Skocz do zawartości

chester1722

Zarejestrowani
  • Postów

    58
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O chester1722

  • Urodziny 05.11.1992

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 323i 1998r
  • Lokalizacja
    Łódź

Osiągnięcia chester1722

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. u mnie identycznie i błędy P0170 i P0173 i wypadanie zaplonow na wszystkich cylindrach bez przeplywki nie generuje tych błędów. odma nowa krokowiec podmieniony przeplywka tez 2sztuka
  2. dzięki za odpowiedź niestety muszę się przyzwyczaić pozdrawiam
  3. właśnie miałem wcześniej m50 na 1vanosie i tamten silnik pracował zupelnie inaczej mial bardziej twarda prace tak jak napisales rasową. Więc mnie to zastanawia czy tak ma wyć czy coś jest nie tak auto mam 2lata i od kupna ten dźwięk jest.
  4. wycie idzie równo z obrotami silnika
  5. witam wymieniłem dziś odme leczy wycie cały czas jest paski zdjete odma i przewody nowe co może jeszcze być? Czy w silnikach m52b25tu były jakieś przypadki z wyjacymi rozrzadami?
  6. Nie mam visco jest wentylator elektryczny.
  7. Pasek był zdjęty i też to występuje. Jeden koleś powiedział że 323i m52b25tu tak maja lecz BMW 6cylindrowe maja bardziej twarda pracę silnika a nie taki gwizd wycie czy noe wiem co. Co mogło się uszkodzić w odmie że tak pracuje?
  8. Witam borykam sie z wyciem silnika zdemontowałem pasek wycie cały czas jest znalazłem post o tych samych objawach ale kolo nie napisał co było pisali dużo ze to może być odma. W sieci znalazłem filmik z identycznym wyciem czy ktoś miał taki problem i go rozwiązał. link do filmiku z góry dzięki za pomoc.
  9. Witam podczas zmiany biegów słychać głuche stukniecie z tyłu pojazdu obstawiam na tuleje w belce nie jest to wyrwania podloga sprawdzałem już nie raz na moje oko już wypracowane są tuleje może ktoś miał coś podobnego i wie co jest. Pytanie 2 czy do wymiany 4 tulej jest konieczne wyjecie całej belki czy jest to w stanie zrobić na tylko lekko opuszczonej? Pytanie 3 jakiej firmy kupić tuleje? Z góry Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
  10. dodam ze po podłaczeniu kompa wyskakuje blad 200 komputer wag
  11. wiec powiem jak było od początku kupiłem e36 320i z gazem stag 300 wszystko było ok na początku zimy padł alternator po naprawie alternatora w listopadzie zaczęły się problemy z gazem wyskakiwał błąd sondy przepływki i czujnika temperatury silnika wymieniłem wszystko lecz błąd sondy po chwili wracał wiec zakupiłem orginalna sonde simensa za 750zl problem znikł wiec wybrałem się na kalibracje gazu do gazownika gazownik oczywiste zrobił kalibracje i problem wrócił wiec wybrałem się następnego dnia do typka który zajmuje się tylko gazem po podłączeniu kompa powiedział ze zalewa silnik na benzynie i dostaje bardzo duża dawkę paliwa i dlatego nierówno chodzi ustawił gaz ręcznie każdy wtryskiwacz i z gazem jest ok lecz benzyna jest cały czas problemem czuć mocno benzynę dużo pali i podczas jazdy na obrotach np 1500 i tak trzymając prze pewien czas i kolejne dodanie gazu czuć ze samochód nie przyspiesza tak jak powinien przyspiesza z mułem dzieje się to na zimnym silniku i obroty spadają na 500 i tak sa cały czas
  12. pomijając instalacje gazowa zalewa na benzynie
  13. Witam walcze z problemem nierównej pracy niskich obrotów i gaśnięcia auta po przełączeniu na gaz. wymieniłem przepływomierz czujnik temperatury świece cewki oraz Sondelambde (oryginalna) po wymianie problem znikł na tydzien czasu po tygodniu skalibrowałem gaz i zaczęły się jazdy od nowa na gazie jak i benzynie Wyskakuje błąd 200 na kompie wag nie mam już głowy co może być przyczyna dodam ze to od razu po kalibracji gazu pokazał się problem ktoś coś pomoże ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.