Skocz do zawartości

boruta1982

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 316i m43 1997

Osiągnięcia boruta1982

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Ja kupiłem sam sterownik( DME 1.7.3) do mojej i po prostu przełożyłem kość pamięci eprom ze starego sterownika do nowego, akurat w moim przypadku to podziałało bo tam był widocznie zapisany immo, dopoóki tego nie zrobiłem nie chciała odpalić bo mam immo. Pozdro.
  2. Problem rozwiązany. Przyczyną słabego nadmuchu był silnik dmuchawy. Wytarł się komutator, miał duże bruzdy.Został przeszlifowany specjalnym kamieniem chyba pumeksem i szczotki zostały lepiej dociśnięte i teraz dmucha jak zawsze.Na ile to wystarczy czas pokaże.Trzeba by przewinąć silnik i nowy komutator i szczotki dać wtedy byłoby optymalnie. Także lista przyczyn problemów z dmuchawą w kolejności według prawdopodobieństwa mogą być: - bezpiecznik - przekaźnik - wtyczka jeża - jeż - silnik dmuchawy - zabity filtr kabinowy - zabity parownik klimatyzacji - przycięta klapa - wiązka - panel klimatronica Pozdrawiam.
  3. Witam. U mnie też padła dmuchawa. Komputer nic nie pokazywał,Sprawdźcie najpierw napięcie na wiązce która wchodzi do jeża,Ja miałem tylko na jednej parze z climatronika od 2-8 voltów, a na innych nic.Próbowałem zreanimować jeża ale nic to nie dało.Kupiłem używkę z cienkimi bolcami bo te podobno są lepsze, ale dmuchawa dalej nie ruszała. Wyciągnąłem dmuchawę i przeczyściłem, ale nic to nie dało, silnik działał po daniu napięcia ale nie było odpowiedniego napięcia na dmuchawie za co odpowiedzialny był przekaźnik(fioletowy) podajże r9 w skrzynce pod maską.Podmieniłem przekaźnik od klaksonu i dmuchawa działa.Na starym jeżu nie chce działać więc to prawdopodobnie jeż uszkodził przekaźnik( wypalony styk). Dmuchawa teraz działa, ale jakoś słabo teraz będę walczył z tym. Nie wiem czy to klapki gdzieś się nie otwierają?Jakieś pomysły? Pozdrawiam.
  4. Witam. Ja borykałem się w swojej bmw e36 m43 z problemem wskaźnika paliwa. Wskazówka wariowała, skakała albo leżała albo max pokazywała. Rozbierałem wszystko kilkanaście razy i mierzyłem miernikiem było dobrze jak przesuwałem, opór się zmieniał płynnie, czyściłem przelutowałem wszystko, ale po złożeniu znowu wariowało albo po krótkiej jeździe. W końcu znalazłem przyczynę po bardzo żmudnych poszukiwaniach i kilku miesiącach. Już prawie dałem za wygraną. Ale w końcu doszedłem, że to przewody od wskaźnika w środku izolacji się po prostu połamały i przerywały od wstrząsów, prawdopodobnie od drgań pompy paliwa pękły druciki w izolacji i takie dawały objawy. Przylutowałem nowe kabelki i jest dobrze. Pozdrawiam, mam nadzieję że pomogłem.
  5. ja mam cały czas wskazówkę temperatury w pionie, nie ważne jak i gdzie
  6. Ja też borykałem się z ubytkami płynu, obdzwoniłem wszystkie warsztaty w okolicy i nikt nie mógł mi tego sprawdzić, ani próbą ciśnieniową ani tym bardziej barwnikiem, więc byłem zdany na siebie, ponieważ wymieniłem wszystkie uszczelki i króćce a ubytki były nadal więc postanowiłem zrobić sobie sam narzędzie do sprawdzania szczelności ze starego korka chłodnicy oraz wentyla samochodowego z dętki od roweru żeby można to było podłączyć pod kompresor na stacji. Wydłubałem wszystko aby została tylko sama nakrętka. Wywierciłem otwór w korku od chłodnicy i umocowałem w nim wentyl żywicą epoksydową, po tym pojechałem na stacje u przeprowadziłem próbę ciśnieniową tak jak opisuje to książka p.t. ,,sam naprawiam bmw e36,, nadmuchałem do 2 barów układ i sprawdzałem na ciśnieniomierzu czy spada ciśnienie no i spadało jak cholera, okazało się niby nowa chłodnica puszcza na całej długości na łączeniu plastiku z metalem, szok, musiałem wymienić,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.