Witam szanownych kolegów jeśli możecie mi doradzic sprawa ma sie w przepływomierzu kupiłem niedawno w Wrocławiu bmw 540 z uszkodzonym przepływomierzem efekt byl taki że samochód wkrecał sie w obroty od 1500 obr. natomiast na wolnych obrotach o 600 chodził nie równo,mało tego skrzynia prawdopodobnie chodzi na 1 biegu jest coś takiego jak bieg awaryjny?czy błąd skrzyni może być spowodowany że przepływomierz jest strzelony?podobno nie da sie tego bledu skasowac dopiero po wymianie przeplywki,sam próbowałem z klemami owszem skrzynia pojawiła sie na desce rozdzielczej ale tylko do chwili odpalenia pozniej znowu nie ma,powiem wam ze z wrocławia a4 sunolem sobie bez wiekszych problemów ale tam jedzie sie powyzej 120 natomiast w miescie to tragedia przy ruszaniu zadymi ale moze to spowodowane jest chodzi na tym awaryjnym biegu??krokowy już plukałem a przy pracującym silniku jak odłącze przepływomierz nie ma żadnej różnicy czy podpiety czy nie .