Skocz do zawartości

aris

Zarejestrowani
  • Postów

    240
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    wrocław

Osiągnięcia aris

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Tak, nr. 8. Problem będzie tam się dostać.
  2. Dzięki za sugestie, sprawdziłem i drugi fotel też ma taką wiszącą wtyczkę. Auto kupiłem z salonu ale w wersji demo. Chyba tylko vin prawdę powie.
  3. Bardzo dziękuję za pomoc. Co prawda nigdy nie miałem tam oświetlenia ale być może jest standardowo poprowadzona instalacja i kabelek sobie "wisi". Trochę jestem spokojniejszy bo myślałem że coś się odpięło a nie mogłem znaleźć gniazda. Co do brzęczenia to tylko moja teoria. Myślałem na początku że to coś w podszybiu, później w konsoli, najgłośniej w podłodze przy wtyczce do podpięcia kompa a teraz odkryłem że to z tego tunelu. Tak się rozchodzi dzwięk przy lekkim dodaniu gazu. Na wyższych obrotach tego nie słychać. Co dziwne, bardziej przy zamkniętych drzwiach w kabinie niż na zewnątrz. Coś jakby śrubka jakaś się poluzowała i dzwięczy o blachę.
  4. W fotelu. Mam dwa takie problemy. Odnośnie brzęczenia w podłodze które roznosi się aż na lewą stronie kokpitu namierzyłem że coś musiało wpaść pod fotel kierowcy w kanał grzania nóg. Odkurzaczem nie wciągneło więc zostaje dobranie się do niego od spodu. Wie ktoś jak są poprowadzone te kanały w x4? Dziwne że otwory nie są w żaden sposób zabezpieczone a przecież monety walają się po podłodze. Druga sprawa. Przy okazji pod fotelem pasażera znalazłem wtyczkę która sobie wisi. Też to wymyślili bez sensu, nogą kopniesz i rozłączasz wtyczki airbaga i nawet o tym nie wiesz że masz nieaktywny. Gdzie to podpiąć? https://zapodaj.net/92a489e44384e.jpg.html
  5. aris

    przemarzanie drzwi

    Bez przesady. To tylko samochód. Przy skrajnych temperaturach elektronika ma prawo szwankować a czym jej więcej tym więcej problemów. W Tesli wydajność baterii przy wysokich mrozach spada o ponad 50% a nikt o tym nie mówi.
  6. aris

    przemarzanie drzwi

    Miałem ten problem w tamtym roku ale bardziej złożony bo mam domykanie elektryczne i do tego stopnia że często jechałem trzymając drzwi aby nie wypaść bo klamka nie odskoczyła i drzwibyły otwarte:) Oczywiście jak auto odtajało to wszystko wracało do normy. Zazwyczaj po przejechaniu 1 km. Problem rozwiązałem po nasmarowaniu uszczelek gliyceryną. Kupić to można w każdym markecie budowlanym na stanowisku samochodowym.
  7. Jest to bardzo dobra wiadomość, bo właśnie w grudniu 22r. kończy mi się leasing na g30 :) Pozdrawiam
  8. Proszę mi coś wyjaśnić bo nie ogarniam. Niebawem wychodzi ostatnia M2cs i kończą produkcje tego modelu. Jak to? Auto które odniosło sukces w europie jaki stanach zamieniają na co? Na początku dobili M140i zamieniając na 135i z mniejszą mocą a teraz to. Niebawem wyjdzie model 2 grand coupe ale to auto kompletnie do mnie nie przemawia. Podoba mi się M2 z tym kaczym kuprem ale planowałem w przyszłości kupić nową,, z nadzieją że będzie co najwyżej dopracowana.
  9. https://m.facebook.com/Krakow112/photos/a.758144854215693/2898004263563064/?type=3&refsrc=http%3A%2F%2Fwiadomosci.wp.pl%2Fkrakow-auto-wjechalo-w-przystanek-sa-ranni-6384068458616961a
  10. Wydanie pół bani albo lepiej... 7stów na M5 to głupi ruch ,bo to ciągle ani zwinne auto do miasta ani frajda.Frajde da małe zwrotne i silne 1 lub 2 ewentualnie M3. A w trasy to może być 5 nawet na gnój.Komfort ten sam co w 550 ale kasy w ch... w kieszeni zostaje.Serio współczuję tym co się wkopali w mocne limuzyny.Weź się tym za wyprzedzanie.530i 250/h poleci też na autostradzie i 99% użytkowników tras po drodze wyprzedzi.
  11. Rodzina rodziną ale gdzie swoje przyjemności :wink:
  12. Zaznaczam,nie jest moim celem przekonywać kogokolwiek do poglądów czy polecać którykolwiek aso ale po ostatniej wizycie przeglądowej mam pewne pogląd na niektóre tematy i chciałbym się podzielić. To trzecia wizyta z czego druga okresowa.Ogólnie dwie pierwsze bardzo średnia obsługa,ogólnie czuć było wyciskanie monet. Tym razem zupełnie inaczej.Jakiś większy luz obsługi,zgłaszam jakieś usterki do poprawy,coś tam wymyślam o dodatkowych już płatnych usługach... odbieram auto i pytam ile a tu nic.Zero. Kiedyś nawet pytali czy myjemy samochód ale zaprzestano . Odebrałem auto w którym wymieniono mi uszkodzone przezemnie rzeczy zupełnie bezpłatnie. I tak sobie przypomniałem że od niedawna nie ma już darmowych usług serwisowych i chyba tu jest kot pogrzebany, a moje auto posiada jeszcze ten pakiet z przedłużoną gwarancją do 5lat. Chyba już darmowe przeglądy bardzo męczyły naszych dilerów stąd przy każdej okazji z wcześniejszym bmw słyszałem propozycje zmiany klocków tarcz,wycieraczek czegokolwiek... Druga już bardziej smutna sprawa Chodzę po placu nowych modeli odgroma.Mój model ma jeszcze ramki na licznikach,jakieś chromy na klamkach etc.Później przychodzi mały lift i poznikały te wstawki.Teraz w nowych znowu są.Jakiś brak pomysłu co tu jeszcze zmienić?coś dają potem zabierają aby za chwilę znowu dodać. W najnowszych modelach w środku wieje nudą...albo inaczej...bez większych zmian. Widzę znaczek X8 zanim do niego podejdę już o nim zapominam. Jakieś cabrio zwraca uwagę ,to nowe z4.Tył fajny przód już zwyczajny.Nowe X6 albo x4,nie wiem bo znaczka brak ale nie robią większego wrażenia ,idę dalej.Nowe 5 z jakimiś fajnymi pakietami ale oznaczenia poznikały.Wstydzą się? ,progi i tylny zderzak nawet fajny ale po chwili zwracam uwagę na coś w końcu fajnego.Chyba M2 jedyne auto które jakoś jeszcze się odróżnia.Fajne są 6cylindrowe jedynki ale na placu brak ,mijam tylko te w dieslu,mimo wszystko fajne.Im pasuje ten dizajn. Dzisiaj tak patrzę na g30 z mpakietem to gdyby nie te zderzaki i wstawki to to auto spadłoby z dwa poziomy estetyki niżej ,do poziomu podstawowej 5. Serwis zmienił się niedopoznania.Szok i niedowierzanie .Chyba kolejne też kupię 5.Chyba że go spierdolą estetycznie. 50tys.przebiegu i dalej na tych samych hamulcach.Nawet nie powiedzieli ile ich zostało.Nic się nie psuje i nie ściąga ani nie telepie powyżej 200.Stabilne na trasy, słabe w miasto .Dobrym też rozwiązaniem jest kupić 135i i jeździć na przeglądy-wykupując z góry wszystkie możliwe pakiety serwisowe i cieszyć się najfajniejszym fancarem. Ahh i3 jest super.Jak poprawią zasiěg do 1000km to kupię
  13. aris

    RACECHIP 530i

    Podobno jakueś pakiety wlazły do aso dla wersji benzynowych podnoszące moc.Wiadomo coś więcej?
  14. Słyszałem że na silnikach M można zrobić jedynie 50-70tys.km Prawda to?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.