Skocz do zawartości

nerfy

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    540i

Osiągnięcia nerfy

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. nerfy

    x

    do zamkniecia
  2. Odkopie trochę kotleta, Jak mam inpę 5.0 i chciałbym doinstalowac NCS'a to wystarczy że zaintaluje to tam z chomika z pierwszej strony tematu ? Czy to tak nie zadziała ? Nie chciałbym instalować od nowa INPY całej zawierającej NCS'a bo już wystarczająco się namęczyłem żeby ta w ogóle zadziałała :D
  3. Odgrzeję trochę kotleta. Z tego co widzę, to ruszanie z 2jki daje całkiem przyjemny rezultat, szczególnie że 335d po sofcie bez problemu się z niskich obrotów zbierze. Tylko teraz pytanie, czy takie ruszanie z 2giego biegu nie niszczy w jakimś stopniu skrzyni/sprzęgła ? Załóżmy scenariusz, hamulec -> puszczam hamulec -> gaz , bez kombinowania z jednym i drugim wciśniętym na raz czy ręcznym. ps. Z tego co zaobserwowałem, to w normalnym trybie skrzynia też rusza z 2ki , więc utwierdzałoby to w przekonaniu, że to nie problem.
  4. A ja odgrzeje trochę kotleta co by nie zakładać nowego tematu. Do 335d seryjny filtr będzie dobry ? Przyznam że planuje 4ke z przodu jeśli o moc chodzi i póki co staram się wszystko przygotować pod solidne dmuchnięcie. Może jest jakaś bardziej przepustowa alternatywa dla serii która nie jest tak inwazyjna jak k&n który jest w stanie uszkodzić przepływkę ?
  5. odgrzeje trochę kotleta, jest jakiś temat na forum z tym związany ? Bo poprzedni temat już nie istnieje.
  6. Ależ ja się nie napalam na bezwypadek i na przebieg poniżej 200 tyś. Może być malowany, może być przebieg 250 tyś tyle właśnie kwestia tego, czy robił to ktoś z głową i sensownie gada, zna historię napraw, a najlepiej sam coś tam wymieniał (w sensie, nie kupił i od razu pcha dalej), no i dbał o ten samochód. Obejrzałem tą od handlarza, generalnie mechanicznie wydawała się ok , ale zaniedbane auto strasznie i po jakimś zalaniu, wszędzie nalot rdzy i oba fotele wytarte włącznie z kierą. Rozumiem że ciężko będzie w tym budżecie znaleźć, ale już znam kilka przypadków że do tych 60 tyś udało się znaleźć fajne sztuki i to nawet tu na forum. Nie jestem cierpliwy niestety, ale nie mam wyjścia, czekam aż coś wpadnie i będę oglądał, a co jakiś czas też dostaje na PW propozycje.
  7. Zna ktoś może obecnie osobe/aucke/ogłoszene/cokolwiek z e92 335d ? Czaje się już od 3 miesięcy na coś i póki co tylko wycieczki robię po Polsce.
  8. Jak cos , bylem ogladalem i kibel. Auto albo dlugo stalo gdzies z wybita szyba albo jest po jakims zalaniu. Srodek zniszczony, oba fotele wytarte w uj, prowadnice foteli z nalotem korozji (lol) folia ktora jest naklejona na panele odlazi, szyba przod peknieta, podszybie jakos dziwnie pomarszczone. W bagazniku widac ze byla woda (sa slady) tak samo spod podziwialy, nie ma dziur itp ale da naloty korozji. Przod ruszany, tyl z reszta tez. Malowana maska i slupek lewy tyl. Reszta w normie. Mechanicznie niby wszystko ok, ale nawet nie wpinalem kompa bo szkoda mi bylo czasu. Automat nie szarpie, nie sciaga jakos drastycznie. Ogolnie nie polecam, bo auto zaniedbane. Niby 160 tys przebiegu a srodek wyglada jakby bylo z 400 . Tak ze moje poszukiwania trwaja dalej, wiec gdyby ktos cos jakies 335d e92 to ja chetny. Ps. Pisze na z trasy, tak ogolnie. Jakby ktos chcial info jakies to smialo pw.
  9. Ostatni wpis w aso 2012 - 104 tyś i nic innego nie znalazłem. Ani na stronce ani kumpel z BMW-Areny . Więc 60/4 = 15 tyś rocznie - co jest no... możliwe . Auto w PL od właśnie tego rok miało 2 właścicieli. 30 tyś rocznie to nie ukrywajmy, już dość dużo jednak nie do niezrobienia. Generalnie nie boje się przebiegu 250 tyś jeśli ktoś dbał o auto. Chyba jednak nie pozostaje mi nic, jak pojechać, obejrzeć i zrobić jakieś logi dynamiczne co by w miarę ten stan zweryfikować.
  10. Ja robię ok 12 rocznie swoim więc no racja, jest to realny przebieg, ale... serio.... osobiście nie znam handlarza (osoby która na prawdę obraca tymi autami) żeby nie cofała liczników. Ale może ten trend powoli się zmienia. Szkoda że nikt się nie zgłosił kto blisko mieszka i mógłby (oczywiście odpłatnie jeśli o mnie chodzi) podjechać i obejrzeć mniej więcej czy warto w ogóle pakować przez poł polski po to auto.
  11. Sprawdziłem na tej stronce co poleciliście auto , wyszło coś takiego : Dealer History Date Mileage Type Dealer 2011-11-30 10:18:00 104,370 km Dealer Visit DUPONT S.A., ORLEANS CEDEX 2 2011-06-23 18:29:00 86,779 km Dealer Visit AXXIA SA, NEVERS 2010-12-23 09:49:00 76,300 km Dealer Visit AXXIA SA, NEVERS 2010-10-28 18:21:00 73,861 km Dealer Visit DUPONT S.A., ORLEANS CEDEX 2 2010-09-27 00:00:00 73,851 km Repair Jobs (0.00 hours) DUPONT S.A., ORLEANS CEDEX 2 2010-07-22 12:27:00 70,634 km Dealer Visit DUPONT S.A., ORLEANS CEDEX 2 2010-07-05 12:02:00 70,164 km Dealer Visit DUPONT S.A., ORLEANS CEDEX 2 2010-04-07 10:54:00 65,750 km Dealer Visit AXXIA SA, NEVERS 2010-03-30 12:33:00 65,513 km Dealer Visit AXXIA SA, NEVERS 2010-03-10 16:06:00 64,927 km Dealer Visit AXXIA SA, NEVERS 2008-12-09 00:00:00 36,144 km Repair Jobs (0.33 hours) 05438 Domniemam, 2011r przyjechało auto do Polski, ASO już od tego czasu nie widziało. Nie sądzę, by przed 5 lat ktoś zrobił tylko 60 tyś. Nie oglądałem jeszcze osobiście, ale nie zdziwiłbym się, gdyby auto miało najechane ok 260 tyś .
  12. hehe, będę żałował jeśli chodzi o walory dźwiękowe , jednak mam ochotę na coś szybkiego, a w planach jest grubsza czwórka z przodu :) A M5 niestety, nie dość że nie rozwojowe, to do tego rzadko kiedy serię trzyma.
  13. O ekstra, przed wybraniem się tam wrzucę to na tą stronkę. Zniechęca mnie tylko fakt, że to od handlarza, a tu wiadomo jak bywa niestety. Ciężko o taki przebieg w 10cio letnim aucie a mi zależy na tym, żeby faktycznie był realny. Mam panowie jeszcze jedno pytanie odnośnie navi , ma któś linka ewentualnie by napisał różnice między tą co jest w tym egzemplarzu a tą nowszą ? Po czym to poznać i od którego roku były te nowsze ? Niestety nigdy nie widziałem na oczy tej navi więc ciężko mi nawet je odróżnić.
  14. Hej , ktoś może coś wie na temat tego auta ? http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-335d-286km-sportpakiet-automat-full-ID6yxB7H.html Vehicle information ======================================== VIN: WBAWD71020P071629 Type code: WD71 Model: 335D (EUR) E-F-R series: E92 Series: 3 Type: COUPE Steering: LL Doors: 2 Engine: M57Y Displacement: 3.00 Power: 210 (285 hp) Drive: HECK Transmission: AUT Paint code: A52 - SPACEGRAU METALLIC Upholstery code: FHAT - POLSTER PEARLPOI Prod.date: 2006-12-08 S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES S2C6 BMW LA wheel, star spoke 189 S4AD Interior trim strips, brushed aluminium S4AE Armrest front, retractable S8S3 Automatic locking during starting S8SP Control unit COP S205 Automatic transmission S226 Sports suspension settings S249 Multifunction f steering wheel S255 Sports leather steering wheel S302 Alarm system S313 Fold-in outside mirror S320 Deleted, model lettering S403 Glass roof, electrical S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S441 Smoker package S459 El. front seat adjustment w. memory S481 Sports seat S493 Storage compartment package S502 Headlight cleaning system S508 Park Distance Control (PDC) S520 Fog lights S521 Rain sensor S522 Xenon Light S524 Adaptive Headlights S534 Automatic air conditioning S544 Cruise control with brake function S548 Kilometre speedo S609 Navigation system, Professional S676 HiFi speaker system S694 Provisions for BMW 6 CD changer S854 Language version, French S863 Dealer List Europe S877 Omission of non-combined operation S881 Operating instructions, French Trochę chyba biedna wersja , ciekawe jaki przebieg faktyczny ( w ogóle idzie to sprawdzić gdzieś za darmo ? np. po ostatniej naprawie w ASO) no i dość drogo jak na 2006 r z tym wyposażeniem , chyba że faktycznie dobrze utrzymana. Niepokojący troche jest zaparowany reflektor (lewy)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.