Skocz do zawartości

Madaro84

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Madaro84

  • Urodziny 30.11.1983

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 330i 2005 E61 520d 197KM 400Nm

Osiągnięcia Madaro84

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Niestety w tej porównywarce nie ma podziału na rodzaj skrzyni biegów i np wersja 330i LCi jest podana tylko w automacie (chyba, że w manualu nie wychodziła), 330i pre LCi jest podana tylko w manualu, tak więc porównanie jest trochę wypaczone, wygląda to tak: http://www.zeperfs.com/en/match1302-2672-2643-1430-1488-1543.htm
  2. Tu jest dokładne porównanie czterech modeli, o których mowa w temacie http://www.zeperfs.com/en/match1302-2643-1488-1543.htm
  3. Nie jechałem 330d, mam 330i N52 258 KM i z czystym sumieniem mogę polecić tą jednostkę. Tak jak pisał Rivasi, nie mam żadnych problemów z silnikiem, olej nie znika, popychacze zaworów raz stukały, jak auto trochę postało. Osiągi w dieslu są zapewne lepsze, gdyż tam jednak jest turbo, ale jeżdżę od dwóch lat tym autem i nie znudziło mi się, osiągi są wystarczające jak dla mnie. To kwestia podejścia i nastawienia. Wybrałem benzynę ze względu na dźwięk (jest naprawdę piękny) oraz fakt, że w benzynie nie ma się zbytnio co zepsuć. Diesla może bym kupił, gdybym miał auto od nowości i wtedy dbałbym o nie wg moich standardów. A wiem jak wiele ludzi ma naprawdę marną wiedzę na temat obsługi i eksploatacji auta z turbo, nie tylko w PL. Tak więc za 50k polecam szukanie 330i, ale to Twój wybór.
  4. Nie przejmowałbym się za bardzo. Oczywiście musi sprawdzona i dobra sztuka. Moja ma grubo ponad 200 kkm i nie objawiły się jeszcze żadne problemy. Kiedyś jak długo stała, to przez parę minut słychać było popychacz. Oleju ubywa bardzo mało, mimo dynamicznej jazdy. Ja osobiście polecam 330i.
  5. Są całe wątki na temat silnika N52. Ma tam jakieś wady, ale u mnie jak na razie się nic nie objawiło. Także szukaj zadbanej sztuki z pewną historią serwisową. Aha i polecam zdecydowanie 330i. Jeździłem 325i i 330i. 3.0 idzie lepiej, pali niewiele więcej.
  6. Przejedź się autem i zobacz, czy się hamulce nie grzeją. Dotknij każdą felgę, wszystkie powinny mieć równomierną temperaturę. Jeśli któraś będzie znacznie cieplejsza, to te koło hamuje. Sprawdź jeszcze ten ręczny.
  7. Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź. Na dniach wjedzie Motul albo Mobil.
  8. Im dłużej czytam ten temat tym większy mętlik w głowie. Tak więc, co polecacie do n52?
  9. Smokin, powiało optymizmem :) Ja mam N52b30 z października 2005. Tak więc jakie wady ma ten mój silnik? Jak się objawiają? A może silnik padnie nagle? Oleju nie bierze prawie wcale, teraz dokładnie nie wiem, ale na wyświetlaczu od navi to jeden "kwadracik" na 10 tys km. Styl jazdy dynamiczny, a nierzadko wskazówka przekracza 6 tys obrotów. Popychacze nie stukają, osiągi takie jak powinny być.
  10. Polecam jednak 330i. Jedzie lepiej, pali tyle samo. Mi pali 12,5 - 13 miasto, 8,3 - 8,5 na drogach krajowych z wyprzedzaniem, 8,7 - 9,0 autostrada.
  11. Niestety, w ASO Olszowiec w Poznaniu wołają 250 zł i nie ma mowy o żadnej puszcze charytatywnej. Do tego chcą dowód rejestracyjny i osobisty. Nie polecam.
  12. To poczytaj sobie kolego instrukcję albo choćby wiele tematów olejowych na tym forum. To jest moje siódme auto w życiu i każde brało jakieś tam ilości oleju. Jakbyś trochę się też znał, to byś wiedział, że zużycie oleju zależy np. od oleju, od stylu jazdy, itp, itd. Jeśli ktoś twierdzi, że 0,2l oleju na 1000 km to dużo, to przepraszam, ale kończę jakąkolwiek dyskusję, bo to nie ma żadnego sensu. O mój słuch się nie martw. Jestem mechanikiem. Dobranoc
  13. Ja ani razu nie powiedziałem, że moje auto premium, choć na pewno bardziej premium niż tak zachwalana przez Ciebie C5. Zapraszam, kiedy tylko zechcesz, przyjedź o 5 rano z zaskoczenia i będziesz mógł się podelektować brzmieniem r6 bez choćby jednego stuknięcia. A olej... czy 2 litry na 10000 tys to dużo? Nie sądzę. A tak w ogóle temat do zamknięcia, nikogo tu nie przekonasz do francuza "klasy premium", kolega już stwierdził, że go nie stać na 335i, więc to by było na tyle.
  14. Skoro tak jest, to chyba przerzucam się na Citroena :lol: A tak poważnie, skoro BMW jest "MEGA" awaryjne, to jak określić Citroena, żebyś się nie obraził? hmm A miłość do BMW i radość z jazdy? Widać nie czujesz tego. Tego dreszczyku, tego czegoś. Tylko liczby i chłodna kalkulacja. W takim razie szerokości swoim DSem klasy Premium.
  15. Rzeczywiście, wyglądają jak bliżniaczki :) A takie paski gdzieś można kupić? Rzeczywiście lepiej to wygląda, pomyślę nad takim rozwiązaniem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.