Skocz do zawartości

Pquwlik

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 316i 2002r

Osiągnięcia Pquwlik

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam potrzebuje ułożenia wałków rozrządu gdy tłok 1 jest w górnej pozycji.
  2. Immobiliser trzyma go chyba wiec czeka mnie wizyta u elektryka.. Mam inne pytanie żeby już nie zakładać nowego tematu, potrzebuje schematu ustawienia krzywek walków rozrządu gdy 1 tłok jest w górnej pozycji bo nie jestem pewny czy dobrze założyłem ssacy
  3. Witam tak jak w temacie mam problem z paleniem auta po wymianie uszczelki pod głowicą. Problem polega na tym że nie nie dostaje prądu na cewki i świeci się kontrolka EML po włączeniu zapłonu a auto normalnie kreci, podczas wymiany padł akumulator więc może komputer złapał błąd ? Dodam jeszcze że niedawno był on właśnie wymieniany (koszt 900zł) bo były podobne objawy do tych co są teraz może ktoś ma pomysł? mam kabel i impe ale jeszcze nie skanowałem tego nieszczęśnika ;/
  4. Ok :p a byłbyś w stanie odpowiedzieć na moje pytania?
  5. Dzięki za douczenie mam nadzieje że nie urwie mi palca :D w jakiej pozycji ma być drążek na "P" czy na "N" przy sprawdzaniu? Jeszcze zastanawia mnie ile jest kolorów tabliczek na skrzyni i jakie oleje trzeba lać zależnie od koloru tabliczki. Nie mogę znaleźć tych informacji z góry dzięki :)
  6. Byłem na komputerze dzisiaj przed dodaniem Twojego postu. Powiedziano mi że nie ma blędów ani skrzynia ani silnik wszystko jest ok. Czyli pozostaje sprawdzić poziom oleju mogłbyś mi wytłumaczyć jak sprawdzić? Mam zamiar wymienic olej ale na razie nie wiem jaki mam musze sprawdzic tabliczke na skrzyni
  7. Witam jestem posiadaczem BMW 318 w automacie z 1993r. Auto posiadam od kilku tygodni i juz zaczęło mi sprawiać problemy :/ Przechodząc do sedna postaram się wytlumaczyć dokładnie ten problem. Po każdym odpaleniu auta bądz po prawie każdej zmianie ustawienia drażka "biegow" na inna pozycje kiedy przełączam np z "R" na "D" auto rusza ale nie zmienia mi biegu na wyższy. Dopiero po zatrzymaniu dając na "N" i znowu na "D" i zaczyna normalnie zmieniać biegi. Ostatnio ten problem staje sie większy po zatrzymaniu i zrobienia powyższej czynnosci skrzynia dalej nie zmieniała biegów pomogła jej przejażdżka na wstecznym na dystans ok 25m przy dosc wysokich obrotach. Nie mam zielonego pojęcia co może być przyczyną tego problemu dlatego proszę was o pomoc bo ja juz nie mam sił i powoli zaczynam mieć dość tego auta :/ może ktoś z was miał taki problem? Mam nadzieję że napisałem jasno bo nie jestem dobrym tłumaczem. Proszę też o wyrozumiałość bo to mój pierwszy post na forum.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.