Skocz do zawartości

MlodyBS

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MlodyBS

  • Urodziny 24.07.1994

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 520d touring 2001
  • Lokalizacja
    Suwałki

Osiągnięcia MlodyBS

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Posiadam Bmw e61 530d 218km. Z autem nic się nie dzieje, tylko że mam inną wartość ładowania w ukrytym menu bmw na odpalonym silniku (okolo 12.9-13 V) niż na podpiętym mierniku do akumulatora, który wskazuje wartość 14,4 - 14,7 V również na odpalonym silniku. Samochód pół roku temu miał zmieniony akumulator i oczywiście wprogramowany na odpowiednie parametry. Proszę o informację co może być przyczyną takich różnic. Żadne błędy się nie wyświetlają na desce. Pozdrawiam
  2. Już dziurawy przewód znaleziony (umiejscowiony za silnikiem i łączy się z trójnikiem). Panowie potrzebuje informacji na temat odpowietrzania 2.0 diesel w e39, ponieważ płyn całkowicie mi uciekł a później dolewałem wody, żeby znaleźć przeciek. Co powinienem zrobić po złożeniu przewodów do całości (ogólnie w samochodach wiem jak się odpowietrza ale w moim BMW jeszcze tego nie robiłem i chciałbym zaczerpnąć informacji od was). Pozdrawiam
  3. A te króćce znajdują się na zewnątrz czy będzie trzeba rozłączać skrzynię z silnikiem żeby się do nich dostać.
  4. Witam. Dzisiaj jadąc samochodem nagle zaczęło dmuchać zimnym powietrzem, zatrzymałem się i po sprawdzeniu pusty zbiorniczek płynu chłodniczego. Ogólnie wszędzie sucho tylko jak wodę wlewam do zbiornika to zaczyna lecieć pomiędzy skrzynią a silnikiem (na łączeniu). I tutaj moje pytanie gdzie mogę szukać przyczyny, ponieważ sprawdziłem węże i wszędzie sucho. Pozdrawiam
  5. Problem rozwiązany już jakiś czas temu, a przyczyna była bardzo dziwna, ponieważ wypadł bolec, który trzyma cały mechanizm zmiany biegów. Teraz biegi wskakują tak jak powinny :)
  6. Witam. Mam problem ze zbieraniem się wody podczas jazdy w moim autku, ponieważ po myciu auta nie ma wody w bagażniku. Jakiś czas temu sprawdziłem dwa korki, które są w podłodze, wyglądały słabo więc poleciał silikon z góry i dołu, lecz nie rozwiązało to problemu. Obudowa nadkola cała. Jedynie co mnie zaciekawiło, że dzisiaj jak wyjąłem akumulator to tam była taka gumowa rurka wrzucona do środka i może ona wlewa tą wodę do środka. Postarałem się na zdjęciach pokazać jak to wygląda i mam prośbę do was o informację czy w waszych autkach tak samo ona leży czy jest gdzieś wpięta lub jeżeli to nie to, to co może być przyczyna tego przeciekania. Pozdrawiam http://s14.postimg.org/jmy8xac2p/DSC_0060.jpg http://s14.postimg.org/5dymf7xk1/DSC_0062.jpg http://s14.postimg.org/4n5w9fv6p/DSC_0063.jpg
  7. Witam. Dzisiaj wracając do domu na równej drodze przy wbijaniu czwartego biegu skrzynia dziwnie się zachowała, ponieważ nagle zrobiła się bardzo "rozlaznięta" czyli biegi bardzo się wydłużyły czyli jeżeli chcę jakiś wbić bieg to aż zrywa skórę która jest na drążku zmiany biegów i teraz właśnie jak jadę i mam wbity bieg to ten drążek jest bardzo luźny. Ogólnie nie wiem co się stało nic nie stuknęło, nic nie słychać ze skrzyni, jak wbijam bieg to nic nie szarpie nie ciągnie na sprzęgle, biegi bardzo delikatnie wchodzą tak jak wcześniej tylko ten luz jest straszny i fakt, że bardzo wydłużył się moment wbicia biegu. Jedynie bez zmian pozostało jak skrzynia jest na luzie to drążek jak nim macham na lewo, prawo jest tak samo sztywny jak wcześniej i jak chcę wbić wsteczny to jest ten opór jak drążkiem ciągnie się na lewo. Mam nadzieję, że takim językiem nie fachowym nakreśliłem mój problem i teraz mam prośbę do was o rady bo powiem, że jak coś się dzieje ze skrzynią, silnikiem to serce dla każdego właściciela zaczyna mocniej bić ;(
  8. Odnośnie tych czujników to miałem stare, które rzekomo były walnięte i zostały wymienione. Aktualnie mogę powiedzieć, że tylko zauważyłem taką różnicę po zmianie lewego czujnika na ten stary, że jak wpisałem komendę -30mm na left to można powiedzieć, że lewa strona podniosła się o te 3cm, więc jutro wkładam stary czujnik na prawe koło i może to będzie rozwiązanie. Mam taką nadzieję bo już przez te moje ulubione autko nabawiłem się paru siwych włosów heh. Pozdrawiam
  9. Koledzy zmieniłem dzisiaj lewy czujnik i sam już nie wiem co jest grane bo teraz na odwrót dopompowało lewą stronę i po maksymalnym dopompowaniu wywaliło taki sam błąd jak wyżej 4 posty tylko teraz na right level. Czy to oznacza, że jak wymieniam czujniki poziomowania to tak jak z amortyzatorami trzeba wymieniać parami?
  10. Dziękuję za zainteresowanie moim problemem, mam już przygotowane czujniki i zmienię je jutro i mam nadzieję, że będzie to rozwiązanie problemów z nivo.
  11. Może być, że ten czujnik jest walnięty, ponieważ jak wpisuje komende np. -40mm to idzie w górę może o jakieś 2 cm (na suwmiarce mierzone) jedynie dziwi mnie jedna rzecz, że jak wpisuje np -30mm na left to i zarazem idzie prawa strona do góry, raz udało mi się ustawić cały system, żeby autko stało idealnie równo ale po chwili dopompowało prawa stronę i tak cały czas. Powiem jedno strasznie to wkurzające jest :( Mam pytanie, ponieważ już bardzo dużo przestudiowałem informacji na temat nivo i próbowałem włączyć transport mode (powinno podnieść autko maksymalnie w góre) a podniosło bardzo mało i tylko prawą stronę i tutaj mam pytanie czy to może być winna tego czujnika?
  12. Witam dzisiaj jak mi zapaliła się kontrolka nivo to podłączyłem inpę i wyskoczyło mi to : http://s4.postimg.org/jx4i074pp/DSC_0024.jpg Czy to oznacza, że lewy czujnik jest walnięty?
  13. Witam. Parę dni temu udało mi się ożywić nivo, które nie działało w moim samochodzie, a przyczyna awarii była była bardzo zadziwiająca. Był to cieniutki czerwony kabelek przełamany, który po zlutowaniu sprawił, że nivo odżyło i wszystko teoretycznie powinno być dobrze, ale coś jednak jest nie tak. Ale jeszcze przed znalezieniem tego kabelka jezdziłem po różnych magikach i były różne diagnozy a na jedna diagnozę uległem i zostały wymienione czujniki poziomowania z auta z 2002 roku. Po znalezieniu tego nieszczęsnego przerwanego kabelka zgasła kontrolka na desce rozdzielczej i udało się w końcu połączyć z komputerem przez inpe. Przeskanowałem cały system nivo, było 0 błędów i zgodnie z poradnikami z internetu udało mi się w miarę równo ustawić nivo na zalecaną wysokość przez producenta. Po wyjechaniu za miasto po paru km usłyszałem jak kompresor włączył się i dopompował prawą stronę, że nie dało się rady jechać, bardzo twarda i wtedy znów zapaliła się kontrolka na desce. Zjechałem na parking, zgasiłem samochód i po jakimś czasie wróciłem do auta i auto stało równo, można powiedzieć, że tak jak zaprogramowałem. I teraz można powiedzieć, że taka procedura cały czas się powtarza, czyli odpalam auto stoi równo, ruszam po chwili załącza się kompresor dopompowuje jedno stronę na maxa. Zostawiam auto na jakiś czas i kiedy wracam znów tył jest równy i tak cały czas co jest bardzo uciążliwe i uniemożliwia normalna jazdę. Panowie proszę o pomoc i będę wdzięczny za każdą informację, która pomoże naprawić mój problem. Pozdrawiam Zdjęcia wykonane dnia dzisiejszego z inpy, mam nadzieję, że pomogą wam w zdiagnozowaniu problemu. http://s9.postimg.org/s4kwrgb5r/DSC_0013.jpg http://s9.postimg.org/nmilzcv3z/DSC_0016.jpg http://s9.postimg.org/m17xlaa9r/DSC_0017.jpg http://s9.postimg.org/ur0f8e2db/DSC_0018.jpg http://s9.postimg.org/dt1emjszj/DSC_0019.jpg http://s9.postimg.org/cphaal8cf/DSC_0020.jpg http://s9.postimg.org/b6lw5m1rz/DSC_0021.jpg http://s9.postimg.org/bd46mg0an/DSC_0022.jpg http://s9.postimg.org/pm3t4ietb/DSC_0023.jpg
  14. Witam. Już kiedyś próbowałem rozwiązać problem związany z nie grającymi tylnymi głośnikami - nie udało się, lecz teraz jest drugie podejście. Dzisiaj zdjąłem tylne głośniki i po sprawdzeniu na domowym sprzęcie bardzo ładnie oba grają, więc diagnoza, że są uszkodzone głośniki - odpada. Z tego co udało mi się zaobserwować za pomocą miernika, że niestety nie dochodzi zasilanie do tylnych głośników, od razu zaznaczam końcówki nie zaśniedziałe itd. Próbowałem uzyskać jakieś informacje z realOEM na temat budowy tego Car-Audio, ale powiem szczerze, że jakoś nie udało mi się trafić na jakiś trop w celu naprawy usterki. Tak więc kieruję prośbę do was o wskazywanie elementów, które mogły zawieść i jeszcze mam problem z wyjęciem radia, robiłem tak jak w poradnikach, czyli zdejmowałem guziczek, przekręcałem śrubkę, ale radio nie chciało wyjść (tylko palce pokaleczyłem) i jeszcze na dodatek to chyba ta śrubka gdzieś wpadła. Czy macie jakiś dodatkowy sposób na wyjmowanie radia (radio jednoczęściowe z pojedynczym wyświetlaczem). Pozdrawiam
  15. Tak, tylko ostatnio tak się przykleiła się do lakieru, ze musiałem aż ją zrywać i miałem sporo roboty, żeby doprowadzić lakier w tym miejscu do porządku, dlatego u mnie ta guma się nie sprawdziła niestety. Widziałem kiedyś specjalne nalepki na lakier na którą można było stawiać antenę, ale sam nie wiem czy to jest lepsze, czy gorsze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.