Skocz do zawartości

yooo25

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E53 X5 rok.:2005 3,0d

Osiągnięcia yooo25

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. no i chyba jest przyczyna, komp wywalił bład 6 świec wieć akcje z modułem czas zaczać :) juz sprawa z Rogerem załatwiona :)
  2. Pali idealnie na dotknięcie klucza. pierw jakby ciemna hmura a potem siwy normalny dym parowy :) najgorszy to ten ciemny bo śmierdzi ropą :) Opcja jest taka ze dziś o 15 zagrzałem go lekko stało do 20 i nic nawet min dymku. Problem jest tylko po przestaniu nocki na dworze
  3. auto mam z 2005 roku. wieć chyba odme będe miał :) tak jak pisałeś Dymi na ciemnio, dla mnie to szary kolor Podaczas jazdy zero dymu. JAk auto się lekko zagrzeje to wszytskie objawy znikają Auto ma przejechane 250 000 wieć jak świece wymienie to wyjdzie napewno na plus Wymiana modułu świeć żarowych nawet niewiem gdzie jest :) ale jak coś to też wymienie, ale wcześniej podepne pod inpe i sprawdze co i jak. O czyszczeniu kolektorach też pomyśle bo podejrzewam zę tam napewno jest masakra z brudem:)
  4. Witam mój problem polega przy porannym odpaleniem auta. Auto stoi na dworze i jak odpalam zaczyna przez pare sekund dymić tak jakby na szary kolor i śmierdzi nie spaloną ropą. Po przejechaniu 1 km objaw znika całkowicie. Niewiem czy mam filtr cząstek pownieważ auto mam miesiąc czasu. Auto ma 250 tyyś przebiegu na 99% org. Auto z Belgi Czy brudny EGR (agr) może coś takiego powodować ? Na dniach będe sciągał kolektor i sprawdzał w jakim stanie sa klapki w kolektorze. OD razu sprawdze stan odmy :) Prosze o jakieś rady
  5. coś ala takie coś mam wpkaowane i tu dobrze widać gdzie ma śruby a one idealnie pasują pod nawiew :) pytanie za 100 punktów czy radio z e39 podejdzie do e53
  6. Oglądałem i jest pokazane ale całkowicie inne radio niestety
  7. Pytanie za 100 punktów jak w e53 X5 zdemnotować radio posiadam bmw monitor na góże ma dwie śruby i zatrszaski na dole trzeba kratki nawiewu wyciagać czy jak ?
  8. reklamę czego ? coś czuje nute zazdrości... tylko o co... Napisałem jak było, jak ktoś miał do czynienia z tym tematem to zna sprawe ile jest rzeczy do ogarnięcia i ile mechaników chce łapy wpychać w 4,4 V8. Każdy był ciekawe jak to finalnie wygląda to napisałem Dla przykładu stando - 8 tyś a mnie wszytsko wyszło dużo dużo mniej a efekt ten sam. Reszte niech sobie każdy dopowie Pozdrawiam
  9. Odświeże kotleta. Jestem właśnie po robocie Vanosów itd. Forty mi w tym dużo pomógł. Zregenowali mi koła Vanosa poustwiał rozrząd, wszytsko itd Rezultat: Vanosy od razu po odpaleniu pięknie się zaadoptowały. Silnik nie łapie zadnych błęndów i co najważniejsze już znajomi nie mówią: "Jak ten diesel 4,4 pięknie warczy jak benzyna" :) :twisted: :twisted: Wiedza na temat V8 jaką ma Forty jest bardzo ogromna i w ciemno każdy samochód bym mu dał do zrobienia. Auto mocą mocno odżyło :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.