Skocz do zawartości

Mariusz040

Zarejestrowani
  • Postów

    1 118
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

5 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    :-)
  • Lokalizacja
    Mińsk Mazowiecki

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Mariusz040

Mentor marki

Mentor marki (12/14)

0

Reputacja

  1. Na pewno ta F15 miała wcześniej aukcję na iaai, także była podpicowana. Kupujący się niestety trochę wpakował, ale na ile to ciężko powiedzieć bo zdjęć znaleźć nie potrafię.
  2. Kurczę nawet za $$$ nic nie ma. Tylko tyle, że Kanada i po dzwonie w przód. M Pakiet dokładany. Kolega z forum ma do sprzedania taką w oryginalnym M Performance 2014r
  3. Mariusz040

    Maska F10 po liftingu

    Po lifcie masz inny tylko zderzak i lampy. Poza tym nie ma tam nic nowego. Wszystkie wloty są takie same.
  4. Do zrobienia na pewno, tylko bez wyjecia silnika tych podłużnic na pewno dobrze nie zrobisz. Moim zdaniem nie warte to kompletnie uwagi a na pewno nie 13,5k usd :mad2:
  5. mp nie martw się tym kompletnie. Jest wszystko tak jak pisze mmw, chociaż niestety są urzędy w Polsce które sprawiają problemy. Czasami trafisz na ludzi do których nic nie przemawia. W razie kłopotów pisz na PW :) Miałem kilka podobnych sytuacji, także w razie potrzeby postaram się pomóc. Sprawa do załatwienia tak czy inaczej, także nie masz się czym martwić.
  6. Na pewno wartości zmieniłeś? Automatycznie po zmianie powinno się podświetlić. Nie trzeba czekać 2 dni... :mrgreen:
  7. Pierwsze co zrób to sprawdź przekątne między kielichem lewym a fartuchem prawy i tak samo na odwrót czyli kielich prawy i fartuch lewy. Zmierz i zobacz czy są równe. Odnoś się do jakiejś śruby z przodu auta. Jak będzie dobrze to sprawdzaj po kolei od amortyzatora i zwrotnicy. Nawet jak krawężnik to strzał musiałby być konkretny :) Dlaczego jesteś pewien, że auto bezwypadkowe?
  8. Ja częściej spotykam się z sytuacjami, gdzie kupującego stać na przykład na fajne e60 ale szuka F10. Nie ważne jakie to będzie, co to będzie ale ważne że F10 :) To taki przykład z modelem. Znowu niedawno miałem przypadek, gdzie ktoś narzekał na nagłośnienie i najlepiej, żeby mu znaleźć coś z B&O. Generalnie to mało możliwe do zrealizowania przecież. Po kilku minutach wywnioskowałem, że klient słucha tylko radia. W takim wypadku po co komuś nagłośnienie, które jako opcja kosztuje ponad 20k? :D Ile ludzi tyle pomysłów.
  9. Kąt pochylenia koła nie jest regulowany. Może wynikać tylko z tego, że coś jest krzywe. Może to być amortyzator, zwrotnica, sanki. Co prawda można zwrotnicą regulować kąt, ale chyba tylko około 0,3 stopnia. Tak czy inaczej 99% pewności, że auto jest po dzwonie. 2.5 stopnia różnicy to jest bardzo znaczna wartość. Nie martw się. Znaczna większość aut sprowadzonych skądkolwiek jest po dzwonie i ludzie o tym nie wiedzą. Nie jesteś jedyny :) Teraz co bym robił na Twoim miejscu. Pierwsza sprawa to weryfikacja czy sanki są dobrze ustawione. Po prostu zmierz przekątne. Jak są okej to weryfikacja wahaczy na oko a na koniec amortyzator i zwrotnica.
  10. Ja Ci powiem szczerze, że miałem F10 prawie w każdej możliwej konfiguracji i doszedłem do wniosku, że wiele rzeczy które kosztują przyzwoite pieniądze są mi do niczego nie potrzebne. Każdy ma inne preferencje. s0nar jeżeli F10 ma mieć te wszystkie opcje to cena będzie o kilkadziesiąt procent wyższa. Można było wziąć nowe za 200k a można była za ponad 400k. Nie jest tak, że każdego stać na opcję którą sobie wymarzył. Czasem trzeba kalkulować i mierzyć siły na zamiary. Gdyby dla każdego poziom o jakim napisałeś był dostępny to pewnie wszędzie byśmy spotykali night vision a nie w jednym egzemplarzu na dwieście.
  11. Daje się mocny bursztyn i wygląda znacznie ładniej, niż wersja EU.
  12. Cześć, znajomy jest zainteresowany a ja nic nigdzie nie znalazłem. Jeżeli coś by było to super :) WDDGF7HB2DA792802 http://odhandlarza.com/oferta-od-handlarza/339_mercedes-benz_c63_amg_special_edition___pakiet_performance_6_3_v8_487km_fv23
  13. Masz rację. W przypadku braku info o dacie 1. rejestracji wpisują 01.01 i rok produkcji. Standard. A w US wpisują roczniki modelowe, które są w US obowiązujące. Copart czy jakakolwiek inna firma nie zawyża roczników tylko wpisuje takie jakie być w USA powinny. Czasem nawet produkcja z kwietnia obliguje to rocznika modelowego +1 i we wszystkich papierach już mamy rok modelowy. Produkcja nikogo nie interesuje. Mało to sprawiedliwe z naszego punktu widzenia. Bywały przypadki, że kupuje się samochód na przykład w 2017r, który ma u nich rocznik 2018 :) W tym roku nie widziałem, ale bliżej jesieni będą takie perełki. Dlaczego tak robią? Chyba im wcześniej dadzą rok młodszy tym na ludzi to bardziej działa. Widać każdy chce kupić w 2017 auto, które ma w papierach 2018... sensu w tym niby żadnego, ale u nich to działa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.