Skocz do zawartości

technic

Zarejestrowani
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O technic

  • Urodziny 07.04.1983

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 318i 143KM N42B20 '02 + BRC
  • Lokalizacja
    Zielona Góra

Osiągnięcia technic

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Witam Mam problem z hamulcami, sprawdziłem i w serwo jest sporo oleju, więc będzie do wymiany (już kiedyś wymieniłem, ale ze względu na nieszczelność). Moje pytanie brzmi co jest przyczyną oleju w serwo. Czy będzie to spowodowane pompą vacum ? Jeśli tak to wystarczy wymienić w niej uszczelki, czy może muszę wymienić cała (używka+ uszczelki) ? Dodam, że na zewnątrz z niej nie leci (nie ma też smrodu w środku). Czy może to nie pompa a zapchana odma (wymieniałem 4 lata temu wraz z wężami)? Dzięki za pomoc
  2. Mi jak byl olej we wtyczce mocno falowal, teraz jak podales bledy to bym: - Zamienil miejscami czujniki walkow i sprawdzil czy jest jakas zmiana - one czesto padaja (w razie W lepiej kupic uzywki: nowsze maja tez inna budowe, jedne maja na koncu zwezenie, drugie sa takiej samej grubosci na calej dlugosci, nie wiem teraz ktore to ktore, ale da sie dojsc po numerach). Jak masz mozliwosc to podmien ewentualnie z kims - w koncu to tylko po 1 srubce/torx :) Foto z google: http://i1136.photobucket.com/albums/n497/madmojojojo/CamshaftSensors.jpg Jak nie to pewnie wypluwa przez czujnik walu (wydaje mi sie, ze aby go sciagnac trzeba sciagac kolektor). Nie gasnie Ci czasem auto, albo nie mrygnie kontrolka od aku ?
  3. Zdjemij oslone pokrywy zaworow (nie pokrywe) i przy wlewie oleju masz wtyczke valvetronica, jest ona wpieta w kolnierz uszczelniajacy, jak ten jest na wykonczeniu zbiera sie tam olej i faluja obroty, pozdrawiam :) http://bmwcentrum.pl/img/products/18/76/2_max.jpg
  4. Tak to te, tyle ze lampy kupywalem u Zielaj-tuning http://allegro.pl/kierunkowskazy-bmw-e46-sedan-01-05-smoke-od-depo-i5672837159.html Tylne trafilem w dobrej promocji, wiec moge go polecic
  5. Przednie pasuja w sumie ok, jesli chodzi o boczne to wygladaja niezle, ale maja srebna podkladke (obwodke) ktora nie koniecznie sie wszystkim podoba (mi akurat pasuje). Sama jakosc tworzywa pozostawia troche do zyczenia (przy zakladaniu ulamalem kawaleczek migacza), ale jak zalozysz spokojnie to przeciez tego sie nie rusza. Orginalnie mialem wszystkie biale kieruki (fabryka) ale mi sie nie podobaly (z tych jestem zadowolony).
  6. - PDC podlaczone - Zamiennik krotkich nadkoli przednich - Nowy katalizator metalowy, euro 2 (niestety po wspawaniu okazalo sie, ze ma dziure i musze reklamowac) - Paski na nerkach w barwach mojego miasta http://s2.ifotos.pl/img/1jpg_sheeqrx.jpg
  7. Wedlug mnie lepiej juz byloby pomalowac rant na czarno (kiedys faktycznie o tym myslalem) i zostawic same jasne "krzyze"
  8. Poniewaz mialem i tak uszkodzona roletke w konsoli srodkowej, kupilem uchwyt na napoje w markecie E.Leclerc za cale 6 zl, nastepnie docialem i przykrecilem. Dalsza (dzialajaca) czesc roletki zaslania pozostala czesc schowka. http://s5.ifotos.pl/img/2015-05-2_wshxsas.jpg http://s2.ifotos.pl/img/2015-05-2_wshxsqw.jpg Jeśli chodzi o felgi, to czarne będą wizualnie mniejsze, chociaz te juz troche poobcierałem, szczególnie na rancie i pewnie kiedyś coś będę chciał z tym zrobić :)
  9. - Uchwyt na napoje własnej produkcji :P - Uszczelka podszybia - Lożysko tylne FAG - Prostowanie Felg - Linka Lewy tyl recznego + tarcza kotwiczna - Wymiana uszczelniaczy - Wymiana kolnierza uszczelniajacego pokrywy zaworow - Przyciski multifunkcji + przewody do tempomatu :) - Zderzak tylny m-pakiet (czekam na sterownik PDC, gong itd) + nowy wlew gazu - Wymieniona chlodnica wody
  10. Jeszcze raz napisze, bo tez czytalem i wymienialem... posluchaj dobrej rady: przy takim spalaniu oleju zacznij od uszczelniaczy u LEO, potem baw sie w pierd0ly typu odma.
  11. Chcesz powiedziec, ze im czesciej zmienia sie olej, tym szybciej tworzy sie maslo i zapycha sie odma ?
  12. Odme sobie daruj, sam wymienilem (byla z 2002 w idealnym stanie). Tez bral mi litr, zostawialem ogromna chmure za soba jak stalem dluzej na swiatlach, wymienilem u LEO we Wrocku uszczelniacze i zero kopcenia... Ten link powie Ci wszystko: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.812217245563192.1073741850.638627759588809&type=3
  13. BMW E46 i radio Buisness DSP_CDC_DIGITALLTG Digital sound processor. wert_00 / wert_01 Ktos wie dokladnie jaka jest roznica, bo brzmi interesujaco, nie mam dostepu do lapka, a moze w zaleznosci od tej pozycji bedzie gorszy/lepszy dzwiek ?
  14. technic

    Lubuskie

    Polecam serwis opon w Droszkowie pod Zielona Góra: Wiol-MAr Mialem problem zeby znalezc kogos kto sciagnie i zalozy opony z naciagiem (215/35/19 na 9j i 225/35/19 na 10j). Gunmar na Wyspianskiego nie chcial sie podjac, w Kisielinie probowali i sie poddali, natomiast Droszkow jest bardzo dobrze wyposazony i zrobil to "od reki". https://www.facebook.com/centrumwiolmar Odwiedzilem tez ostatnio Szafranskiego zmienial mi lozysko tyl w sedanie + linke recznego + tarcze kotwicza, cena za robocizne 300 zl (wedlug mnie sporo, ale zrobione ok).
  15. Poprosze o jakis namiar na warsztat ktory podejmie sie wymiany uszczelniaczy bez sciagania glowicy E46 N42B20. Jestem z Zielonej, ale ze w Lubuskim nie moge nikogo znalezc, a Wielkopolskie blisko to moze ktos poratuje :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.