Skocz do zawartości

Koki

Zarejestrowani
  • Postów

    188
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia Koki

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Bebechy skrzyni będą te same , skrzynie będą różnić się obudową a konkretnie 'dzwonem " , 530d to 6 cylindrów a 545 to 8 i inny kształt bloku silnika do którego podpina się skrzynię... Stąd inne numery w ETK
  2. Po co jechać od razu do Łodzi... W Warszawie mamy świetnego człowieka od elektroniki i serwisu BMW , robił już takie rzeczy wielokrotnie :cool2: Pan Seweryn , tel. 606536527. P.S. Prawdą jest , że musisz kupić fotele poliftowe, czyli po 03.2007.
  3. Wersje flotowe lub z codem Buisness Package w VINie w większości przypadków nie mają blokady kierownicy , cięcie kosztów :roll:
  4. Zlew zmmieszałeś kolegę i pokazane zegary z błotem, a tak na prawdę sam nie masz pojęcia. Ta deska z logiem M to faktycznie jakiś tuningowy wybryk, ale zegary MVR już nie :naughty: . MVR to mała firma należąca do Martina Veyhle i zajmująca się przygotowaniem aut do sportu. Dodatkowo zajmowali się także przerabianiem BMW ,np. zbudowali i sprzedali 20 sztuk e39 V12 :!: Tutaj macie trochę info.. http://www.m5board.com/vbulletin/archive/index.php/t-88099.html Martin Veyhle Racing Address: Otto-Konz Strasse 12, 74321 Bietigheim-Bissingen Tel: +49-7142-582-50 Fax: +49-7142-582-51 E-mail: info@mvr-racing.de URL: www.mvr-racing.de
  5. To ciekawe :shock: W mojej 530d jak się włączy kontrola trakcji lud DSC to jedynie miga kontrolka pomiędzy zegarami, podobnie jest w e60 którą ostatnio miałem okazję jeżdzić w śnieżycy i żadnego piszczenia podczas interwencji DTC lub DSC.
  6. Raczej obstawiałbym którąś z poduszek pod silnikiem , albo metalowy wieszak wydechu znajdujący się w pobliżu skrzyni biegów. Podobno ten alement lubi pękać, u mnie to kiedyś wystąpiło i wtedy stukało metalicznie podczas gaszenia silnika , a za czasem nawet podczas odpalania. Element nie jest drogi w ASO i wymiana też jest prosta.
  7. Co do rur wydechowych, to Alpina często montowała tylni tłumik z podwójną prostą końcówką . Trochę żałuję , że auta pojawiające się na Allegro pochodzą głównie z Włoch, bo jak oglądałem poprzednią D10 ze Szczecina to miałem trochę zastrzeżeń do auta. Po pierwsze strzaszny syf w środku pomimo tego że właścicielem we Włoszech była pani doktor :shock: , po drugie w oryginalnej książce serwisowej praktycznie brak wpisów poza 2 pierwszymi przegladami w Alpinie w Buchloe. A w niemczech zadbane D10 z rozsądnym przebiegiem to ciągle ponad 20.000 Ojro...
  8. Ale dlaczego od razu z założenia zakładacie ,że przebieg był kręcony? Czy każde BMW musi mieć ogromny przebieg, dla przykładu moja e34 M5 z 05.1994 ma oryginalny przebieg 176 tyś.km i jest to potwierdzone :!: Ważne jest sprawdzenie stanu technicznego auta i dopiero wtedy weryfikacja przebiegu, a nie stwierdzanie od razu że przebieg jest kombinowany. Jeżeli nie chcesz jechać na darmo do Lublina to spytaj kolegę Radka540, może za jakąś opłatą podjedzie bo ma niedaleko i sprawdzi auto a gwarantuję Ci, że e34 to on ma w małym palcu :cool2:
  9. Dokładnie 4 osobowe wersje e34 to głównie M5, żeby było śmieszniej to nawet e34 M5 touring z 93r. jest zarejestrowana jako auto 4 osobowe :shock:
  10. Ja u nich kupiłem opony i nie było większych problemów poza długim półtoramiesięcznym :duh: oczekiwaniem na fakturę zakupu.
  11. Witam. Miałem podobne objawy, drgania a właściwie wibracje kierownicy które czasem były a czasem znikały i był spokój.Nikt nie mógł znależć przyczyny, sprawdziłem wszystko,wahacze, tuleje, kupiłem 2 komplety nowych felg i opon, nowe tarcze i nic to nie pomogło :duh: W końcu na geometrii wyszedł problem z lewą stroną, diagnoza to prawdopodobnie krzywy amortyzator lub krzywa zwrotnica.Więc dzisiaj wymieniłem amortyzatory razem z odbojami i co ważne razem z łożyskiem kolumny McPersona i nareszcie mam spokój :cool2: Jak się okazało pomimo małego przebiegu zużyte były właśnie te łożyska i prawdopodobnie to one były przyczyną kłopotów z geometrią i drganiami kierownicy.
  12. Nawet jak turbina pada to silnik sie wkręca praktycznie bez różnicy, ja u siebie zaobsewrowałem tylko przeciąganie automatu na poszczególnych biegach. Napisałeś coś o charakterystycznym świście turbiny od jakiegoś czasu...
  13. Nie chcę Cię martwić ale miałem podobny objaw jak mi turbina padła :( Radziłbym czym prędzej sprawdzić turbo, bo w najgorszym przypadku może Ci się nagle rozlecieć i jeżeli pójdzie olej z turbiny do wydechu to :duh: wydech też do wymiany...
  14. Zapewne masz na myśli Nivo, jeżeli tak to sposób sprawdzenia jest prosty.Musisz podnieśc podłogę bagażnika i wyjąć koło zapasowe, jeżeli we wnęce na koło jest metalowa okrągła osłona ( jak kapelusz ) spod której wychodzą przewody gumowe to masz Nivo.
  15. No to chyba będe pierwszy i się wyłamię. Nie chodzi o to, że nie jestem zadowolony z auta ale o porównanie kosztów eksploatacji. I tak moja 530d automat połyka mi w mieście ok.12L a nie stoję w korkach tylko nogę mam ciężką :twisted2: , na trasie ok.8-8,5L. Ceny części w ASO do 530d to przykładowo filtr powietrza ok.180zł , paliwa ok.190zł a do benzyny co najmniej o połowę taniej. Komplet 6 świec żarowych i uszczelek to ok.600zł plus wymiana za 300zł ( trzeba zdjąć kolektor dolotowy), w benzynie koszt zarówno świec jak i montażu nieporównywalnie niższy. I najdroższe elementy i niestety delikatne jak wtryski, pompa i turbina, ta ostatnia to koszt ok.5500zł w ASO. Wiadomo że jak się odpowiednio dba to autko będzie bezawaryjne, ale kupując auto używane nigdy nie mamy pewności, w moim przypadku auto po pierwszym właścicielu 110tyś.km i wymieniałem turbinę :duh: .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.