Skocz do zawartości

torixon

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    330d

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia torixon

  1. Ostatnio trafiłem na świetnego specjalistę do tuningu BMW w Łańcucie - firma Boost Factory, ale robi również inne marki. Robiłem swoją E60 530D i efekt jest fenomenalny. Ceny ok. Całkiem fajne portfolio prac, można sprawdzić na https://boostfactory.pl/kontakt/
  2. miałem to samo problem rozwiązany u Pawła w Boostfactory.pl dało się przeprogramować sterownik silnika tak więc już więcej bład 29f4 i 29f5 nie wyskakuje :)
  3. miałem to samo problem rozwiązany u Pawła w Boostfactory.pl dało się przeprogramować sterownik silnika tak więc już więcej bład 29f4 i 29f5 nie wyskakuje :)
  4. miałem to samo problem rozwiązany u Pawła w Boostfactory.pl dało się przeprogramować sterownik silnika tak więc już więcej bład 29f4 i 29f5 nie wyskakuje :)
  5. torixon

    OBC zmiana korekcji spalania

    Dobry tuner bez problemu ogarnie. Jeśli chcesz mam namiar na gościa ;)
  6. Cześć kolego miałem podobny problem drgała kierownica przy 85-100km/h, bardzo mocno przy hamowaniu, ale tylko przy tych prędkościach. koła zmienione, nadal drgały. Zmieniłem opony, nie pomogło. Luzy w zawieszeniu takie jak powinny być. Tuleja wahacza OK. czujnikiem zegarowym mierzyłem tarcze z przodu. ok 0.02mm bicia czyli znacznie poniżej granicy. Testowałem na różnych promieniach od czoła i z tyłu. Jednak zdecydowałem się na zmianę kompletu tarcz i klocków hamulcowych z przodu. I to pomogło.
  7. w wersji touring nie masz wygłuszenia bagażnika więc jest git:) w sedanie niestety trzeba kombinować... chociaż buda powinna nieść trochę dźwięku :)
  8. nie musisz kupować radia potrzebujesz konwertera sygnału z głośników (hi input -> RCA), kosztuje około 50zł (np. Carpower FGA-22) na rynku są również wzmacniacze z wejściem hi input, wtedy wystarczy wziąć sygnał z głośników i wpiąć do wzmacniacza. (np. Crunch MXB280) Ogólnie jakość dźwięku jest nieco gorsza niż z nieoryginalnego radia z wyjściem hi input, ale jeśli kupisz w miarę dobry konwerter, da się przeżyć.
  9. regenerowałem odbłyśniki w e46. Również bardzo trudno zdemontować samą soczewkę. Napylenie nowej warstwy u znanego fachowcy z forum 130zł z przesyłką za dwie soczewki. Czyszczenie szkła i zmiana żarników oraz nowa warstwa na odbłyśnikach = rewelacyjny efekt.
  10. W e46 jest troszkę śmieszny ten klimatronik. Mimo ustawienia temperatury na wyświetlaczu, można regulować nawiewem za pomocą pokrętła nawiewu głównego. Być może ktoś przekręcił temperaturę nawiewu na max?;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.