na vipdominik temat w E46
Masz może jakieś fotki którędy puścić przewody? -
Szperając po niemieckich stronach mogę wnioskować że może padł moduł airbag? Gdzie on się znajduje i jak go wymienić? (chodzi mi o soft) Jak kupie o takich samych numerach to kombinacja z softem będzie konieczna? (chodzi mi o jakies dopisywanie vinu itp)