Skocz do zawartości

marcin14-90

Zarejestrowani
  • Postów

    53
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 320i 1997

Osiągnięcia marcin14-90

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. tak, pisze nawet na nim ews II
  2. jak posiadasz ews to podmieniasz pestkę i ews
  3. marcin14-90

    E36 1.8 IS traci moc

    W ciemno wymieniaj czujnik wałka rozrządu tylko jeden warunek musi być oryginał ale nie pamiętam jakiej firmy powinien być
  4. Dzięki za informacje, byłem lekko zszokowany ilością i nie byłem pewien .
  5. Witam, dzisiaj jestem po nabiciu czynnika klimatyzacji, moje auto to M52b20 z 05.1997r , mam pytanie czy jest to możliwe że weszło mi 1220g czynnika, czy to nie jest za dużo, czy nic się nie popsuje ? Nabijając klimę sugerował się nalepką na pasie przednim.
  6. Trzeba sprawdzić wyważenie kół, obejrzeć dobrze opony czy przypadkiem jakieś płótno nie strzeliło i opona jest nierówna
  7. Żeby poprawić drążek od biegów musisz wjechać na kanał i zdjąć go z wodzika i go obrócić o 180 stopni . Sonda zależy jaki masz silnik jak m52 to VDO Siemens jak M50 NV to Bosch jak dobrze pamiętam gdzieś na forum o tym pisze .
  8. Przy r6 skrzynia biegów idzie trochę do tyłu więc wał drążki od biegów trzeba wymienić i nie wiem czy dyfer też nie będzie trzeba zmienić, stabilizator musi być od r6,wydech też musisz zmienić . Jak masz immo w swoim to wystarczy przełożyć EWS II i pestkę w kluczyku. Najważniejsze to nie zapomnij o hamulcach trzeba mieć czym wyhamować .
  9. Do silników M50 osprzęt jest Boscha więc czujniki też powinny być tej firmy. Siemens jest do M52 .
  10. możesz spróbować wyciągnąć nerki i złapać za linkę od maski
  11. Posprawdzaj wszystkie przewody podciśnieniowe i inne które są związane z powietrzem bo w którymś może być nieszczelność i będzie lewe powietrze
  12. Sprawdź poziom płynu hamulcowe i spróbuj odpowietrzyć wysprzęglik .
  13. marcin14-90

    [e36] Panewka?

    A może to łańcuch rozrządu zaczyna hałasować ?
  14. podjedź do mechanika tam i powiedz żeby poustawiał biegi , możliwe że mechanizm ze skrzyni się poluzował i przestawił , widziałem podobną sytuację w bmw 735 też biegi były w innych miejscach i mechanik tam regulował ale się go nie spytałem co i jak robi .
  15. Tak to może być ta tuleja tylko że szarpaki nie pokażą luzu na niej jedynie na podnośniku zobaczysz , też tak miałem że pukało auto się fatalnie prowadziło 2 razy na szarpakach byłem i nic mechanik mówił że wszystko ok , ale później powiedziałem żeby na podnośnik go wziąć i zaraz było widać że tuleja oberwana
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.