Skocz do zawartości

zan1zan

Zarejestrowani
  • Postów

    202
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zan1zan

  • Urodziny 31.08.1974

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F15 25d Xdrive 2014
  • Lokalizacja

Osiągnięcia zan1zan

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Dedicated Unikat
  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Cześć, pytanie do użytkowników: czy próbowaliście sprawdzić napęd - niestety tylko na tył , mimo, że X ;-) w warunkach zimowych, ale takich prawdziwych, czyli nieośnieżone drogi itp. dużo jeżdzę zimą na snowboard/narty i wiadomo, że warunki pod stokami potrafią być kiepskie
  2. Cześć, nareszcie aktualizacja poszła, ale okazało się, że to instalka BMW miała jakiś problem - dzwoniłem do BMW i po 18.12 pojawiła się poprawiona wersja i teraz poszło do końca :cool2:
  3. Do kiedy promo? Pewnie nie są rady tego kupić przed odbiorem auta hehe promocja jest do 30.11
  4. Cześć, próbowałem zainstalować 2021-1 i pojawiły mi się problemy: 1. podaje mi komunikat, że "USB nie zawiera bardziej aktualnych danych " ( mimo, że w aucie mam 2020-2 ) :shock: 2. mogę wybrać "czy mimo to rozpocząć aktualizację ?" - wtedy prosi o podłączenie urządzenia USB 1 ..... ( a na pendrivie jest komplet ) kupiłem nawet nowego USB - jeden duży, a cały czas to samo ... ma ktoś jakiś pomysł ?
  5. Pod tyłkiem pasażera z przodu wielkie dzięki !
  6. Cześć, na już muszę wymienić poduszki u siebie :roll: podpowiedzcie mi proszę gdzie jest u nas w X15 kompresor pod zawieszenia ? bo jak widziałem to E70 jest gdzieś pomiędzy osiami, ale w 5er chyba pod zderzakiem ?
  7. zan1zan

    Awaryjność F15

    serio ? uważasz że ta seria jest bardzo awaryjna ? to może ja o swoim wspomnę: F15 25D 218 KM - 2014 rok, jeden z pierwszych 25D, aktualnie ok. 142 tys. przebiegu, w ramach 5 letniego pakietu miałem wymieniony jeden wahacz w przednim zawieszeniu, oczywiście akcja serwisowa na układ EGR, teraz przy przeglądzie na 140 tys. serwis znalazł: jakiś luz na sworzniu w przednim zawieszeniu ( ja mimo, że jestem wyczulony nic na razie nie słyszałem ) i poduszki pneumatycznego zawieszenia z tyłu ( czasami klęknie jedna strona, ale mam już kupione nowe ) czy to jest awaryjna seria i silnik ??? :shock: czy w MB było by lepiej ? nie wiadomo tak naprawdę na jaki egzemplarz się trafi
  8. dzięki za info - kiedy wymieniałeś u siebie i ile kilometrów zrobiłeś po wymianie ?
  9. Cześć, Kilka razy już klęknęła mi jedna strona tylnego zawieszenia, ale nic regularnego i po uruchomieniu auta kompresor oczywiście nabija i nie ma problemu, I teraz podczas przeglądu w serwisie powiedzieli że są do wymiany. Koszt w ASiO jest 2x3000 PLN :? Czy wymieniał już ktoś z Was poduszki w swoim aucie ? Zamienniki są za 350-650 zł/szt. Macie coś sprawdzonego ? Zbyszek
  10. a masz w ogóle usługi Connected Drive na wyświetlaczu ? jeśli tak to jest tam też zakładka "sklep" - wyświetli Ci co jest dostępne możesz też zadzwonić na info linie BMW to po numerze VIN zaproponują co jest do wykupienia
  11. zainstalowane bez problemu, ale chyba już 3 aktualizacja navi po oddaniu do użytkowania, a na A1 Stryków- Tuszyn dalej nie ma traffic'a
  12. nie wiem jak dołożone webasto, ale oryginalnie jak mam zamontowane to mogę z telefonu włączyć ogrzewanie czy ustawić godzinę grzania. Oprócz tego jest pilot do zdalnego załączania - ale szczerze mówiąc to nigdy go nie używałem, tylko poprzez telefon. Więc pewnie jak chcesz taką funkcjonalność to musisz szukać oryginalnego zestawu
  13. nie wiem czy w 30D jest ten sam zbiornik - ja mogę Ci napisać jak mam w 25D: jak dolewam to wchodzi prawie 10 litrów, jest jeden wlew - dolewam i znika komunikat alarmowy na desce, ciężko określić ile wlewam, bo nie widać zbiornika ani rurki, ja wlewam na słuch :mrgreen: , słychać że już jest bliski napełnienia.
  14. Cze, nie wiem dokładnie jak szybko się nagrzewa, bo w F15 mogę sobie: - ustawić godzinę włączenia, - włączyć zdalnie przez telefon, - zdalne pilotem, i podejrzewam, że tutaj też tak powinno działać - polecam - zimą bezcenne
  15. Oryginały wytrzymały mi przod I tył ok. 50 tys km I włożyłem ATE. Teraz mam 100 tys km i jeszcze sporo jest klockòw, więc może troche spokojniej jeżdżę bo ponoć właśnie ATE sa na pierwszy montaż. Myślałem tez nad ceramicznymi ale nawet doradca z ATE mòwił że lepiej wziac zwykłe. Kupiłem już klocki na przòd znòw ATE i zobaczę jak z tarczami - czy jeszcze beda sie nadawały ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.