Skocz do zawartości

Lama83

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320D

Osiągnięcia Lama83

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich. Od jakiegoś czasu obserwuję dziwne zachowanie turbiny - podczas jazdy, kiedy staram się utrzymać stałą prędkość, bez względu na zapięty bieg w okolicach 1700 - 2000 obr. auto poszarpuje, gdy przyspieszam nie czuć tego zjawiska. Objaw delikatnie ustaje ja silnik się zagrzeje. Dodatkowo nie wiem czy to normalne, ale dopiero po przekroczeniu 3000 obr czuje tak zwane depnięcie, jak by wcześniej turbina spała. Prosił bym o ewentualne wskazówki lub podpowiedzi gdzie szukać przyczyny tego zachowania. Poniżej wklejam błędy jakie wyłapuje bmwhat, może coś wniosą. Motor Control: Engine / Motor Cylinder 2 Glow Plug Code: 004222 pressure control Code: 004530 Rozumiem, że do zmiany świeca. Komunikat z ciśnieniem pojawił się jakiś czas temu, rozumiem, że chodzi o czujnik na listwie wtryskowej ? Instrument cluster: Instrument cluster / Kombiinstrument MFL - Toggle bit Code: 000011 Light module EEPROM error Code: 0000BE MFL mam od początku i nie mam pojęcia co to oznacza. Light module ? włożone mam ledy na postojowych światłach, obstawiam to. Heating / AC: Air Condition / Klimaanlage Rear window defogger relay Code: 000017 Nie działa ogrzewanie, ale przekaźnik jest sprawny więc obstawiam szybę...
  2. Lama83

    320d 150KM kontrolka świec

    Witam wszystkich. Trochę odkopię temat. Miałem ostatnio taką sytuację: Zasugerowałem się wskazaniem kompa (wskazywała około 60 - 70 km zasięgu) i nie starczyło mi paliwa żeby dojechać do stacji benzynowej. Dowiozłem paliwo, pokręciłem zapłonem co by pompka odpowietrzyła całość, co jednak nie dało efektu bo chwile musiałem ją pokręcić żeby motor zastartował. Przy okazji zapalił mi się błąd DDE. Wróciłem do domu, auto zachowywało się normalnie mimo błędu. Następnego dnia rano odpaliło normalnie, ale już nie przyspieszało tak jak zwykle, po przejechaniu około 20 km silnik zdechł i już nie zapalił, zniknął również błąd DDE. Pompa w baku pracuje, tej progowej w ogóle nie słychać, dotykałem jej rękoma na zapłonie i nawet nie drży, nic. Wyciągnąłem ją i podpiąłem na krótko - poniżej zamieszczam film aby się upewnić że to jest nieprawidłowa praca pompki. Przekaźniki również sprawdzałem, zamieniałem miejscami bez efektu żadnego Pracuje przerywając, i zamieniając siłę z jaką pompuje. Reasumując do zmiany ???? Dzisiaj podepnę jeszcze kompa żeby zobaczyć czy coś jest nie tak z błędami https://www.youtube.com/watch?v=Q5wDdxoFpcc
  3. Witam. Nie jestem pewny ale... Patent z tak zwanym wielokrotnym grzaniem świec chyba jest nic nie warty a to z tego powodu że pomimo że kontrolka świec gaśnie same świece nie przestają grzać do osiągnięcia odpowiedniej temperatury. Co do jakości paliwa to u siebie zaobserwowałem taką sytuację że przy minus 6 stopniach na zwykłej ON rozruch nastąpił za drugim razem a przy On premium nawet przy minus 15 za pierwszym razem praktycznie od "strzała". Wniosek prosty - zimą tankuję lepsze paliwo mimo tego że spotkałem się z opinią że jest ono agresywne dla układu paliwowego :) taki mamy klimat :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.