Skocz do zawartości

nawrot_f20

Zarejestrowani
  • Postów

    54
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F30 Sport Line
  • Lokalizacja
    Krk

Osiągnięcia nawrot_f20

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Jakbys ocenił przyrost mocy i momentu? Jak wzrosło przyspieszenie i eleastyczność?
  2. PDC działa bez problemu? Działa z iphone? Czyli jak narazie nie instalowałeś tunera DVB-T? Co ewentualnie trzeba rozciągnąć po samochodzie? Jak ze sterowaniem iDrive?
  3. Wygląda super. A ile zajął Ci montaż? Wszystko działa P&P?
  4. Oczywiście macie rację. Audi A3 prawdopodobnie pali tyle samo (ten sam silnik). Warto jednak zauważyć, że BMW ma inne atuty i jednak ciężko porównywać F30 do golfa (z całym szacunkiem dla golfa ofc :D )
  5. Średnie spalanie napisałem Ci wyżej - jednak przy założeniu 1 lub 2 osób + pełny bak.
  6. Jak zawsze wszystko zależy jakie są oczekiwania. Często jeżdżę też X1 25d i nie czuje się źle jak wsiadam do 318 :D
  7. Ja 318i zrobiłem już 2000km. Oczywiście demon szybkości to nie jest - nie mniej jednak, jeśli założeniem jest jazda miejska/podmiejska osiągi są wystarczające. Jeśli ktoś lubi piłować od świateł do świateł, to powinien pomyśleć o większym silniku. W kwestii spalania - w mieście przy normalnej jeździe i korkach samochód pali 9l. Ale dynamiczna jazda kończy się spalaniem 11l. W ruchu podmiejskim bez tras szybkiego ruchu, spalanie 7.5l Autostrada 140-160 na tempomacie 7,5-8,0l Co ciekawe, wcześniej miałem F20 116i (1.6, 136KM) i samochód palił więcej niż 1.5 F30. Dynamika porównywalna.
  8. Zestaw gladena, który proponujesz jest do serii E. Do F30 koszt to już 2000zł Panowie, dzięki za pomoc!
  9. Ja mogę potwierdzić, że różnica jest spora. Nawet nie wchodziłem w uDimension czy Gladen. Wymieniłem po prostu podstawowe średniotonówki w drzwiach na ori z systemu HIFI + dodałem gwizdki w drzwi ori HIFI. Bez wymiany basów pod fotelami oraz bez dokładania wzmacniacza, a więc bez rzeźby. Całkowity koszt to ok. 500pln brutto, jakieś 40 minut roboty, a naprawdę poprawa jakości dźwięku odczuwalna. Generalnie audiofilem nie jestem, ale standardowe nagłośnienie w F30 jest dla mnie najgorsze ze wszystkich aut, jakie maiłem do tej pory. A było ich kilka (zaczynając od starszuka juz jak na dzisiejszy dzień - Vectry z 1996 roku) i wszystkie ze standardowym nagłośnieniem. Czy mógłbyś podać numery części które kupiłeś? Chodzi mi dokładnie o głośniki, jak podłączyć twettery do średniotonowych?
  10. Czy w takim razie podstawowy iDrive obsłuży w przyszłości apple car play? Czy warto zamawiać rozszerzone pakiety?
  11. Witam, czy ktoś wie, czy istnieje możliwość zamówienia apple car play do F30? Ewentualnie z którą opcją dodatkową jest to związane? Z góry dziękuję!
  12. Rozumiem, że zmiana na duży plus? Mógłbyś podać specyfikację, co zamontowałeś? Trzeba było coś kodować? Jakie są koszty wyciszenia nadkoli? pozdrawiam!
  13. Do niedawna jeździłem też F20 w Urban Line tyle, że 116i :) Miałem kiedyś ten sam dylemat. Samochód kupiłem na continentalach - opony szybko wyząbkowały się i generalnie szybko znikały. Później kupiłem ROF Michelin - bardzo dobry komfort, świetne prowadzenie na każdej nawierzchni, ciche. Przebieg 30 tyś i jeszcze spokojnie sezon lub dwa pośmigają. Polecam!
  14. Montowałem kilka zestawów Alpinie do F3x. Wg. mojej oceny, różnica względem bazowego STEREO jest od razu odczuwalna. Zestaw gra czyściej i wyraźniej. Jest też trochę więcej basu. W porównaniu do OEM Hi-Fi wypada gorzej. Jeśli jesteś na etapie konfiguracji auta, to nie zawracaj sobie głowy zestawem Alpine. Bierz HiFi. Alpine jest dla osób, które mają już wyprodukowane auto z bazowym systemem STEREO i chcą nieco polepszyć dźwięk. Dzięki wielkie. W takim razie pytanie czy brać fabryczne hi fi czy założyć gladen one po odbiorze samochodu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.