Skocz do zawartości

kobelson

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kobelson

  • Urodziny 25.07.1990

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 316i 1.9 1999
  • Lokalizacja
    Hull

Osiągnięcia kobelson

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. A co z tym ze jak przekrecam kluczykiem to wskazowka temperatury od razu idzie na czerwone pole do konca i nie opada ani nic tylko stoi w miejscu ? Moze byc ze jakis czujnik nie dopuszcza do rozruchu silnika ?
  2. Ok sory jesli uraziłem że nie cytowałem przez kod quote :D jutro zrobie zwarcie na rozruszniku ewentualnie jak uda sie to nagram i pokaze wam co tam sie dzieje :) do jutra panowie,mysle ze odwiedzicie post i pomozecie chlopakowi na emigracji ;p
  3. "Najpierw postaraj się zakręcić rozrusznikiem na krótko" tzn jak ? sory ale jestem w elektronice laikiem .. "jak zakręci to znak że do rozrusznika dochodzi prąd jak trzeba, a jak nie zakręci to sprawdzić napięcie przychodzące" prąd raczej dochodzi bo jak przekrecam kluczykiem to słychać głuche "CYK" a napięcie przychodzące sprawdzić miernikiem plus i masa na multimetrze ustawić prąd stały 20 ? i przekrecic kluczykiem i ile prądu tam pokaże tak ? "a jak nie masz wystarczającego napięcia to wina połączeń kablowych, często wystarczy je odkręcić i przeczyścić." tzn jak będzie mniej niż 12.4 V? Czy samochód może nie odpalić przez to że wyciaglem poduszke z drzwi ? albo że ABS i DSC się świeciło później ? trzeba wykasować pierw błędy ,czy to nie ma znaczenia na rozruch silnika? sory za tyle pytań :oops:
  4. kupilem miernik , co i jak moge pomierzyć na wylaczonym silniku ? bo odpalic nie ma zamiaru.
  5. teraz poszedlem do samochodu i pomyslalem ze moze sprawdze jeszcze raz moze cos ruszy,ale to samo,gluche "CYK" ale co mnie zdziwilo,gdy przekrecilem kluczyk na pozycje gdzie pokazuja sie wszystkie kontrolki itd to wskaznik temperatury poszedl na czerwone pole,wczesniej jak samochod normalnie dzialal chyba tak nie miałem , nie umiem sobie przypomniec ,ma to jakis zwiazek ? czy to normalne w bmw ? :D sory ale nigdy na takie szczegoly nie zwracalem uwagi :P
  6. drugi akumulator ktory wrzucilem do sprawdzenia byl nowy , bo kupilem na szybko ale juz oddalem bo to na pewno nie to , postukalem to rozruszniku dalej to samo jedno "cyk" jak kupilem samochod mialem kontrolke z airbaga,pojechalem do mechanika i wlutowali pod siedzeniem pasazera rezystor , moze ten rezystor nie wytrzymal i przez to wybuch? zaraz pojde sprawdzic co z rezystorem...po wybuchnieciu poduszki auta ani raz juz nie odpalilem tzn raz na popych poszedl ,a sam z kluczyka nie chcial zastartować:/ to moze byc tak jak mowisz ten czujnik srash ;/ i teraz trzeba wykasować błędy , żeby w ogóle odpalił. Za rozrusznik już pytałem, 194 funty sobie śpiewają. Moja narzeczona dzis rano jak wychodzila do pracy mowila ze dwa czy trzy dni temu też jej akumulator pare razy mrygnal tylko i pozniej wszystko juz ok , za to na reszte ja sie napotkałem :mad2: :D bezpieczniki sprawdzilem wszystkie i są ok. Żeby coś pomierzyć to lipa bo nie mam multimetra...samochod w sumie kupiony za 700 funtów więc może będzie szrot i kupie jakąś 3l :lol: , a tu za komputer czujniki i inne rzeczy zaspiewaja mi dwu krotna wartosc samochodu :| aha a poduszke z drzwi pasazera wyjalem,chyba to nie ma wplywu na nie odpalenie samochodu ?
  7. zamienilem akumulator , to samo tzn "cyk" i zero zycia
  8. Witam serdecznie , moj pojazd to BMW e46 316i 1999r benzyna Anglik. Nastepujacy problem jest taki,że teraz nie pali :D a zatem ...rano wyjechalem do pracy,jade sobie jade no i po około 1 km na srodku drogi znajduje sie "spowalniacz" przejechalem ,a raczej najezdzalem dopiero na niego i wywalilo poduszke powietrzna pasażera :D szok dla mnie , pierwszy raz z takim czym sie spotkalem , pobudka z rana na maksa no ale mowie dobra jade , ogarne po pracy ;] przejechalem nastepne moze 2 ,3 km zaczela mrygać lampka z akumulatora..mysle sobie ze skoro sobie tylko mryga to auto powinno mi normalnie jechac ,najwyzej jakby pod praca nie chcial zapalic to na kable ogarniemy z kumplem :D i jade sobie dalej zaswiecil sie ABS i kontrola trakcji :cry: i to caly czas swieciło...po przejechaniu okolo nastepnego km dodaje gazu a samochód zwalniał,hamowało go coś :/ no i juz do pracy nie dojechalem :norty: , wyciaglem akumulator naładowałem go przez jakas godzine (na poczatku gdy go kupilem tez go musialem podładować,około godziny starczyło , palił od razu) no i wsadzilem spowrotem akumulator przekrecam kluczyk i slychac tylko "CYK" i nic wiecej,ani nie probuje zapalić. Co moze byc przyczyna ? rozrusznik albo akumulator ? dodam ze jak zostawiłbym drzwi otwarte na 10 min z zapalona lampka w srodku to akumulator rozladowany,ale teraz jest po ladowaniu , reszta chodzi jak nalezy tzn szyby itd ,ale czy akumulator odpowiadalby za to ze po dodaniu gazu go hamuje ? czy to juz byla wina wywalonego abs i dsc ? pomocy:)
  9. moim sposobem wszystko zadzialalo,juz grzeje jak powinno,nie wiem co mu sie tam porobilo , w pierwszy dzien nie grzal,nastepnego juz normalnie , cieplo ze az milo :) dzieki Panowie za pomoc,myślę , że jeszcze nie raz mi pomożecie :D :mrgreen:
  10. Zamowilem srodek do czyszczenia ukladu,pierw bede chcial oczyscic porzadnie bo duzo syfu bylo,jest :cry: po oczyszczeniu zrobie odpowietrzanie na wzniesieniu z plynem
  11. Zalalem wode,zakrecilem korek,pompowalem na wezu caly czas i odpowietrznikiem krecilem jak sciskalem waz to potem odkrecalem odpowietrznik zeby powietrze uszlo i przed puszczeniem weza zakrecalem zeby znowu nie pobralo powietrza,kilkakrotnie zrobilem tak,pozniej dolalem wody i tak dlugo robilem az woda lala z odpowietrznika,auto zapalilem ogrzewanie na full,ubylo troche wody,zas dolalem i odpowietrzylem ostatni raz to juz bardzo malo bylo powietrza,zakrecilem no i tak zostalo. Temperatura silnika w normie
  12. Witam panow i od razu dziękuję za pomoc :) krociec zostal wymieniony ,troche ciasno bylo no ale co zrobic :D po zamontowaniu dolalem wody, odpowietrzylem itd. nic nie cieknie , przejazdzka byla,zagrzal sie do polowy tak jak powinno tylko jeszcze jeden problem jest,przed wymiana krocca jak ustawilem nawiew na cieply itd to nie lecialo cieplo tak jak powinno , myslalem to ze z powodu tego krocca ze gdzies tam woda ucieka itd,ale po wymianie jest dalej tak samo, nie leci cieple powietrze takie jak powinno , jest za chlodne tak mysle,jak ustawiam temperature z 21 do 30 nic sie nie zmienia , nie czuc wiekszej temperatury.. co moze byc nie tak? ponizej daje zdjecia jak wygladala uszczelka i stary krociec po wyciagnieciu :roll: http://zapodaj.net/4eba254185158.jpg.html http://zapodaj.net/e926a79bc5124.jpg.html http://zapodaj.net/693f3d79a7dfc.jpg.html
  13. "i pamiętaj żeby wymienić oring wewnątrz gumowej rury wchodzącej na króciec na większy otwór (rozmiar sprawdz sobie na real oem), u mnie uszkodziła sie po wyjęciu starego i wywaliło mi świeży płyn zanim zdążyłem odpalić auto..." sprawdzałem na real oem http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL11&mospid=47628&btnr=11_2065&hg=11&fg=35&hl=3&lang=pl http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL11&mospid=47628&btnr=11_2082&hg=11&fg=35&lang=pl nie widze takiej uszczelki,moze w zlych dzialach szukam,pomocy :) dzis wolne,to musze sie wziasc za to :)
  14. Ok ,mam ostatnie pytanie , jak bede odpowietrzać to tylko tam gdzie mam wlew wody? czy jeszcze gdzies indziej jest jakis odpowietrznik ? nie chcialbym pozniej jakiejs niespodzianki :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.