Skocz do zawartości

Just

Zarejestrowani
  • Postów

    282
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    zza węgła

Osiągnięcia Just

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. Jak w temacie, szukam warszatu gdzie dobrze wyciagna nadkola maszyna. Rejon Zachodniopomorskie, Lubuskie lub Wielkopolskie. Jak opona dalej bedzie trzec, moze trzeba bedzie jakos przyciac - macie jakies sugestie gdzie i jak sie do tego zabrac ? Jak i czym tnie sie nadkola zeby zachowac luk a nie zrobic zebatki ?
  2. A gdyby zmienic tez kompletne sprzeglo z dociskiem itp ?
  3. ZTCW do S50 zaklada sie w opcji "budzetowej" skrzynie z M50/M52 wiec... teoretycznie powinno to przejsc. Pytam bo moze ktos juz cos takiego probowal i wyszlo lub nie.
  4. BMW robi od jakiegos czasu 6-biegowki w roznych modelach. Czy ktos probowal spasowac taka skrzynie do silnika S50B32 z M3 E36 ? Na szybkiego znalazlem na przyklad taka : http://bmwfans.info/original/E60/Lim/520i-M54/ECE/L/N/2004/03/mg-23/ill-23_0918/ Silnik M54 wiec wymiar niby pasuje. Ktos ogarnial ten temat ?
  5. Google ur friend... http://www.bmwmregistry.com/model_faq.php?id=10 320is czyli "wloska M-ka".
  6. O czesci do 320is raczej trudno wiec pozostaje opcja "sprytnego elektronika". Ktos ma jakies namiary godne polecenia?
  7. Ten wieniec jest na wejsciu walu czy na flanszy bocznej? Jesliby byl na wale to przeciez liczniki przeklamywalxby po zmianie przelozenia mostu a tak nie jest. Moze podalbys jakis link z numerem czesci na Realoem? I na jaki mam zmieniac, na taki jaki byl w aucie z ktorego bralem zegary? Kola sa WIEKSZE niz powinny byc wiec przeklamywanie przez same kola byloby w dol.
  8. Mam w E30 z zewapowanym S50B32 wrzucone zegary od 320is: http://i16.ebayimg.com/04/i/000/dd/19/a1a7_1.JPG Szybkosciomierz przeklamuje o 20 % w gore, obrotomierz tez nieco bo w-g niego mam odcinke przy ponad 8500. Uprzedzajac pytania - modul w zegarach zostal zmieniony na 6-cylindow (320is ma 4). Szukam magika, ktory cos da rade z tym zrobic - wepnie jakis uklad korygujacy sygnal albo cos w tym stylu. Najlepiej w zachodniej Polsce.
  9. Just

    Dyfer z przelozeniem ok 2.93

    Strona super, ale nie nastraja pozytywnie bo wszystko ponizej 3.25 bylo tylko w M3 i w 325eta :( Bedzie ciezko.
  10. Just

    Dyfer z przelozeniem ok 2.93

    Witam, czy ktos wie w jakich E30 wystepowaly przelozenia 2.93, 3.15 i zblizone? Potrzebuje walek atakujacy z kolem zebatym z takiego dyfra zeby "wydluzyc" szpere.
  11. Just

    Jakie swiece do 328i

    Odgrzewam kotleta (wlasnego ;) ) Przy szukaniu swiec w realoem natrafilem na ciekawostke: sa podane dwa rodzaje: zwykle i "high power". http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CD11&mospid=47447&btnr=12_0425&hg=12&fg=05 Spark plug BOSCH F 7 LDCR 12 12 9 063 428 Spark plug NGK BKR 6 EK 12 12 9 064 619 Spark plug, high power note tis si 12 05 98 (368)! ***** BOSCH FGR7DQP 12 12 0 141 871 Spark plug, high power note tis si 12 05 98 (368)! ***** NGK BKR6EQUP 12 12 9 071 003 Domyslam sie ze data 12.05.98 ma jakies znaczenie, ale nie wiem czy to sa swiece dla silnikow sprzed tej daty czy moze po, o ile dobrze kombinuje.
  12. Jakies pol roku temu wymienialem kolektor na ten z M50B25 z wiekszymi kanalami. Wszystko bylo pieknie, ale jakies 6-8 tygodni temu zaczelo telepac silnikiem na wolnych obrotach. Sprawdzilismy szczelnosc kolektora, uszczelki itp - bylo OK. Zmienilem jedna gume za przeplywka bo okazala sie nieszczelna - telepanie troche sie zmniejszylo ale caly czas bylo slychac jaki syk pod kolektorem na wolnych obr. Mechanior stwierdzil, ze odma %5B640%3A480%5Dhttp%3A//bmwfans.info/original/images/916_p.png nr 2 Zmienilismy, pomoglo na miesiac, przestalo telepac prawie calkowicie - cos jednak dalej lekko syczalo pod kolektorem lub za przepustnica przy calkowitym odjeciu gazu. Po 4 tyg. znowu zaczelo trzasc silnikiem na wolnych + obroty troche skacza. Czy ktos slyszal o tym, zeby padaly odmy przy takiej przerobce, czy szukac przyczyny gdzie indziej?
  13. Jak w temacie. Chodzi o problem z plakietka ekologiczna na Berlin, bo niektore E30 wychodzily z katem a inne bez, do tego nawet te co mialy KAT nie wszystkie maja wpis w Briefie. Potrzebuje (oczywiscie dla kolegi ;) ) kopie niemieckiego Briefu (karty auta) BMW E30 z katalizatorem (norma euro1, "01" w emisji spalin). Zeby dostac plakietke na auta zarejestrowane w PL wystarczy kopia niemieckiego briefu do rzucenia okiem w warsztacie sprzedajacym plakietki (sprawdzone dla mojego E36), wiec kolega chcialby rzucic okiem jak dokladnie roznia sie briefy wersji z katalizatorem i bez. Moze ktos moglby wyskanowac i wrzucic na forum albo na maila taki Brief? Dziekuje z gory.
  14. Zacny pomysl, ale nie porywam sie finansowo na ewentualny remont tego serca, a ze swoje lata by mial to byloby wkrotce bardzo prawdopodobne. Dowiadywalem sie o cene czesci, i taniej wychodzi zajechac ze dwa M62 niz reanimowac S38 ;) Generalnie opcja M62 pojawila sie aby uniknac ladowania sie w M-Power, Nie jestem specjalista od silnikow i nie umialbym wystarczajaco ocenic jego stanu przy kupnie. A ze tych silnikow zazwyczaj nie uzywaja emeryci, ryzyko zonka jest wysokie.
  15. Przeszlo mi to przez glowe ale a) silniki z M5 E39 przed liftem sa niedopracowane, biora olej i sa awaryjne b) sa za drogie c) sam dol wazy 160 kilo http://bmwfans.info/original/E39/Lim/M5-S62/ECE/L/M/2002/01/mg-11/ill-11_2642/ wiec problem z przeciazonym przodem i zmniejszona trakcja kol napedowych bedzie spotegowany i kunie pojda w dym... Wracajac do tematu, ktos ma jeszcze jakies zle/dobre doswiadczenia z M62 traktowanym sportowo?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.