Skocz do zawartości

albizkit

Zarejestrowani
  • Postów

    463
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320Ci '99 Coupe
  • Lokalizacja
    Rzeszów

Osiągnięcia albizkit

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

0

Reputacja

  1. koledzy podam wartości w piątek, jak podjadę do mechanika
  2. Witam, Koledzy mam problem z bejcą. Od jakiegoś czasu odczuwam tak jakby przerywania silnika podczas przyśpieszania na wysokich biegach przy niskich obrotach. Tzn. prędkość 60 , 5 bieg i gaz do spodu - efekt: auto przyśpiesza tylko nie równomienie, są tak jakby skoki, jakby przerywał silnik do 2,5 tys obrotów. Powyżej tych obrotów silnik pracuje normalnie. Tak samo sprawa wygląda na niższych biegach np. 30 i 2 bieg i to samo do 2,5 tys. Przy gwałtowym ruszaniu od 10 na jedynce zapala się kontrolka silnika i zaczyna tłuc całą budą, po wyłącznie i włączenie drgania ustają kontrola znika. Pod kompem wyszło ze jest jedna cewka walnięta. Wymieniłem i wszystko wróciło do normy, aż do teraz. Teraz wymiana cewki oraz innych nie przyniosła efektu. Mechanik stwierdził małą kompresje na 1 cylindrze i że zalewa go. Doradził ściągnięcie głowicy, planowanie, wymianę uszczelek itp. Co to może być koledzy ?
  3. koledzy mam pytanko, obecnie mam płaskie wycieraczki orginał z bmw (bosch) 58/50 cm i chciałbym kupić nowe bosch, tylko tym razem nie w bmw i tu jest problem bo na allegro do e46 mają wymiary 55/50, w katalogu boscha tez taka długość jest do e46 ile cm powinno mieć pióro kierowcy ?
  4. wątpie żeby coś z tego było. 1. rozmiar napewno inny 2. klima w e46 jest 1 strefowa, w e90 2 strefowa
  5. magik który mi to robił to podłączył kompa chyba modic i pokazało która cewka jest walnięta. Nie wiem na jakiej podstawie to wywnioskował. Może poprostu błąd zczytał bo silnik wpadł w tryb awaryjny i kontrolka się zaświeciła.
  6. problem rozwiązany, wymiana świec i jednej cewki i wszystko chodzi jak należy , dzieki chłopaki za pomoc
  7. nie mam LPG, znajomy który nim jechał mówi że zachowuje się tak jakby jeden gar podczas przyspieszania nie pracuje jak należy i tego takie szarpnięcia. Tylko dlaczego tak jest na rozgrzanym silniku ? na zimnym nie ma tego :/
  8. Witam koledzy, Od pewnego czasu mam problem z bunią, który to w ostatnim czasie nasilił się. Mianowicie podczas przyspieszania z niskich obrotów (np. 40 km/h , 2 bieg i pedał do spodu albo 60 km/h , 4 biegi i do spodu, generalnie przyspieszanie gdy wskazówka jest poniżej 2.0 tys obrotów) autem jakby szarpało, jakby silnik przerywał, tzn ciągnie do góry ale czuć że nie równo pracuje. Powyżej 2,5 tys to zjawisko nie występuje, auto przyspiesza sprawnie z każdego biegu. Takie szarpanie odczuwa się podczas delikatnego przyspieszania jak np. w mieście na 5 biegu zwalniam, poniżej 2 tys i chce delikatnie przyspieszyć, wtedy autem szarpie do momentu przekroczenie 2 tys. Występuje to tylko na rozgrzanym silniku, na zimnym nawet przy 1 tys obrotów , 2 bieg i but, nie czuć szarpania. Dzisiaj przy 20 km/h , 1 bieg, i but --> szarpanie, nierówna praca i silnik wszedł w tryb awaryjny. Wtedy podczas jazdy cały czas było czuć wyraźne szarpanie podczas nawet lekkiego dodatnia gazu, silnik nie równo pracował, ale na luzie wszystko ok było. Po ponownym zapaleniu, kontrolna zgasła, auto zaczeło normalnie pracować ale zjawisko drgań przy przyspieszaniu do 2 tys nadal występuje. Czy koledzy macie jakieś pomysły co to może być ? Na kompa napewno pojade w przyszłym tygodniu. Z góry dzięki za pomoc.
  9. albizkit

    płyn chłodniczy - 320i

    Witam Ostatnio zauważyłem że zaświeca mi się kontrolka niskiego poziomu płynu chłodniczego. Tzn 3 raz w ciągu 3 tygodni, zawsze rano jak odpalał auto, gaśnie po 30 sekundach lub po zgaszeniu i odpaleniu silnika, zawsze zapala się po nocy. Pewnie niski poziom cieczy chłodządzącej i takie teraz mam pytanie: Nie wiem jaki mam płyn w układzie , czy mogę zalać dowolnym płynem ? Jeśli nie to jaki płyn polecacie do wymiany ? pozdrawiam
  10. dzieki koledzy za odpowiedzi, sitko napewno jest, ale w jakim stanie to nie wiem jutro do niego zaglądne pozdrawiam
  11. wydaje się małoprawdopodobne, bo raz chodzą wszystkie dysze a raz żadna, wątpie zeby nieczystości w tej samej chwili dostały się do wszystkich dysz równocześnie
  12. kupić zawsze mozna w aso :) ale najlepiej na allegro : http://www.allegro.pl/item678664265_nowa_przetwornica_xenon_al_bmw_ford_opel_mazda_vw.html http://www.allegro.pl/item689522067_przetwornica_bosch_bmw_ford_nissan_peugeot_opel.html http://www.allegro.pl/item685428682_przetwornica_audi_bmw_vw_100_sprawne_gwarancja.html
  13. Witam, mam w sumie problem z tym od zakupu buni, chodzi o to że dość często spryskiwacz przedniej szyby nie chodzi tak jak powinien, raz daje odpowiednie ciśnienie i strumień jest ok, raz strumień jest taki że daje na max 3 cm od dysz. Nie zależy to od stanu płynu w zbiorniku, bo na min i max chodzi i nie chodzi , zależy jaki ma dzień co do pompy to raczej ok bo jak strumeiń jest ok i jak jest na te 3 cm to dzwięk pompy jest taki sam. Co może być powodem takiego zachowanie spryskiwacza ? pozdr
  14. albizkit

    [e46] 330 coupe 2001 klima

    dokładnie tak, mi to w sumie nie przeszkadza, wyłanczam nawiew jak tylko jak usłysze jakieś niepokojące stuki w zawieszeniu :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.