Skocz do zawartości

Jawor

Zarejestrowani
  • Postów

    851
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O Jawor

  • Urodziny 11.10.1986

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Jest: F56, F54, E34. Było: R50, E34, E91
  • Lokalizacja
    Gdańsk

Osiągnięcia Jawor

Doświadczony fan marki

Doświadczony fan marki (11/14)

0

Reputacja

  1. Jawor

    Pompa wtryskowa 2,5tds

    to ze wymieniales nie znaczy ze musza byc dobre. a to ze zatrzesie to znaczy ze nie pali na wszystkie gary czyli ktoras ze swiec sie dluzej nagrzewa.
  2. Krótki artykulik oraz pare fotek, niebawem więcej zdjęć. http://bmw-diesel.pl/index_main.php/premiera-bmw-5er-touring-f11/ Miłej lektury i oglądania :mrgreen:
  3. Napisałeś brednie pbo jak odkręcisz korek to czy samochód będzie stał czy jeździł to węże będą miękkie. Są jeszzcze wtryski do sprawdzenia, turbo, dwumas i mnóstwo innych istotnych rzeczy. A co do nagrzewania silnika to polecam: http://bmw-diesel.pl/viewtopic.php?f=6&t=2154
  4. Jawor

    Ciężko odpala

    Problem leży w sekji tłocząceej pompy, nie w nastawniku.
  5. Ale żeś bzdury napisał i w dodatku pominąłeś jeszzcze wiele istotnych rzeczy.
  6. Jawor

    problem z pompą wody

    Nie chcę być złym wróżbitą, ale sprawdziłbym czy nie ma spalin w układzie chłodniczym i oleju. Pozdro, Radek
  7. Osobiście nie sprawdzałem, ale kolega kupował do E36 i sobie chwalił.
  8. Jawor

    Pompa wtryskowa 2,5tds

    Wymień wężyki przelewowe od wtrysków i sprawdź czy wtryskiwacz sterujący się nie poci i zaworek nie będzie Ci potrzebny.
  9. Końcówki do wtryskiwaczy znajdziesz bez problemu na allegro, koszt średniej klasy końcówki to ok30-40 pln.
  10. Prezes, w kwestii Twojego problemu: siwy dym przy odpalaniu zazwyczaj oznacza że któraś ze świec jest juz padnięta, a nie tak jak ktoś wcześniej wspominał niebieski dym. Skoro masz grzanie świec na ciepłym silniku a i tak ciężko odpala to radzę poszukać innej pompy wtryskowej bo ta juz jest na wymarciu i stąd zapewne zła dawka i kopcenie. Pozdrawiam
  11. pewnie sprężyna Ci pękła, miałem tak u siebie
  12. Danek myślę to mogą być wtryski, prawidłowo powinny dawać coś koło 150 barów ale nie jestem pewien. Co do konwertera to zapytaj kolegi Łosiowy z forum, może Ci coś podpowie w tym temacie. piotrass, jak masz wibracje w manualu to wielce prawdopodobne że to dwumas właśnie.
  13. Z tego co napisałeś wynika że kąt wtrysku odpada. IMHO wtryski, jak już kiedyś wspominałem.
  14. ciezkie odpalanie na cieplym - pierwszy obstawialbym nastawnik, typowa przypadlosc tds'ow. Akurat za odpalanie odpowiedzialna jest głowiczka, natomiast nastawnik powoduje falowanie obrotów.
  15. Jak dymi na biało na zimnym i ciężko odpala z dużą chmura na ciepłym to obstawiłbym kat wtrysku
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.