Skocz do zawartości

magu071

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O magu071

  • Urodziny 08.02.1991

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 330d 2002 Touring
  • Lokalizacja
    Lesko/Cardiff

Osiągnięcia magu071

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam Od razu zaznaczę że jeża możecie wykluczyć przyczyną rozładowani akumulatora jest panel radia z wyświetlaczem 16/9. Istotne pytanie w tej kwestii czy jest jakikolwiek przekaźnik który może powodować ciągnięcie prądu dzięki panelowi radia?? Czy może sam Panel może być uszkodzony ?? Zaznaczę że radio nie chodzi bez przekręcenia kluczyka (panel radia) Po otworzeniu drzwi czasami sie podświetlało, Bez panel radio chodzi (moduł radia) można zmieniac stacje na kierownicy bez panelu. Bo wyciągnieciu panelu sprawa z rozładowaniem akumulatora mineła. Prosze o sugestie w tym wypadku wujek google sie nie przydał.
  2. Jeżeli by przepisy weszły już bym zarejestrował swojego JaguaraV6 w PL więc odp na twoje pytanie brzmi NIE nie ma istotnych przepisów pozwalające na legalną rejestrację możesz co najwyżej opłacić akcyzę i na tym proces rejestracji zakończysz no i nawet recykling zapłacisz ale gdy pojedziesz na badanie techniczne to dostaniesz karteczkę że twój wóz nie spełnia przepisów bezpieczeństwa co za tym się wiąże w WK uśmiechną się i strzela jakimś głupim hasłem że aż Cię zagotuje gdy wydasz już z 2tys zł na śmieszne papiery bez wrtości na dzień dzisiejszy. Pozdrawiam :mrgreen:
  3. Może i jest to głupia sugestia z mojej strony ale czy po wymianie czujnika skasowałeś błąd ?? Czy wymieniłeś i sprawdzałeś ruszając ???
  4. Zamieniasz stronami i po tym zabiegu bez problemu będziesz wiedział czy przetwornica czy może odbłyśnik mam to samo u siebie tyle że u mnie odbłyśnik przepalił się zamówiłem używkę przed nowym rokiem bo w nowy rok wyjeżdżałem na wyspy i zależało mi na czasie ale poczta polska potrafi człowiekowi zrobić nerwy przesyłka 70zł dostawa do 12 a paczka dotarła o 17 i po wymianie :( jak tylko wrócę na urlop do PL jade robić odbłyśnik i klosze prawdopodobnie jeszcze ślizgi lamp ułamane
  5. Co do Kosztów i porównywań moge sie wypowiedzieć o kosztach utrzymania i jazdy 330d m57 za długo nią nie jeżdżę lecz Miasto wychodzi w granicach 7-8L to jest minimum max nie wiem pewnie koło 10L na 100km Co do trasy podróż Polskimi ekspresowymi autostardami ( czyli drogami nie zdatnymi do jazdy w wieksza predkoscia niz 100/h) w porywwach do 140 na odcinku 950km oczywiście z przystankami na cygara oraz postój dłuższy na lotnisku około godziny spalanie mierzone wyniosło 5.2(3)L/100km. Prędkości na większości obszarów były od 70-140. W całej wyprawie mogę zaznaczyć że były też korki ok 1godziny w warszawie. Powrót był już przyjemniejszy bardziej płynny. Na odcinkach do 100km w moim przypadku trudno zejść poniżej 6.5L/6L. Więcej informacji co do spalania udzielę już niebawem gdy wybiorę się do UK nim. Ceny eklpoatacji tarcze i klocki przynajmniej 500zł. Opony minimum 17 ale bardzo przyjemnie sie na nich jeździ w porównaniu do 18 takie mam na lato. Szczerze powiedziawszy trasa tylko 3L przy 140 masz jeszcze tak duży zapas mocy że nie bedziesz myślał o niczym innym tylko lecisz lewym pasem bez stresu. Dwumasa sprzeglo ja zakupilem kmpl za 2300 Luk moze i dwumasa byla dobra ale promocja trwac dlugo by nie byla wiec zakup na + co do termostatu egr koszt ok 90zł org BEHR. Wracajac do tar w moim przypadku ponownie przetaczalem wczoraj przed wyjazdem juz do uk zaczely bic po miesiacu czyli ok 10tys km zrobione. Plyny ekspoatacyjne 8L oleju 7L do silnika 1L do schowka oczywiscie za filtry i olej to koszt kolo 500zl mozna wydac mniej jak poprzedni wlasciciel mojego auta i wcale nie dziwie sie ze nie mialo tyle jadu ile powinno. Ważne aby jedynie dobrze trafić ja wzorowo nie trafiłem ale marzenia sie spelniaja o m57 wiec je realizuje i zakupuje nastepne czesci aby go wyprowadzic do stanu perfekcyjnego
  6. Kolego sprawdź wszystkie opaski przed wczoraj miałem ten sam zgryz juz myślałem turbo olej nie !! okazało się że przy niższej temperaturze wszystko się zmienia jak i tory tak i gumy opaski itp Prosty zabieg a tyle schodzi z serducha :D
  7. Panowie a gdzie byście polecali wysłać do naprawy przetwornice z AL z lamp zkw bo mam w tej chwili założone hidy ale wlaśnie w nocy nic nie widać tak było jak kupiłem a teraz mam czas aby sie w to pobawic więc chciał bym przetwornice naprawić . Możecie kogoś polecić może z podkarpacia lub jakąś firmę z Polski która tym się zajmuje? I mam pytanie czy do hidów mozna wlozyć normalne żarniki czy nie ma szans bo jestem zielony w tym temacie.
  8. magu071

    bmw e46 320d

    Straszyć nie straszyć w na TVN lub TVP był program o rozbiciu właśnie takiego gangu który kupował angliki cieli na ćwiatki dla Vinu wklejali na zajumane i pełny legal szedł na rynek polski lepiej sprzedać anglika niż łojone.
  9. W tej chwili sam bym nie oddał swojej 330d zamieniając na 320d nie ma takiej możliwości posiadam ją dopiero od lipca lecz przyjemności z jazdy miałem tylko 3tyg przez co 4tys km poszły po zakupie wymieniałem dwumase, sprzeglo, przegub elastyczny, tarcze przod, klocki tyl przod. Pozostało mi jedynie zrobic nareszcie swiatlo wstecznego. podgrzewanie tylniej szyby, i 2 tulejki no i olej i filtry razem z odma za 3tys km do tego czujnik od wskazania poziomu paliwa. Ja przynajmniej chcę doprowadzić auto na tip top bo spalanie mieszane 7L na 100 i trasa 6L to dla mnie magia mam nadzieję że jeszcze spadnie. Na dopieszczenie powinienem zmieścić się w 5tyś zł
  10. E no ja mam w swoim turasie przod 235/40 i tyl 255/35 i jest baja bongo chyba ze droga ma mega koleiny wtedy nie fajnie ale jest bajka nie jest najgorzej. Moze faktycznie amorki do wymiany ile ci %% wyszło na trzepakach. :D
  11. CZy można dostać również na email mmateuszg@gmail.com Mam również takie pytanie po której stronie ma być montowany dodatkowy zbiornik na płyn ???
  12. Szukałem tak jak ty CR2 na początku lecz po tym o czym się przekonałem CR pierwszej generacji jest mniej bez awaryjny ja nie szukałem 3L silnika aby go wykończyć nawet jak to bywa w bieszczadach na którejś z barjerek lub zimową aurą lecz do normalnego uzytku lecz abym mógł mieć zapas mocy przy jazdach długo dystansowych. O silnikcha można dużo dyskutować ceny są wyższe części niż cr2 sama głupia dwumasa jest drozsza do cr ale coś za coś szkusza silnika który nie bez powodu dostał nazwe panzer (czołgu) silnika bez awaryjnego i dostając nagrody silnika roku. Zresztą z znalezieniem cr2 jest jeszcze trudniej niż się zdaje. Zadaj sobie pytanie po co Ci CR2 jeżeli to jest ta sama buda a osiągami wiele się nie różni masz tam 20 koni więcej. Pamiętaj że nie sztuka kupić trupa lecz doprowadzić go do perfekcji to jest już sztuka. Pozdrawiam
  13. Mam podobnie lecz u mnie zaczyna walić sprzegło z dwumasa i stwierdzono że nie ma juz sprzegła oraz dwumasa jest pewnie uszkodzona. Mechanikiem nie jestem lecz juz zamówiłem komplet.
  14. Oglądałem jakieś 4-5 miesięcy temu odpuść to bo ja tylko straciłem czas po pierwsze dzwon był nie mały z przodu są 2 ćwiartki a robota jest spierdolona na maxa jeszcze żeby było to ładnie zrobione a nie jest po spawach jest przemuśnięte ale to przypomina raczej robotę w szopie niz u profesjonalisty. Auto w tamtym czasie było wycenione na 17-18tys. Auto było nie chlujniue całe malowane brakuje dupereli przy prowadzeniu jest masakra dwumasa jest po tak zwanej regeneracji haha powiem tyle spawane hihi na stałe jak to właściciel powiedział po co przepłacać masakra. Zawieszenie do****. Jeżeli mi nie wierzysz jedź i sparwdz hah ja swoeje 330d szukałem przez 4 miesiace od maja do sierpnia trafiałem w takie dziury że tego się nie da opisać kilka km od tego gościa było 330d na zdjęciach piękne w pełnym M-pakiecie wpadam na miejsce a co tam o Boże ratuj proszę kwotę na wykończenie blacharki w owej wyliczyliśmy na 11 tyś po kosztach a nie mówiąc już o reszcie. Swoją zakupiłem w stanie dobrym za 18tys ale z czasem wyszły rzeczy których nie przewidziałem niestety już wydałem na części ok 3tyś jeszcze 2 tyś muszę znaleść do 2 tyg i dopiero będzie Ready aby polecieć spowrotem zemną do UK. Ja przynajmniej wiedziałem że układ hamulcowy będę robił lecz nie przewidziałem dwumasy i sprzegła no i jeszcze pompa lecz utrapienie to lampy trzeba nowych przetwornic. Zastanów się grubo bo tego szczepa nie opłaca się nawet oglądać. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.