Skocz do zawartości

stjepi

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia stjepi

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Mogę powiedzieć co zrobi "smoraś", jak po wymianie dynamicznej u niego auto stanie z błędem napędu. Cytat- "Podczas wymiany oleju zakradł się jakiś błąd, ale został usunięty poprzez uzupełnienie oleju w skrzyni". Mam fakturę na wykonaną usługę, ale w historii serwisowej auta nie widnieje wymiana oleju w skrzyni- szopka. To jest odpowiedź na pytanie gdzie to robią u "smorasia". Sytuacja sprzed 2 lat, może się coś zmieniło, ale nie sądzę. Reasumując, chciałem być skrupulatny i poprosiłem o wymianę przy 80000km, jako nowość wykonał to "smoraś" w metodzie dynamicznej oczywiście wtedy poza swoim serwisem. Wynik jest taki, że auto po 2 miesiącach od wymiany stanęło z błędem napędu i teraz przy 120000km wyskakuje mi podczas postoju na światłach bieg z D na N. Temat dawno temu zgłoszony w serwisie- odpowiedź pomimo tego , że przyznali się do tego że było za mało oleju w skrzyni- cytuję "uszkodzenie mechatroniki skrzyni biegów- 15000 zł- taka suma kosztorysu". Najgorsze w tym wszystkim jest to, że to nie jest jedyne rażące uchybienie serwisu aso podczas obsługi auta- temat rzeka. Tylko uciekać od tych "wymieniaczy"- dramat. P.S. Czy ktoś z Was miał akcję z "wyrzucaniem" D na N samoczynnie podczas stania na światłach
  2. Witam serdecznie forumowiczów. Również męczy mnie problem błędu 4501 oraz kontrolki check engine na cyferblacie w e90 320d 163km z 2005 roku bez dpf fabrycznie. Przebieg 242000, przy 240000-nowe turbo, przy 180000- nowy kolektor ssący. Wymieniony został zawór podciśnienia egr na nowy pierburg i znowu wyskakiwało po tygodniu. Później wymieniłem cały egr pierburg na nowy oczywiście łącznie z adaptacjami przepływki i była cisza z błędem ok. 4 miesiące, no i wczoraj po trasie dojechałem do domu i d..a, znowu. Proszę o pomoc co można ogarnąć, żeby tego cholerstwa pozbyć raz na zawsze. Kto w Wielkopolsce ogarnie mi to ewentualnie, jacyś chętni? Pozdrawiam
  3. Żarcik z tym kupnem. Ja mam 2005 rok czyli M47. M-pakietowe sternspieche 193M, czyli z tyłu 255. Zimą 205, więc porównanie jest. Tragedia to 255 i koleiny. Druga sprawa to runflat 255 i cena za oponę i komfort. Właśnie Twoja konfiguracja mnie interesuje. A dlaczego pozbywam się ładnych sternspieche 193M? Bo mi się troche opatrzyły, bo nie mam m-packa, bo felgi nie są czarne. A czarna antigua.... miodzio. No i tej dzury w nadkolu tylnim wreszcie nie będzie, a drażni mnie to bardzo. Pozdrawiam Przy okazji komplet sternspieche 193M z oponami mieszanymi 225 i 255 bridgestone runflat na sprzedaż. Oponki przód 5,5mm tył 4,5mm.
  4. Jak byś chciał się pozbyć felg to daj znać, jeśli nie to mały szantażyk- będzie drugi zestaw e90 + aez antigua dark 18 + prokit w Poznaniu. Naprawde fajnie wygląda wóz. A opony jakie? 225/40/18 na 4 kołach? Pozdrawiam
  5. Bardzo ładnie to wszystko wygląda. Mam pytanko odnośnie felg? Jak się sprawują w aspekcie poznańskie dziury a trwałość. Jaki masz ET(offset) felg 20 czy 30? Aha a te michelinki runflaty czy nie? Pozdrawiam - ładny kierunek modów.
  6. No proszę, być może! Ja bym się skłaniał, że to japan racing, ale może szanowny kolega ma rację. Głowy bym nie dał obciąć :D
  7. Niekoniecznie musi to być drogie, mógłbym w dobrej cenie sprzedać Ci takie oryginały. Mam je 3 lata i mi się opatrzyły, jestem otwarty na propozycje
  8. choć opinia nie o 528i tylko 525d,ale xdrive w f10, to powiem tak: -napęd wręcz doskonały pod względem trakcji, lecz masakra jeśli chodzi o dopracowanie konstrukcji. Testują rozwiązania na klientach. 50 tys. przebiegu, auto nowe od polskiego dostawcy, i 2 x wymieniana skrzynka vtg. 2 razy wymieniana a wyje jakby oleju nie było albo 400tysi kulnięte. Miazga. Gdzie te auta z lat 2000r. Serwis reakcja- no wie Pan może to nie to, a to, zobaczymy. Może opony nie są z gumy!!! Skarga na opieszałość serwisu i obsługę gwarancyjną bezpośrednio w Bmw w Monachium- totalnie 0 reakcji, mimo, iż pismo pisane w języku Adolfa, sprawdzona pisownia, itd. Mają wszystko w 4 literkach. Tak jak powiedziałem w aucie typu panda ujdzie takie działanie, ale nie w bryczce za ćwierć bani. Mimo dużej miłości do marki rozumiem Włocha co zeszrotował swoją 6-tkę pod gmachem bmw, bo serwis w kule leciał. W oczekiwaniu na okres w życiu, kiedy dezaprobatę z serwisu będę wyrażał 5 kilowym młotem na aucie.
  9. Jak najbardziej prawidłowe zachowanie! Tak to działa. Żadnego powodu do niepokoju.
  10. Witam wszystkich. Mam pytanko, czy jeżeli ok. 2 lata temu miałem wymieniany aku, ze standard ori 80Ah na 100Ah VARTA i na 100% nic przy wymianie nie kodowali-rejestrowali, to czy jest sens grzebać coś z tym kodowaniem po takim czasie. Dodam, że auto pali na dotyk pomimo niskich przebiegów dziennych, żadnych dziwnych zachowań. Sorry za OT.
  11. Ja np. robię dziennie ok. 3km, są tacy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.