Skocz do zawartości

polanbmw

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O polanbmw

  • Urodziny 18.09.1990

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E36 316i compact 1990r
    BMW E46 320d touring 2003r

Osiągnięcia polanbmw

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Wymieniłem poduchy pod silnikiem i skrzynią, auto jak nowe. Dzieki za pomoc.
  2. wtryskiwacze sa miesiac po regeneracji, myslelem jak kolega wyzej ale korekty mam w tej chwili zerowe wiec wykluczone. Może zobaczycie na nagraniu coś czego ja nie widzę, A co do kultury pracy to jesli jest wszystko ok to ciezko usłyszeć pracujący motor a co dopiero wyczuc drgania na fotelu. Chce przywrócić ten stan.
  3. Wentylator wyjęty, wypiąłem samochód z pasow jednak jak trzepało karoserią tak trzepie? czy to beda poduszki silnika? dziwi mnie ze nawet jesli tak to ze jest tak slaba kultura pracy tego silnika:/
  4. wszystko rozchodzi sie o te plastikową osłonę, nawet pas przedni poluzowałem zeby miał jak lepiej wyjść ale ewidentnie haczy o wentylator dołem(brakuje jakis cm).Jest tam od góry moze 5 cm luzu na klucz 32, wiec mam ten wentylator wyciagnac razem z osłona?
  5. Witam, Chciałem zapytać jak wyjąć wentylator chłodnicy ponieważ chciałem znaleźć przyczynę drgań silnika i co za tym idzie całego samochodu(karoseria,kierownica,siedzenie).Obstawiam ; -koło pasowe -sprzegiełko alternatora -poduszki silnika Drgania występują tylko na wolnych obrotach, odma jest sprawna, wtryskiwacze po regeneracji, widać ze to usterka czysto mechaniczna lecz żeby to sprawdzić chce sciagnąć pasek wielorowkowy i zobaczyc czy drgania ustaną. Żeby to zrobić niech mi ktoś powie jak wyciagnąć ten wentylator czy też wisco jak kto woli.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.