Witam Wszystkich, podpytam w tym temacie odnośnie napędu 4x4, mam taki problem ze swoim x3, rocznik czerwiec 2005 3.0d 204km, na desce nie świecą się żadne kontrolki odnośnie awarii jakiegoś podzespołu czy to 4x4 czy wszystkie popularne trzy, przy gwałtownym przyspieszeniu jak zrzuci bieg (automat) to słychać ewidentne styki pod podłogą, metaliczne, przy normalnym przyspieszaniu można jechać i 200km/h nie ma nic, jest to uciążliwe szczególnie przy wyprzedzaniu, no i sam fakt że coś może się rozlecieć na trasie. Czy jest to możliwe od słynnej zębatki że ma już dość, czy sam reduktor może dawać takie objawy? Proszę znawców tematu o podpowiedź. Dodam czytając ten temat zrobiłem test odpięcia wtyczki, na desce pojawiła się tylko żółta kontrolka 4x4 i objawów nie było, można było przyspieszać ile się chce i było dobrze, zatrzymałem się na drodze, podłączyłem kostkę i stuki wróciły. Pozdrawiam,