Skocz do zawartości

imbirdrift

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 touring 2,0 M47 '01
    E30 M60b40 drift spec '89
  • Lokalizacja
    Tuchola

Osiągnięcia imbirdrift

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. viewtopic.php?f=69&t=229287&start=15 miałem też problemy i napisałem co pomogło ;)
  2. A może tarcza ze spiekami zamiast klasycznych okładzin? Ja mam taką w driftowozie i nie ma mowy, żeby przepuściło :mrgreen:
  3. Chyba tylko przypadek, ja po odcieciu zwężenia zrobiłem już 3 tys km i żadnych problemów nie mam. Z drugiej strony zawsze mnie zastanawia to, jak ludzie dbają (bardziej jak nie dbają) o silniki turbodoladowane. Od nowości corsa CDTI zrobiłem 400 tys, przy czyszczeniu dolotu sprawdzone było Turbo i było w idealnym stanie jak na ten przebieg. Olej Max 15 tys jeździł w silniku ( opel zalecal co 30 tys) . W moim e46 tak samo postępuje, co 3 wymiana oleju dodatkowo nowy filtr odmy gości pod maską. Dzięki Bogu mam udokumentowany cały przebieg auta od nowosci od pierwszego właściciela z Niemiec. Ja jako pierwszy w Polsce kontynuuje historię auta i cieszę się ze mam na liczniku prawdziwe 325 tys.
  4. Według www.bmwfans.info wymiar to 1483mm. Idealnie pasuje do swapa na m30b35 i m60b40 z 5-ka skrzynią.
  5. mam autko 3 lata. zawsze palił 7+. Dzisiaj były 3 stopnie prawie cała drogę. Kilka razy do roku pomykam tą trasa i właśnie od kiedy obciąłem ten plastik, to dzisiaj spalił najmniej.
  6. http://i59.tinypic.com/xfdoh3.jpg tak wygląda w oryginale i wlot jest strasznie małego przekroju jak dla pojemnosci 2000cm3
  7. nic. dla mnie na plus spalanie. Jedzie autko tak samo
  8. http://i59.tinypic.com/dxlb9s.jpg tak to wyglada po operacji cięcia
  9. M57 też nie mają w tym miejscu zwężenia, tylko harmonijkę
  10. A zauważyliście że wszystkie auta turbo ( w specyfikacji sportowej) posiadają filtr powietrza o dużej powierzchni bezpośrednio przy turbinie. Dzisiaj zrobiłem 300 km ode mnie do Koszalina i z powrotem, trochę się tez po tym Koszalinie pokrecilem. Spalanie 6,6 l/100 km. wcześniej na tej samej trasie spalanie około 7,5 l ( prędkość 100-120 i przez wioski ok 50 km/h bo fotoradary - czyli cykl mieszany). Ta zwezka o której kolega pisał może mięć zastosowanie ale w silnikach wolnossacych? Z tego co wiem oszczedniejsze w spalaniu są e90 niż e46. Budowa dolotu jest prawie taka sama, tylko tu jest właśnie ta mała różnica.
  11. i jak kolego, obciąłeś ten stożek i zauważyłeś różnicę? Ja go też usunąłem i widzę że podczas jazdy wreszcie na ekonomizerze podczas jazdy pojawia mi się wartość 5l/100km. średnie spalanie na trasie koło 6 - 6,5 l a przedtem ponad 7 l (skrzynia automat)
  12. a jaki olej wcześniej miałeś? zależy w jakiej kondycji masz silnik i jego podzesopoły (głównie turbo) i jaki przebieg
  13. Ja w moim e46 320 przed lift zrobilem od przyprowadzenia 50 tys ( obecnie ma 320) i to wszystko na castrolu edge 5w40. Chodzi bez żadnych niespodzianek jak żądełko. Olej srednio zmieniam co 12-13 tys.
  14. imbirdrift

    Drift E30 Początek

    A masz moze jakies zdjęcia, albo link do ogłoszenia? Z tego co piszesz, ze tyle byloby do zrobienia, to duzo za niego chce. Wiadomo ze jak juz m60 siedzi pod maska, to latwiej przeskoczyc z b30 na b40 a nawet na m62b44. Osobiscie jak juz miałbym wydac 8tys na papcia to w tej cenie kupisz bude e30, komplet m60b40 i uderzyl do chlopakow co robia skrzynie pod v-ke ze skrzyn ZF do m50. Jak co to daj na priv, podam Tobie namiary gdzie zrobia skrzynie taniej niz ori do v8 i sprzegla tez.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.