Skocz do zawartości

Leszek

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Wałbrzych
  • Zawód
    pracownik naukowy

Osiągnięcia Leszek

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. I ja dołożę swoje 3 grosze. Miałem już kilka samochodów z zasilaniem gazowym (FSO, Audi 80, Lanos i teraz BMW 320i). Jeśli chodzi o dwa pierwsze posiadane przeze mnie modele, miały zainstalowane najprostsze zasilacze gazowe (gaz z węża ze śróbką + elektrozawór na przewodzie paliwowym), jak przystało na auta gaźnikowe. Wszystko funkcjonowało prawidłowo i bezawaryjnie (oprócz padających pomp paliwa i dziurawiących się o puste komory pływaków). Potem, przy Lanosie, zainstalowałem urządzenie oparte o sondę Lambda. Wszystko działało prawie przez miesiąc a potem ... rozczarowanie :twisted: wystrzały jak w westernie, wiecznie popalone filtry powietrza i rozwalona puszka filtra (mimo anti-boomu). Pierwsza myśl - uszkodzenie urządzenia. Na szczęście osoba instalująca gaz okazała się zawodowcem (Wałbrzych) i, co na początku wydało mi się niedorzeczne, winą obarczone zostały przewody wyskiego napięcia i świece. Wymieniłem ww. elementy na nowe i wszystko wróciło do normy :idea: . Problem ten powtórzył się też w przypadku BMW i również przyczyną były przewody i świece. Odtąd, zawsze gdy mam pod maską western, wymieniam te elementy i sprawa wraca do normy. Dzieje się to najczesciej po zimie (wydaje mi się, że za sprawą wilgoci). Poza tym jazda na gazie jest korzystnie odczuwana przez mój portfel, do osiągów się przyzwyczaiłem, a nawet wydaje mi się, że jazda na gazie jest przyjemniejsza (większa elastyczność silnika). Takie są moje doświadzcenia z gazem. A może ktoś wie ile może spalać 320i/89? Pozdrawiam
  2. Witaj, - wymontuj żarówki po zdemontowaniu osłon od strony komory silnika, - wykręć krzyżakiem po 2 wkręty mocujące osłaniające reflektory grilki po lewej i prawej stronie nerek,(przód) - reflektory masz na wierzchu - umocowane są do plastikowych elementów (podobnych jak w większości samochodów) - należy bardzo delikatnie podważyć je (reflektory) wkrętakiem - teraz jest b. zimno i tworzywo staje się kruche. Staraj się nie połamać plastików - musisz przecież je kupić, a zanim to zrobisz, będziesz miał problem. Miłej zabawy - polecam ciepły garaż.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.