Skocz do zawartości

SkyKarol

Zarejestrowani
  • Postów

    171
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

O SkyKarol

  • Urodziny 30.11.1980

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było E60 525iA xDrive 2009r.
    jest F34 320dA xDrive 2019r.
  • Lokalizacja
    Piaseczno

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia SkyKarol

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. A co konkretnie masz na myśli, bo wydaje mi się, że wszystko czytałem ze zrozumieniem.
  2. no tak, wiem, że do upgrade B47 w Listopadzie 2017r. tak było, ale od nowej wersji B47 czyli B47TU1, wszystkie jednostki dostały podwójne turbo. O tym jest m. in. ten wątek: https://www.bmwblog.com/2017/11/20/four-cylinder-bmw-diesels-get-first-big-update/ pytanie chodzi konkretnie o moje F34 wyprodukowane w Listopadzie 2019r., czy mam w nim B47 czy B47TU1? Albo czy B47TU1 zostało wprowadzona np. dopiero w G20? Oznaczenie mojego silnika na VIN checker to B47O
  3. Cześć, Mam F34 320d xDrive z Listopada 2019r. z silnikiem B47O 190KM (tak rozpoznaje po VINie) i zastanawiam się, czy jest to wersja B47TU1 BiTurbo (z dwiema sprężarkami) ? Niestety w komorze silnika nie widzę sprężarek. Jeśli tak, to czy ta wersja jest bardziej podatna na mody?
  4. Dzięki za podpowiedzi.. w sumie zamówiłem już Yakima, natomiast jeśli są jakieś przesłanki, żeby zmienić decyzję i wybrać Thule Wingbar, to bez problemu mogę jeszcze to zrobić.
  5. Z OEM chyba zupełnie zrezygnuje, poczytałem trochę i wydają się faktycznie najgłośniejsze no i zostaną raz na zawsze do F34. Thule/Yakima dokładnie ta sama półka cenowa, jeśli Yakima jest cichsza to pewnie ją wybiorę. Czy wiesz może jak z dopasowaniem boxów Thule i akcesoriów innych firm np. do T-bar? Dzięki za pomoc.
  6. Ja mam nowe auto i u mnie też nakapało jak otworzyłem po dość obfitym deszczu.. w sumie kilka grubych kropel, na pewno nie wszystko. TTTM :) Bynajmniej nie odbiera mi to frajdy z każdym przejechanym kilometrem tym autem :) żadnych stuków i trzasków póki co nie ma. Wręcz przeciwnie! Jest ciszej niż przypuszczałem niż będzie przy bezramkowych drzwiach. Mam z kolei pytanie o bagażnik dachowy... który lepszy? OEM BMW czy Thule Wingbar? Cena w sumie ta sama. Thule wydaje się być bardziej opływowy. https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produkt/2361814-wspornik-dachowy https://allegro.pl/oferta/bagaznik-dachowy-relingi-thule-bmw-x3-g01-2017-8768378346 Boxa mam akurat Thule.
  7. nawigacja business i carplay (zakupiony z autem do produkcji) działa bez najmniejszego problemu! Niestety ekran nawigacji business w F34 nie jest dotykowy.
  8. Niestety, przy stosunkowo niskiej cenie wyjściowe różnica do 330d to jakies 30% ceny auta. Trudno olać taką kwotę, zwłaszcza biorąc pod uwagę rodzinny charakter auta. Może następnym razem :)) tymczasem muszę się dowiedzieć na jakie akcesoria dealerzy maja black friday :)
  9. Skorzystałem z promocji 'business line' - stała kwota rabatu, pod pewnymi warunkami, które musiałem spełnić i udowodnić. Więcej szczegółów na prv. jeśli ktoś planuje zakup na firmę. Niestety nie jest to 330d :( fabryka pomyliła się ze znaczkiem, szkoda że nie z silnikiem :( Zdejmę go, bo nie wierzę, żeby dodawał +50hp do mocy ;) jutro odbiór :)
  10. Cześć, - Zamówiony: 8 Sierpień (z datą produkcji na listopad - moja decyzja) - Start produkcji: 5 Listopad - Wyprodukowano: 13 Listopad - Samochód w Polsce: 15 Listopad - Samochód u dealera: 25 Listopad - Odbiór: 27 Listopad :mrgreen:
  11. Conti i Michelin mają słabe parametry. F/E dla Conti, E/C Dla Michelin chociaż te ostatnie są ciche. Ja kupiłem Bridgestone Blizzak LM001, ponieważ też ceny były atrakcyjne. Teraz już nie są tak dobre. Pewnie nie będą super ciche, jak to każde symetryki, ale też bez przesady.
  12. W f34 też? To niespodzianka, nigdzie o tym nie piszą.
  13. Ja też nie, opowiem Wam jak to wygląda już pod koniec miesiąca mam nadzieję. Dostałem VIN, status produkcyjny 150 ;) po VINie już mogę potwierdzić, że auto ma na wyposażeniu 606 + 6CP
  14. to chyba wszystko wyjaśnia https://faq.bmw.de/t5/Vehicle/Which-option-codes-does-my-vehicle-need-in-order-to-use-Apple/ta-p/18053 przypuszczam, że podczas konfiguracji auta 606 + 6CP dostaje wymagane komponenty techniczne. Natomiast ciekawi mnie, jak to będzie się obsługiwało bez ekranu dotykowego? :) sprawdzę już niebawem..
  15. Cześć, zachodzę w głowę jak to możliwe, że w konfiguracji mojego auta - F34 - auto obecnie jeszcze się produkuje, możliwe jest zamówienie Apple CarPlay w konfiguracji z '606 System nawigacyjny Business' - nie musiałem wybierać NAVI PRO w konfiguratorze. No i jak będzie to działało bez ekranu dotykowego :?: [edit] i tak to chyba wygląda, że podczas konfiguracji jest to możliwe - być może dokładane są wymagane komponenty techniczne jak np. antena WiFi, natomiast, aby dokupić usługę z ConnectedDrive, potrzebna jest Navi Pro. Dla Navi Business pozostaje oficjalny retrofit. Poniżej oficjalna informacja: https://faq.bmw.de/t5/Vehicle/Which-option-codes-does-my-vehicle-need-in-order-to-use-Apple/ta-p/18053
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.