Skocz do zawartości

Dragon011

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E61 535d 2005r

Osiągnięcia Dragon011

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Hej , sory za odgrzanie kotleta :P , ale mam dylemat. BMW E61 seryjnie standardowe zawieszenie , zmienione przez poprzedniego właściciela na kompletne b12 pro kit. Trochę za twardo jak dla mnie. Chciałbym zmienić amorki od m technik a sprężyny zostawić od b12. Czy będzie to wszystko ze sobą pasować ?
  2. Ok udało mi się. Co ważne dla potomnych. 1.Kolejność jest ważna jak w pierwszym poradniku 2.Na samym początku trzeba usunąć błędy z silnika 3.Potem wchodzimy dopiero w ews 4.Żeby synchronizacja zadziałała musi być najpierw F1 potem F2 5.Przed odpaleniem zamykamy i otwieramy auto(bynajmniej e60 ) poczekać z 10 sekund, potem włożyć kluczyk i odpalić. 5.Po odpaleniu musimy jeszcze raz podłączyć inpe i wykasować błędy(inaczej znowu nie chce odpalić) 6.Najlepiej się przejechać z 2,3 km gdyż nie dało rady usunąć błedu jaki się pojawił od active steering. Po chwili jazdy błąd znika z deski. Wsio życzę powodzenia.
  3. Wchodziłem w te opcję wyświetlają się dwie: F1 EWS-startwert uebertreagen F2 EWS-startweart zurucksetzen Próbowałem obydwu kombinacji niestety auto nadal nie odpala. Czytałem na forum , źe ktoś wchodził przez INPE najpierw w body , a potem w imobilajzer niestety do e60 nie widnieje taka opcja.
  4. Witam, Mam podobny problem jak wyżej. Coś gdzieś kliknęłem i niestety.... Pacjent e61 535d 2005r, INPA w wersjii 5.0 i niestety nie mam magicznego przycisku activation. Gdzie szukać z góry dzięki. https://zapodaj.net/images/b95fe00a21e56.jpg
  5. No niestety hacze na niektórych "śpiących policjantach" a wjazd pod krawężnik liczy się z obszorowanym zderzakiem :( No i do mojego użytkowania to zawieszenie jest poprostu za twarde... To komplet amorka ze sprężyną jakie polecacie żeby pasowało pod moje zaczepy bez zbędnych przeróbek ? Czy np takie coś nie weszło by do mojej ? : http://allegro.pl/sprezyny-amortyzatory-oslony-bmw-3-e36-e46-tyl-kpl-i3595069963.html
  6. Cześć ! Jestem nowy więc wypadało by się przedstawić :D A więc jestem szczęśliwym posiadaczem mojej e46 od koło pół roku narazie nie narzekam auto marzenie , lecz ostatnio na kanale zobaczyłem wyciek z tylniego lewego amortyzatora. Problem tkwi w tym , że mam zamontowane tam zawieszenie Sachs sport i chciałbym odrazu cały tył podnieść gdyż na polskie nie jest to za dobry wybór :| I teraz moje pytanie brzmi jakie zawieszenie będzie pasować do mojego czy jest jakiś tani zamiennik żeby go podwyższyć ? Troche szukałem o tych zawieszniach w necie ale gdy zobaczyłem , że praktycznie każde e46 ma inne to poległem :( Jeżeli była by możliwość podesłania też linków do przedniego zawieszenia , żeby go podnieść (przód też sachs sport) to bardzo bym prosił. I takie podstawowe dane : BMW e46 2002r 150km , Topasblau , sedan ,bez m-pakietu, vin:WBAAS71030CH14905
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.