Skocz do zawartości

kamal

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E53 4.4
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia kamal

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. W tylnej kanapie jest podgrzewana [BAD] i plecy tak jak w fotelach przednich.
  2. Bardziej bajer. Darmowe programy nie zdiagnozują nic poza ECU Silnika, więc można zapomnieć o funkcjonalności i zastąpieniu np Inpy. Fajną sprawą jest używanie do Torque czy DashCommand ( ), jak masz trochę więcej niż podstawową wiedzę o procesach zachodzących w silniku to możesz w łatwy sposób ocenić czy wszystko w silniku działa poprawnie. Sam interfejs ELM327 na BT/WiFi jest bardzo tani, więc nie ma się co tu zastanawiać przy zakupie radia za 1400zł czy dodatkowe 30zł to jakiś wydatek, bo tyle kosztują wersje na BT.
  3. Ad 1. Nie Ad 2. Radio działa jak każde inne, podłączone jest do anteny fabrycznej. Nie jest to radio internetowe, w urządzeniu siedzi tuner FM Ad 3. Dokładność wyszukiwania stacji wg mnie lepsza niż w ORI, a jakość dźwięku to zależy od systemu audio w samochodzie. Ad 4. Nie wiem o Ci chodzi, ale jeżeli chodzi Ci o skaner OBD typu ELM327 na BT/WiFi to działa to ok - tak jak i DashCommand i Torque Ad 5. Na cenę, takie samo radio kupisz zarówno za 1400 jak i 2000zł (mówię o cenach na allegro) - a generalnie to jeden i ten sam zestaw bebechów tylko z różnym wyglądem. Testowałem wersje dwu i czterordzeniowe na andku 5.1 jak i 6.0 - wszystko działa w miarę podobnie, a rozpiętość cenowa bardzo duża. Ponadto parokrotnie widziałem promocje na aliexpress gdzie radyjko kosztowało ok 200 dolców z Freeshiping do PL - jak będziesz mieć szczęście i nie przywalą cła i vat to masz takie radio obecnie poniżej 800zł. Ja się przesiadłem z ori ekranu 16:9 i navi, na takie radyjko z androidem - powiem tak, nie wyobrażam sobie powrotu to zestawu oryginalnego mimo, że mam wersje audio DSP czyli 10 głośników i SUB w bagażniku. Radio na andku odejmuje E53 jakieś 10 lat spokojnie ;)
  4. Grzana jest [BAD] i plecy. Mam fabrycznie podgrzewaną kanapę i komukolwiek włączę to jest zadowolony, a szczególnie teraz przy dużych mrozach. Może to zbędny bajer, ale zawsze lepiej jest coś mieć niż nie mieć.
  5. wrzucam zdjęcie jak to wygląda u mnie.... http://img543.imageshack.us/img543/709/9qte.jpg czy jakaś łaskawa osoba może sprawdzić u siebie czy wygląda to tak samo? pomarańczowy przekaźnik ma inaczej ułożone nóżki, gniazdo ma nóżki w pozycjach 2,4,5,6 a przekaźnik pomarańczowy 2,4,6,8... proszę o pomoc
  6. nie dochodzi dlatego szukam przyczyny najpierw u podstaw czyli bezpiecznik/przekaźnik. jak to ogarnę i nie pomoże to będę szukał dalej... narazie chce sprawdzić i mieć pewność jaki powinien być przekaźnik w gnieździe i ułożenie nóżek, bo nigdzie takich informacji nie znalazłem...
  7. Witam, pacjent to e36 sedan 91 rok, nie działa mi ogrzewania tylnej szyby, bezpiecznik cały (guzik po włączeniu się świeci), w skrzynce bezpieczników w gnieździe 10 siedzi przekaźnik (pomarańczowy). Przekaźnik sprawny a mimo wszystko prąd nie dochodzi do szyby. Po wyjęciu przekaźnika ze skrzynki bezpieczników stwierdziłem że nie wszystkie "nóżki przekaźnika" mają połączenie z kablami, po rozstawie blaszek połączeniowych stwierdziłem że nie istnieje przekaźnik w takiej konfiguracji nóżek. Czy znalazłaby się jakaś miła osoba która wyjęła by przekaźnik ze swojej skrzynki bezpieczników, zrobiła zdjęcie nóżek oraz zdjęcia samego gniazda przekaźnika w skrzynce? Byłbym wdzięczny, bo szyba zamarza co rano i ciężko cofać, a od tego chciałbym zacząć rozwiązanie mojego problemu :) Coś czuje że ktoś u mnie coś z kablami pomieszał w skrzynce bezpieczników....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.