Skocz do zawartości

Carlo

Zarejestrowani
  • Postów

    74
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Grudziądz

Osiągnięcia Carlo

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. https://www.olx.pl/oferta/bmw-e61-2-5-benzyna-CID5-IDtoTlr.html#39f444e1cf
  2. Witam. Koledzy wypowiedzcie się czy warta zainteresowania. Generalnie szukam M54 tu trochę biednie w środku ale bym przebolał.. :)
  3. Kolego porządne odpowietrzenie po wymianie płynu chłodzącego to podstawa. Silnik musi cały czas pracować i trzeba poczekać aż otworzy cię duży obieg i wciągnie płyn a potem kontrolować sytuacje do momentu włączenia się wentylatorów chłodnicy. Być może było tak że jak ruszyłeś po kilku km otworzył się duży obieg na chłodnice i wciągnął płyn ale wtedy stan już był tak niski że było go zbyt mało by dobrze schłodzić silnik, głowice itp co pokazał czujnik tem i uszczelka poszła się kochać :(
  4. Witam. Mam pytanie do użytkowników e46 m43tub19 ile km przejeżdżacie do momentu kiedy wskazówka osiągnie pion? Mam wrażenie że u mnie długo to trwa przejeżdżam 15 km i jeszcze do pionu brakuje. Wąż dolny cały czas zimny.
  5. Witam. Jakie powinno być książkowe ciśnienie oleju w motorze m43tub19 na jałowym i obrotach?
  6. Witam. Mam pytanie do użytkowników e46 318 jak u was z temp silnika w te mrozy i jak się rozgrzewa silnik. U mnie jest tak że mam ok 10 km do pracy to wskazówka ledwo się podniesie przy tych mrozach ok -15. Gdy jest koło 0 st C to jest dużo lepiej i dobija do połowy ale wydaje mi się że benzyna powinna i tak się szybciej nagrzewać choć niby z nawiewu leci powietrze ciepłe i silnik ciepły. Chcę uniknąć sytuacji której wymienię termostat i będzie tak samo bo może tak ma być rozumiecie. Drugie pytanie to który czujnik jest odpowiedzialny za pomiar dla wskaźnika temp na desce rozdzielczej ten pod kolektorem w głowicy czy ten na wężu przy chłodnicy?? Pozdrawiam
  7. Auto jest kumpla przyprowadzone z Niemiec na kołach już z usterką. Podobno ktoś już tam coś sprawdzał (widać że pokrywa zaworów była ściągana) i podobno wałki są do wymiany ale nie chce nam się wierzyć..
  8. Też podejrzewamy że może być coś z Vanosem ale czy wtedy nie powinno go być słychać ?? Może jeden z elektrozaworów vanosa padł?
  9. Witam. Znajomy przyprowadził sobie X-a 4,4 2006 rok przejechane zaledwie 58000 km. Silnik generalnie chodzi jak złoto nic nie puka nie stuka ale świeci się kontrolka diagnostyki i nie ma mocy. Był na podpięciu pod kompa i wyszło : P0306 Cylinder 6 wypadanie zapłonu P0021 Kąt ustawienia wałka A blok nr2 za wczesny P0024 Kąt ustawienia wałka B blok nr2 za wczesny Od czego zacząć co to może być ??
  10. Witam. Ostatnio w sieci Inter Cars pojawił się olej Ravenol MTF-2, który wg karty charakterystyki spełnia specyfikacje MTF Lt-1 i LT-2: http://www.ravenol.pl/karty/ravenol_mtf-2_75w-80.pdf http://sklep.intercars.com.pl/#/dynamic/SKLEP/ws_gru_clob.php?grukod=924854&wit=SKLEP&Lisc=0&KhPro=&od=0&prawa=1&stan=
  11. Witam. nice 123 napisz po wymianie sond jakie odczucia
  12. Witam. Jestem na etapie pouszukiwań silnika i doszedłem do ciekawego tematu a mianowicie że w budzie E46 wychodził silnik o pojemności 1.6 na dowód tego rozmawiałem z gościem z serwisu i mi to potwierdził a zresztą zobaczcie sami na tabele : http://www.bmwstore.pl/pl/konfigurator/krok3/samochod/3/E46/Lim http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produkt/1439577-zespol-napedowy-silnika/i47627/kL/sN a tu np rynek europejski 1998 czerwiec : http://pl.wikipedia.org/wiki/BMW_E46 Czy spotkaliście się z tym silnikiem ???
  13. Carlo

    e46 wymiana silnika

    Czyli wychodzi na to że silniki m43tub19 czy to 105 czy 118 km ze strony konstrukcji mechanicznej czyli blok głowica itp są identyczne.
  14. Carlo

    e46 wymiana silnika

    Nikt nie zna odpowiedzi na to pytanie na tak poważnym forum :?:
  15. Carlo

    e46 wymiana silnika

    Witam ponownie. Powiedzcie mi koledzy jak rozpoznać silniki e46 m43tu 316 a 318 :?: To że najprościej po DISA to wiem i bym nie pytal ale chodzi mi o sytuację gdy sprzedający ma siniki wyjete juz z auta same słupki bez kolektorów. Jak rozpoznać czu to po bloku czy głowicy itp?? Chodzi mi o to żeby mi nikt nie wcisnął silnika od 316 bo z tego co wyczytałem w 318 jest inny wałek i raczej by to nie chodziło co?? Ciekawe czy silnik z 316 sam blok z głowicą załozony do 318 z przełożonym kolektorem disa chodził by poprawnie i tak jak na 318 przystało co myśłicie? Może macie jakieś doświadczenia z tym związane :?: Tym bardziej że obydwa silniki mają oznaczenie na bloku 194E1 Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.