Skocz do zawartości

dudek224

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 318i

Osiągnięcia dudek224

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam mam pytanie odnośnie dolozena multi. Mam kierownicę czteroramienna z poduszka jednonabojowa czy podejdzie mi poducha dwunabojowa i będzie dało radę wszystko podłączyć tak jak w instrukcji ?
  2. Może Motul Specyfik CNG/LPG 5W40. I przed zmiana z 5w30 na 5w40 trzeba zrobić jakąś plukanke silnika ?
  3. Jakiś konkretny ten olej czy z tych firm które tu polecacie ? Może jest jakiś który przy LPG sie dobrze spisuje ?
  4. Prosiłbym o podpowiedź odnośnie oleju. Mam BMW E46 Touring poj. 320i benzyna silnik M52 Przebieg aktualnie 270 000 km. Olej wymienisłem 3 miesiące temu poprzednio byl Castrol 5w30 ja zmieniłem na Valvoline Synpower 5w30. Od prawie dwóch miesięcy jeżdżę na LPG i zauważyłem duże zużycie oleju ponad 0,5 l na jakieś 2,5 tys. km. Wiadomo że na LPG silnik bierze olej ale to chyba za duzo ? Może jakiś inny olej powinienem zalać ?
  5. Ktoś z okolic Zabrza, Gliwic, Bytomia, Tarnowskich Gór ogarnie temat DLR w przedlifcie bez kierunków ? Oczywiście odpłatnie :)
  6. A przed zmianą z 5W30 na 5W40 trzeba robić jakąś plukanke silnika czy nie ?
  7. Właśnie kupiłem BMW E46 320i silnik M52TU ostatnio jeszcze u niemca zalewany był CASTROL 5W30. Pytanie jaki olej zalać czy taki jaki był poprzednio czy może coś innego ? 320i M52TU Przebieg aktualny 266000 km Dziennie około 30 km. Styl jazdy spokojny. LPG brak. DPF brak. 95% jeżdżę po mieście od czasu do czasu jakąś trasę zrobię. Rocznik 2000. Z góry dzięki za podpowiedz.
  8. Obstawiam walniętą nagrzewnice. Było już sporo podobnych tematów poszukaj dokładnie.
  9. Dokładnie jest tak jak piszecie z tymi częściami. Wiem to z własnego doświadczenia bo pracuję w firmie która produkuje maglownice do różnych marek m.in do BMW i powiem tylko tyle że jakość maglownicy produkowanej do BMW jest taka sama jak do Fiata czy Opla czyli każdy może sobie sam odpowiedzieć jaka....
  10. Ja w swoich poprzednich autach i w bmw miałem podobny problem ale żadne ozonowanie itp nie pomagało. Najlepszym i sprawdzonym sposobem jest wyłączenie klimy trochę wcześniej przed wyłączeniem auta. Wylaczasz klime wcześniej otwierasz szybę i niech to wilgotne powietrze wyleci z nawiewow i z auta. Nie zadziała to od razu ale jak będziesz o tym pamiętał to zobaczysz że po jakimś czasie problem zniknie.
  11. Mialem identyczny problem. U mnie bylo cos nie tak ze stykiem wtyczki w tej duzej lampce ktora masz z przodu. Wyciagnalem cala lampke i jak wtyczka byla w normalnej pozycji to raz sie zapalala a raz nie ale jak ja lekko odgialem to zapalala sie za kazdym razem. Podlozylem pod wtyczke maly klin tak zeby caly czas byla lekko odgieta i dziala do dzisiaj. Sprobuj moze u Ciebie tez pomoze.
  12. Co do trzęsienia budą to może być poduszka silnika mi jedna padła i miałem to samo.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.