Zaznaczam,nie jest moim celem przekonywać kogokolwiek do poglądów czy polecać którykolwiek aso ale po ostatniej wizycie przeglądowej mam pewne pogląd na niektóre tematy i chciałbym się podzielić. To trzecia wizyta z czego druga okresowa.Ogólnie dwie pierwsze bardzo średnia obsługa,ogólnie czuć było wyciskanie monet. Tym razem zupełnie inaczej.Jakiś większy luz obsługi,zgłaszam jakieś usterki do poprawy,coś tam wymyślam o dodatkowych już płatnych usługach... odbieram auto i pytam ile a tu nic.Zero. Kiedyś nawet pytali czy myjemy samochód ale zaprzestano . Odebrałem auto w którym wymieniono mi uszkodzone przezemnie rzeczy zupełnie bezpłatnie. I tak sobie przypomniałem że od niedawna nie ma już darmowych usług serwisowych i chyba tu jest kot pogrzebany, a moje auto posiada jeszcze ten pakiet z przedłużoną gwarancją do 5lat. Chyba już darmowe przeglądy bardzo męczyły naszych dilerów stąd przy każdej okazji z wcześniejszym bmw słyszałem propozycje zmiany klocków tarcz,wycieraczek czegokolwiek... Druga już bardziej smutna sprawa Chodzę po placu nowych modeli odgroma.Mój model ma jeszcze ramki na licznikach,jakieś chromy na klamkach etc.Później przychodzi mały lift i poznikały te wstawki.Teraz w nowych znowu są.Jakiś brak pomysłu co tu jeszcze zmienić?coś dają potem zabierają aby za chwilę znowu dodać. W najnowszych modelach w środku wieje nudą...albo inaczej...bez większych zmian. Widzę znaczek X8 zanim do niego podejdę już o nim zapominam. Jakieś cabrio zwraca uwagę ,to nowe z4.Tył fajny przód już zwyczajny.Nowe X6 albo x4,nie wiem bo znaczka brak ale nie robią większego wrażenia ,idę dalej.Nowe 5 z jakimiś fajnymi pakietami ale oznaczenia poznikały.Wstydzą się? ,progi i tylny zderzak nawet fajny ale po chwili zwracam uwagę na coś w końcu fajnego.Chyba M2 jedyne auto które jakoś jeszcze się odróżnia.Fajne są 6cylindrowe jedynki ale na placu brak ,mijam tylko te w dieslu,mimo wszystko fajne.Im pasuje ten dizajn. Dzisiaj tak patrzę na g30 z mpakietem to gdyby nie te zderzaki i wstawki to to auto spadłoby z dwa poziomy estetyki niżej ,do poziomu podstawowej 5. Serwis zmienił się niedopoznania.Szok i niedowierzanie .Chyba kolejne też kupię 5.Chyba że go spierdolą estetycznie. 50tys.przebiegu i dalej na tych samych hamulcach.Nawet nie powiedzieli ile ich zostało.Nic się nie psuje i nie ściąga ani nie telepie powyżej 200.Stabilne na trasy, słabe w miasto .Dobrym też rozwiązaniem jest kupić 135i i jeździć na przeglądy-wykupując z góry wszystkie możliwe pakiety serwisowe i cieszyć się najfajniejszym fancarem. Ahh i3 jest super.Jak poprawią zasiěg do 1000km to kupię