Skocz do zawartości

trumper

Zarejestrowani
  • Postów

    184
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O trumper

  • Urodziny 23 Września

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było E91 318d LCI
    jest E87 LCI 116d, F30 318d
  • Lokalizacja
    Przeworsk

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia trumper

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum Unikat

Najnowsze odznaki

2

Reputacja

  1. OK, mały update sytuacji, jak pojawiło się z niczego to i z niczego zniknęło, odczytałem błędy Carly - brak jakichkolwiek z aktualnym przebiegiem. Więc będę jeździł i obserwował 😀
  2. Takie coś mnie spotkało z rana, jak migająca dioda nad przyciskiem odmrażania tylnej szyby, nie działa nawiew z wyjątkiem opcji na nogi, działa nadmuch na szybę. Zaczynam od pytania, bo ewentualne odczytanie błędów, lub skasowanie 😜 to dopiero po pracy, a może ktoś coś wie w temacie i się podzieli? Tak to wygląda na żywo m2-res_1080p[1].mp4
  3. Dokładnie u mnie od 2014 nie widziałem nigdy S8 a jeżdżę różnie, gdzieś czytałem, chyba nawet na tym forum, że w trybie sport nie ma 8 biegu w tych rocznikach.
  4. Kupiłeś fotele od anglika ? Grzanie na odwrót to typowy przypadek modułów od angielskich samochodów. A jak coś się zwarło podczas operacji, to już nie uruchomisz tego grzania pod fotelem bez kogoś, kto się zna, nawet gdy moduł będzie sprawny.
  5. Musisz kupić specjalne blaszki pasujące do mocowania w zależności od tego, do jakiej lampy wsadzasz. Wtedy wchodzi bez problemu w gniazdo i trzyma się też dobrze.
  6. Temat załatwiony, chociaż nie obeszło się bez komplikacji, po pierwsze w Bimmercode ustawiłem parametr MAPPING_ABBLENDL_L_PWM_LEVEL_1 oraz MAPPING_ABBLENDL_R_PWM_LEVEL_1 na wartość 0x8C co daje odpowiednio 14,0 V na lampę (co podobno jest wartością maksymalną do zakodowania, jak zdołałem się dowiedzieć, ewentualnie niech mnie ktoś skoryguje), widać to na załączonym obrazku, oryginalnie na halogenach miałem ustawione 0x86 co odpowiada 13,4 V i wtedy występowało mruganie żarówek LED, obniżenie tego parametru na wartości 12,2 V powodowało jeszcze bardziej częste mruganie żarówek LED. Ustawienie wartości niby 100% (0x64) ustawiło napięcie 10,0 V na lampach, co prawda ledy wtedy nie mrugały, ale świeciły gorzej niż halogeny. Dodatkowo ustawiłem "LED conversion low beam" na "Active". Finalnie jest tak, jak chciałem, ale już byłem skłonny wywalić ten mod w cholerę i kupić zwykłe żarówki.
  7. Dzięki, właśnie znalazłem te opcje na zagranicznym forum, jest tak, jak piszesz, sugerują, że trzeba zmienić na 100 % dla lewej i prawej lampy.
  8. Niestety Carly nie ma takich zaawansowanych funkcji. Możesz podpowiedzieć jakie wartości napięcia trzeba podać i w jakich parametrach w bimmercode ?
  9. Da radę to ogarnąć Carly ? Czy trzeba coś innego BimmerCode lub Esys?
  10. A te wahacze, bodajże rozprężne, z tulejami olejowymi sprawdziłeś ?
  11. Nowe wiadomości w temacie, adapter canbus nic nie daje szkoda pieniędzy, nie poprawia pracy lamp, natomiast lampy mrugają podczas trybu odzyskiwania energii, czyli hamowania gdy ten niebieski pasek na wskaźniku chwilowego spalania idzie w lewą stronę. I teraz, czy wszyscy tak mają z tymi żarówkami LED, bo podobno dużo ludzi ma założone ten konkretny model, ale takich problemów nikt nie doświadcza? Czy te żarówki jakieś felerne, czy instalacja w moim samochodzie jest felerna? Lampy fajnie świecą, ale to mruganie jest mega irytujące.
  12. Cześć. Założone lampy Depo LPBMH1 do F30 z 2014 roku, założone żarówki led H7 Philips Ultinon Pro3022 w soczewkę, wykodowane sprawdzanie żarówek i wszystko działa bez błędów na komputerze, lecz jest pewne "ale", otóż po chwili żarówki delikatnie przygasają i zaczynają delikatnie mrugać, robią to kilka razy, przestają i po chwili znowu cykl się powtarza. Pytanie, o co tu chodzi ? Coś nie zostało wykodowane? Coś jest źle podłączone ? Trzeba zastosować jakiś adapter canbus? (wydziałem coś takiego od Philipsa) ewentualnie może te Philipsy są do kitu i ktoś może polecić inne ledy, które działają w tych lampach i samochodzie ok ?
  13. Nie wystarczyło kupiłem odpowiednią jednostkę
  14. Ja dokładałem kamerę cofania do samochodu przed liftingiem z systemem S609A i okazało się, że moja jednostka centralna nie ma odpowiedniej wersji sprzętowej, aby działała kamera i musiałem ją też wymienić, więc najlepiej się upewnić demontując NBT HU czy jest kompatybilne z kamerą cofania. Ja kupowałem wiązki, moduł i kamerę z demontażu.
  15. Podejrzewam, że ma zamiar wymienić na nową :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.