Skocz do zawartości

bartek210290

Zarejestrowani
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bartek210290

  • Urodziny 21.02.1990

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 M62B46 6 gang

Osiągnięcia bartek210290

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. spróbuj zmienić wpis w dsc na: CODIERWERT_DSC5.7 wert_17
  2. musisz odczytać moduł dsc i zmienić kodowanie na manual. do tego wystarczy ncs expert
  3. M62b46 po rozgrzaniu 600 na klimie 750.
  4. W kolektorze dolotowym są klapy które strują ilością zasysanego powietrza. Prawdopodobnie u ciebie się zacinają. Przerabiałem to u siebie. Objawy identyczne. W razie czego mam taki kolektor sprawny. Ale to na pw jak coś :)
  5. Bagnet od oleju nie dotyka rozpórki?
  6. Ostatnio wymieniałem u siebie :) Nie jest to jakiś mega trudne,wystarczy tylko trochę zdolności manualnych. Uważaj tylko na nową uszczelkę bo łatwo ja odkształcić. Nic na siłę.
  7. Witam Z racji tego ze kończą mi się hamulce z przodu w swoim 545i myślę własnie nad takim swapem. Seryjne nie są złe,tylko przy ostrzejszej jeździe troszkę puchną i zaczynają bić... Z tego co widzę w nowszym modelu są sporo większe wiec powinno być lepiej. Pewnie jak nie spróbuj to się nie dowiem :) ale warto zapytać. Przerabiał ktoś taki swap?? Pozdrawiam
  8. Rękami w hex editore ))) Dokładnie :)
  9. Czym robil ? )) Próbowałem WinKfp
  10. Próbował ? Może masz po prostu nie ten sprzęt ? )))))) Zmieniałem zegary u siebie i przez OBD nie chciało pójść niestety... Wiec nie wiem czy u mnie był taki problem czy ogólnie sie nie da :) Licznik na stół zmiana Vin-u i przebiegu,później kodowanie NCS i śmiga jak fabryczny :P
  11. Kiera będzie działać tylko z elektrycznymi fotelami z pamięcią. W fotelu kierowcy jest moduł z którym połączona jest kierownica. Masz uciętą wiązkę wychodzącą z podłogi pod fotelem???
  12. Poniżej wykres specjalnie dla Ciebie :D https://zapodaj.net/a71266642515b.jpg.html Z tym trzymaniem serii to nie masz racji...Widziałem nie jeden wykres N62 i jeździłem kilkoma i wiem jak ma jechać zdrowa 545i czy 645i. A ty na jakiej podstawie twierdzisz ze te 4.4 trzymają moc?? Bo ci się tak wydaje...? Hamowałeś swoją? Jeśli nie to sprawdź i zapodaj wykres...(rękawice zostały rzucone) Iloma N62 jeździłeś?? Z iloma stawałeś na kresce?? Jak znam życie to z żadna....O jakich odczuciach w serii 6 ty do mnie piszesz? Jeździ tak samo jak seria 5. Jeśli chodzi o koła i opony to nie szukaj dziury w całym bo były w tym samym rozmiarze. Moje 545i jest szybkie i jak chcesz możesz się na własnej skórze przekonać :8) Każdy chwali swoje-wiadomo ale ja na co dzień robię przy takich autach i wiem jaka jest rzeczywistość. Dużo N62 nie domaga a użytkownikom się wydaje ze jeździ super....poniżej wykres 645i znajomego któremu jak i tobie(prawdopodobnie) się wydaje że ma zdrowy silnik :D https://zapodaj.net/11efa5c5ac79a.jpg.html Jeśli chodzi o paliwo to robiliśmy testy na hamowni i większej różnicy nie było. Najlepiej wypadały na 98 ale to były może i błędy pomiarowe a nie wzrost mocy :) Tak czy siak na pewno przereklamowane jest Nitro + nic nie daje a taki obiecują odczuwalny przyrost mocy....
  13. Stare automaty tak działały i z tego powodu były duże straty...współczesne skrzynie automatyczne są nawet szybsze od manualnych wiec o żadnej stracie nie ma mowy.. Skrzynia w e60 pracuje już bardzo płynnie i szybko wiec nie powinno mieć w tym przypadku większego znaczenia jeśli chodzi o sprint do setki. Zerknij na dane katalogowe tam z tego co pamiętam nie ma różnic jeśli chodzi o automat czy manual.
  14. Ja jestem innego zdania jeśli chodzi o chiptuning. Niby przyrostu 15KM ale moment obrotowy podciągnięty z samego dołu-w ogóle inne odczucia z jazdy..Nie mocą auto jedzie a momentem obrotowym :) Druga kwestia to pytanie czy auto trzyma seryjną moc...z moich obserwacji wynika że nie specjalnie n62 trzyma serie :) kolega ma 545i które w porównaniu z moim to totalny muł, drugi przykład 645i z chipem (podobno na 360KM) hehe jechało jeszcze gorzej od tej mułowatej 545i. Co do prędkości maksymalnej jeszcze nie sprawdzałem-nie mam za bardzo gdzie a na autobane niemiecka specjalnie nie będę jechał. Będzie okazja to sprawdzę i napisze.
  15. Mierzenie stoperem daje poglądowy pomiar ale nie dokładny w 100%. Ja mierzyłem racelogicem. Wiesz żeby być pewnym że wszystko jest ok najlepiej zrób kompleksową diagnostykę. Poza tym ciężko stwierdzić czy dobrze jedzie jak się nie ma porównania jakiegokolwiek...z skąd jesteś? bo jak nie daleko mnie to możemy rozwiać twoje wątpliwości :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.