Skocz do zawartości

roman11d

Zarejestrowani
  • Postów

    60
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 530d 2000r.
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia roman11d

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. dwie ulice ode mnie saskiej kępie jest jakiś serwis autoreduta porsche bmw, ale pewnie zdrowo sobie liczą
  2. Chciałem opisać moją sytuację odnosnienie wiele razy polecanego warsztatu magpol bis na przesmyckiego w Piasecznie. Skuszony taką opinią pojechałem tam 30 kilka kilometrów i zostawiłem samochód , powiedziałem co i jak mniej więcej mu dolega , ( na wizytę umówiłem się przez telefon wcześniej) i za dzień dwa miałem mieć zrobioną wycenę co za ile. Dni mijały wyceny nie było , w końcu sam zadzwoniłem , dostałem info że wieczorem ktoś zadzwoni i będzie wycena, oczywiście nikt nie zadzwonił. Takie wydzwanianie przeze mnie a potem ich zapewnienia trwały prawie 3 tygodnie , w końcu się wkurwiłem i zabrałem samochód , twierdzili że naprawili wycieraczkę :D:D:D a po tej ich naprawie nie działa ani wycieraczka ani otwieranie szyby w klapie w e39 touring, gdy zabrałem samochód cały był upieprzony , postawili go gdzieś pod drzewami z zewnątrz wyglądał jak chlew, na błotnikach masce wszędzie tłuste ślady po rękach w smarze. Jadę , coś mi tłucze wcześniej tak nie było , myślę pewnie coś w zawieszeniu się kończy ( był oddany na naprawę kilku gratów w zawieszeniu, ale takich dzwięków wcześniej nie wydawał) , zatrzymałem się i co sie okazało wszystkie koła były słabo dokręcone. Dodatkowo samochód mulił turbina zaczęła przerywać wcześniej nie miało to miejsca. Zadzwoniłem whats the fuck, twierdzą że kół nie odkręcali , i że pisali mi przecież że elektrozawór turbiny jest nie sprawny i do wymiany, (uświadomiłem ich że nic mi o tym nie napisali , a o zaworze to i owszem ale EGR a nie elektrozaworze sterującym turbiną). Koła dokręciłem przestało tłuc aczkolwiek na pewno trzeba je od nowa wyważyć. Pod blokiem wyczyscilem elektrozawór od turbo odpiąłem egr ( wcześniej też był odpięty i mówiłem to , a oni go nie wiem po co znów podpięli). I samochód zaczął jeździć normalnie. Kolejna sprawa wycena, jeżeli ktoś twierdzi że to tani warsztat to się uśmiałem. Za dwa amortyzatory na przód do 530d 00r liczyli mi 960 zł!! + koszt wymiany , za regeneracje magla 1400 zł itp itd . Mega się zawiodłem , na kolejnym już warsztacie w Wawie , tutaj chyba nikt nie potrafi zrobić dobrze uczciwie i na czas.
  3. Mam touringa dlatego pytałem o suba w boczku, no najgorzej że to radio oemowe jest taaaaaaaaaaaaaaaakie , nijak tam sensownie wsadzić coś innego żeby w miarę wyglądało, czyli żeby samego suba podłączyć trzeba mi kupić skrzynię z głośnikiem kable od chinchów przeciągnąć i wzmak gdzieś po drodze, a jak obciąć częstotliwość dla suba ? Crossover jakiś po drodze ?
  4. ja sądze że gadasz trochę głupoty skoro twierdzisz że diesel za drogi do miasta to chyba nie wiesz co oznacza w sensie kosztów nie tylko paliwa jazda v8ką, nawet w lpg. Nie dość że ogólnie części droższe (zawias inn niż w r6stkach) to i benzyny pociągnie zanim się na gaz przeżuci, potem gazu z 20l po mieście spokojnie. Sam jeżdżę 530d w manualu po Warszawie w korkach raz na tydzień pojadę na trasę jakie 300-400km, i spalanie średnie około 7,8 - 8l co uważam że nie jest złym wynikiem. Pamiętaj że kupując używaną beemkę a już szczególnie v8 w automacie przyszykuj z 5000 zł na dzień dobry na to co się posypie w pierwszy miesiąc , ubezpieczenie itp itd. Ps. tanio po mieście jeździ się np clio 1.2 albo corsą 1.0 :o a co do linków, pierwsza się prezentuje dużo lepiej , właściciela tej drugiej to poniósł melanż z tym tyłem ala m5, wieś wieś wieś. Kończąc moim zdaniem stwierdzam że v8 + automat to najdroższa możliwa opcja na miasto jeżeli chodzi zarówno o spalanie i serwisowanie, a 530d po chipie wcale gorzej nie jedzie od 535 v8.
  5. A mam pytanie kluczowe , jeżeli w mojej wersji w bagażniku nie ma suba w boczku to jeżeli chce go tam zainstalować to jest już jakaś instalacja/pociągnięte kable czy muszę drutować od radia kable ? Ile kasy hmm ciężko powiedzieć, chciałem się najpierw rozeznać ile trzeba żeby był sens brania się za to, w swoim starym golfie 4 miałem głośniki hertza dwudrożny zestaw kupiłem używany za 250 zł ze zwrotnicami i grało to 1000 razy lepiej jak oryginalny zestaw 8 głośnikowy w bmw , no na tym gruncie to się nie popisali ....
  6. mam kaseciaka pisałem w ostatniej linijce posta, a jak z montażem wysokotonowych z tego zestawu ? zmieściły się w słupku na miejscu starych ?
  7. szukałem i nie znalazłem satysfakcjonującej mnie odpowiedzi, twoja również wnosi ponadprzeciętnie wiele ;)
  8. Witam pewnie tak jak większość użytkowników e39 strasznie irytuje mnie jakość dzwięku seryjnego audio, dodatkowo podobno typowa usterka - trzeszczący prawy głośnik w przednich drzwiach. Od czego zacząć ogarnięcie tego ? Co do prawego głośnika winny głośnik czy wiązka po drodze , a może końcówka mocy w radiu ?? Wymieniał ktoś może głośniki (średnio-niskotonowe) w przednich drzwiach ?? Dużo to roboty i zachodu ? Jeżeli tak to jakie ? Widziałem wersje z seryjnym subwooferem w boczku w bagażniku, ciężko coś takiego dorobić jeżeli nie ma ? Jest sens ? Moje audio to 8 głośników + kaseciak (ten większy) + zmieniarka w bagażniku wszystko seria
  9. Prosba o pomoc doszedlem gdzie wyciekl caly plyn w moim e39 otoz wyglada to tak jak na zdjeciu . Zlecial przewod ktory wchodzi do chlodniczki. Zatknalem go spowrotem ale slabo to sie trzyma. Jak to prawidlowo zmontowac ten plastik to jakas szybkozlaczka? Muszę dojechać 400km jeszcze jutro święto potem dlugi weekend dziś wszystko zamknięte, da radę to jakoś zmontować uszczelnić, żeby wytrzymało te 400km ? Nie chcę na sucho zajechać pompy i magla link do zdjęcia http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/26563011a6505aa6.html
  10. Witam, jadę dziś w deszczu wszystko okej, zatrzymałem się , gaszę bez wyłączania wajchą wycieraczek, wracam zapalam znowu i zacięły się w połowie zakresu ruchu, lewa luźno lata prawa sztywno stoi, zapalanie/gaszenie nic nie pomagało, czasem drgnęły na chwilę i tyle. Sprawdziłem bezpiecznik, podmieniłem bezpiecznik nadal to samo. Co to może być ??
  11. głupie pytanie, ale jak to odpowietrzyć ?
  12. okej sprawdzę, ale wydaje mi się że jest troche krótkawy żeby sięgnął do egra
  13. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7f2c37e6d1c2175e.html przy okazji rozbierania filtra kabinowego po stronie kierowcy natrafiłem na taki zaślepiony przewód, od czego to może być ? po co ktoś to zaślepił ??
  14. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0014714e9a604447.html płynu jak odkręciłem korek było tyle, chyba trochę mało, posciskałem za przewody , nic nie dolewałem bo nie miałem przy sobie, zakręciłem korek porządnie ( był dość luźno) i o dziwo biegi wchodzą już normalnie ..... ciekawe na jak długo
  15. tak jak pisałem łapie, jeżeli na zgaszonym wrzuce bieg i dopiero zapalę to z tego biegu normalnie rusza bez szarpania i ślizgania , tak jak zawsze do tej pory gdy wszystko było okej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.