Skocz do zawartości

vikernes

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 525i 2005

Osiągnięcia vikernes

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki. Zaraz zadzwonię. Ktoś użytkuje ten silnik z podobnym przebiegiem?
  2. https://www.autoscout24.ch/6212220 Witam, Mógłby ktoś mi pomóc poznać dokładną historię tego auta? Po wizycie i rozmowie z obecnym właścicielem (trzecim) auto robi dobre wrażenie. Książka ma ostatni wpis na 128k km jeśli dobrze pamiętam. W pewnym miejscu odstęp mierzy serwisami miał 6 miesięcy i auto zrobiło ponad 40k km. Wszystkie wpisy w Hutter Dynamics BMW Winterthur, jeden chyba Chorwacja/Serbia. Z góry dzięki za pomoc.
  3. wrzuciles dvd3, to smiga az milo ja potrzebuje dvd2 :)
  4. da rade DVD2 i DVD1 wrzucic na ten sam serwer? Z gory dziekuje
  5. wiadomo kiedy mozna sie spodziewac CCC 2019?
  6. Tak wiem, temat budzi sporo kontrowersji ... Obecnie leje LL04 5w30 do m54b25 i wymiana co 12-15k, widzę że nic się w tej kwestii nie zmieni przy wymianie auta Mogę wiedzieć jakie robicie przebiegi? Jakieś akcje serwisowe których warto szukać w historii? Auto chce kupić i użytkować w Szwajcarii. Pozdrawiam l
  7. Mase uszczelniajaca Drei Bond 1209 kupilem w ASO. Slyszalem bardzo dobre opinie o Dirko Elring (szary) dostaniesz bez problemu na znanym serwisie aukcyjnym. Wg serwisu BMW wystarczy silikon zaaplikowac w zaznaczonych miejscach (4 polksiezyce) oraz w miejscu gdzie glowica laczy sie z VANOSami (obie strony). http://imageshack.com/a/img923/356/9pdt1F.png Z racji ze uzytem tej samej uczelki (zamontowana 5 miesiecy temu przez mechnaika bez silikonu) dalem tez cieniutka warstwe na calym obwodzie uszczelki - nie smarowalem glowicy. Przy nowej trzymalbym sie tego co mowi instrukcja.
  8. Udalo ,i sie zabrac za temat. Tak jak ktos pisal robota latwa i przyjemna. W E60 jest chyba troche wiecej rozbierania plastikow i na wszystko na spokojnie zeszlo ok 2h 30min. Okazalo sie ze nie bylo ani grama silikonu na polksiezycach, jedynie w miejsu laczenia glowicy vanosem. http://imageshack.com/a/img922/9504/scJawX.png http://imageshack.com/a/img922/522/wm51HD.png Sruby dokrecone krzyzowo z momentem 9Nm. W instrukcji masy Drei Bond 1209 byla informacja ze finalna twardosc silkon osiaga po 24h. Wieczorem badz jutro pierwsze odpalenie i zobaczymy :)
  9. dzis z ASO odbieram wspomniana uszczelke za 55Euro, bedac w Polsce kupilem za ok 100pln Elring. Do tego dolicz 15 sztuk gumoych usczelek pod sruby. sam tego nie robilem ale po informacjach w sieci wnioskuje ze 2-3h Ci wystarcza. jakas madra glowa moze mi podpowiedzic w jakiej kolejnosci dokrecac sruby? Najpierw srodkowe a pozniej od srodka do krawedzi naprzemian krzyzowo? tak jak ponizej bedzie ok? http://imageshack.com/a/img922/5973/lLncT7.png
  10. vikernes

    e61 530d 2005r MULF

    pierwsze pytanie: czy do naprawy podawales VIN? Powinien zostac zakodowany pod Twoje auto. wyglada jakby nie widzal tego modulu z tego wlasnie powodu albo jak kolega wyzej pisze naprawa do konca sie nie udala.
  11. najwazniejsze to chyba zeby sie nie lalo do srodka :8) w sumie jedyne czym ryzykuje zakladajac stara to podwojna robota?! wyciek jest maly ale irytuje niemilosiernie bo lubie miec wszystko jak nalezy. Tylko w narozniku po stronie kolektorow i sciany grodziowej. Lekko sie tam saczy. http://imageshack.com/a/img922/4903/Hs9h7s.jpg Uszczelka i podkladki sa nowe (elring) w sensie 6 miesiecy. Z tylku nie moge dojrzec czy wystaje ajkis silikon a pod palcami nic nie czuje. Na przednich polksiezycach minimalnie sie `wylewa`. Musze zagospodarowac wolne 2-3h i sie za to zabrac.
  12. Właśnie mam podobne odczucia ... Nowa w serwisie BMW w Niemczech 55Euro plus 17Euro silikon Drei Bond 1209. Dostałem też serwisową instrukcję :)
  13. Witam, zmienilem uczeczelke przy regeneracji VANOSOW i wyglada ze mechanik nie dal silikonu na polksiezycach od strony sciany grodziowej gdzie lekko sie poci. od wymiany minelo niecale 6 miesiacy i max 4k km. moje pytanie czy po demontazu i doszczelnieniu silikonem moge zalozyc te sama uszczelke czy od razu zaopatrzec sie w nowa? Dzieki z gory za wszystkie sugestie
  14. przerywanie radia, CD czy AUX to zwykle przegrzewajacy sie modul MULF. W E61 znajduje sie za tylnymi fotelami pod podloha bagaznika, w E60 w nadkolu. Bez wiekszego problemu mozna sie do niego *dobrac* mozna probowac zdjac gorna oslone puszki, co powinno pomoc - jednak to rozwiazanie srednio profesjonalne. ja przykleilem na grzejace sie chipsety aluminiowe radiatory i to na razie zdaje egzamin. Widzialem tez w sieci wiercenie otworow w obudowie czy dodawanie wentylatora. Oglaszaja sie tez osoby ktore oferuja naprawe modulu. takze mozliwosci multum - odbrobina dobrej woli i szkania w sieci. https://www.google.ch/search?q=mulf+k%C3%BChlung&safe=strict&rls=com.microsoft:en-US&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi_kI-1tv7VAhWLXRoKHUdIAsEQ_AUICigB&biw=1920&bih=911
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.