Skocz do zawartości

uterus

Zarejestrowani
  • Postów

    110
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e90 318d n47 2008r

Osiągnięcia uterus

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Witam,dlaczego nie widze fotek z 1 strony??
  2. Witam, U mnie taki problem. Auto chodzilo ok do dziaiaj. Kreci, kreci ale nie chce odpalic...wszystkie kontrloki abs itp itd...licznik km i godz zresetowana. Po 2 godzinkach pojawia sie tylko auto na podnosniku oraz bateria nieraz. Auto raz odpalilo na jakies 15sek i zdechlo.... jakies rady ....
  3. Temat zostal rozwiazany. Auto odebralem pare dni temu, wymienione zostaly 2 czujniki temp silnika oraz zewnetrzny. Do tego zostalo spuszczone paliwo poniewaz mechanior myslal ze zostalo nalana benzynka i okazalo sie ze paliwo ponad polowa baku zostala wylana poniewaz wygladala jak jakas biala maz....dodam ze lalem zawsze paliwo aral ultimate bez zadnych domieszek. Badalem codziennie na zimnym i na cieplym plyn chlodniczy i wszystko ok nic nie ubywalo....auto chodzilo do dzisiaj rana :d kreci, kreci nie odpala.....wszystko co moglo swiecilo sie . Stawialem na akku i chyba sie nie pomylilem bo zegary, licznik km zresetowaly sie, pali sie na zmiane zolta ikona auta na podnosniki oraz akumulator. Ikone akku juz kilka razy mi sie zaswiecila ale myslalem ze jeszcze pochula chwilke. Pozostaje podlaczyc pod kompa... :(
  4. Pewnie tak bedzie...i o y to byly tylko takie proste i tanie usterki...ale ceny tych uszczelek calkiem niezle:)
  5. Wentylator odpala sie odrazu nie wazne czy auto stoi godz czy 2..czy zimny czy cieply...
  6. No wszystko bylo sprawdzane 5 stycznia i wszystko co miedzy innymi wymieniles bylo baedziej niz ok. Zpbaczymy co teraz komp powie bo mial gp podlaczyc..
  7. Zagadkowe to wszystko.:) a co do uszczelki to ona w 1 dzien sie nie wywala wiec sadze ze moglo by sie juz pokazac cos 5stycz tymbardziej ze juz w grudniu mialem objawy nierownej pracy na zimnym silniku przez chwile po urichomieniu...ale tez nie zawsze...
  8. Jesli chodzi o temp silnika to jak w okolicach 5stycznia przez kompa podczas inspekcji wszystkich gratow mialem chyba 86stop a autem do goscoa jechalem jakies 18km i w tym czasie auto chodizlo napewno z 35min...zimno bylo wiec czekajac nawet nie gasilem :)
  9. Ciekawe info dotyczace testera. Moze jakies na ebajjju znajde chyba ze mechanior moj cos takiego ma...mam nadzieje ze to jakas pierdola....
  10. Doslownie jaja:) cos napewno dotyczy czujnika albo termostatu..bo z jakiegos powodu weze puste i do tego miekkie...tylko ta praca silnika dziwna...pewnie dostake gdzies powietrza albo z peknietej uszczelki albo tak jak piszesz blok...no chyba ze gdzies waz jakis no ale nigdzie plam nie ma,wiec... heh zagadka..twraz akcja na rozrzad w bmw ciekawe kiedy na bloki silnika...jak zwykle sie nie zalapie heh tak mi nachodzi pytanie czy podpinajac pod kompa mozna bylo jakims sposobem przewidziec ze cos sie dzieje z uszczelka badz blokiem?jakies parametry odpowiadaja temu?np cisnienie ?
  11. Auto zgaslo raz podczas jazdy. Teraz odpala normalnie,jechac jedzie ale strasznie nie rowno pracuje a wiatrak odrazu sie zalacza...o pekaniu juz kiedys czytalem...nie strasz:( jak juz peknie to caly silnik wylatuje czy da sie jakos to bez tego naprawic??
  12. I jak tu sie nie wq.....c maj 2014 zmieniane bebechy...jak to teraz przeczytalem do jestem krotko przed zawalem :D Dodam ze na poczatku 2014 bylem w salonie BMW w De i Pan stweirdzil ze moze i by dalo sie cos zrobic ale autko jest z 2008r i ma 130....tkm przejechane i to juz jest stare auto...i nie ma sensu juz w nim nic robic :d co by bylo gdyby przewertowal kartke dalej i by zobaczyl ze auto mialo 170tkm :d zaraz by mi je na zlom odholowal pewnie :D Z ciekawosci zadz w poniedzialek i zapytam jak tu tutaj na bawarii wyglada :D
  13. Witam, Autko : e91 318d 185tkm 2008r wczoraj żonka wracając z pracy do domu ~14km zaświeciła się lampka odpowiedzialna za chłodzenie po czym auto na autostradzie zgasło, uruchomiła auto normalna procedura i przejechała może z 400m aż do zatrzymała się. Chwile później auto głośniej pracowało ale dotyczyło to maksymalnych obrotów wiatraka od chłodnicy. Zanim przyjechałem obadać temat Auto stało jakieś 30 min , uruchomiłem auto bez problemu po 10sek wiatrak włączył się na maksymalne obroty a silnik nie równo pracował. Zauważyłem ze grube węzę wychodzące z chłodnicy są miękkie jak by nic w nich nie było. Sprawdziłem korek od płynu chłodniczego i nie było na nim żadnego nalotu ale płyn z max znikł do min. Korek wlewu oleju tez czysty. Jeśli chodzi o poziom oleju to był max a jak było parę dni wcześniej nie wiem bo olej jak i filtry świeżo wymieniane.Nigdzie nie zauważyłem żadnych plam od czego kolwiek,nic nie było spocone. Zadzwoniliśmy po ADAC może coś doradza ewentualnie odholują, pan po przyjeździe stwierdził że może to być termostat, uszczelka pod głowicą ewentualnie jakiś czujnik temp. Podjąłem decyzję nie jechania autem dalej i odholowałem auto do mechaniora lecz na jego napięty terminarz autem będzie dopiero się zajmował w poniedziałek jak dobrze pójdzie. Ciekawość co to i ewentualne koszta nie dają mi spokoju, wiec dlatego założyłem ten temat. Dodam ze przed świętami auto po nocnym staniu nie zawsze ale często opalało i pracowało nie równo przez chwilkę. Wahania obrotami tak jak by nie chodził na wszystkie gary. Bylem z ciekawości sprawdzić auto pod kompem u osoby która się b,dobrze zna i poza jakimiś śmiesznymi starymi błędami nic poważnego nie było. Wtryski,turbo,egr,świece itp sprawdzane i wszystko w jak najlepszych normach, wiec uznaliśmy, że nierówna praca na zimnym spowodowana może być słabszej jakości paliwem. Auto jeździ w 95% w de i na paliwie Aral Ultimate , nie wlewam do niego w ogóle zwykłego nawet w de. Nieraz dało się wyczuć dziwny zapach z rury- ja to odbieram jako przypalany plastik :D. Auto nie jest piłowane, po odpaleniu czekamy zawsze chwile aż wskoczy w swój tryb a po jeździe nawet krótkiej zanim zgasimy również chwile się czeka. Spalanie do wczoraj bez zmian. Filtry oleje wymieniane przy 10tyskm. W 2014 wymieniany rozrząd,odma,uszczelniana podstawa filtra oleju,sprzęgło. O autko się dba, wiec jeśli to uszczelka to jestem ciekaw czym to mogło być spowodowane. Moze ktoś będzie widział czego to są objawy i przy okazji przybliży mnie do kosztów...ewentualnie na co zwracać uwagę jak mechanior będzie miał już swoja teorie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.