Skocz do zawartości

szwojtyla

Zarejestrowani
  • Postów

    194
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O szwojtyla

  • Urodziny 21.06.1987

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było E30, 316i 1990, jest e46 320d Touring, 2003
  • Lokalizacja
    Kraków
  • Zawód
    Chemik

Osiągnięcia szwojtyla

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. może, tego nie wiem. Ale po co to? Przecież skoro zamontowane były normalne światła to po robić miejsce na spryskiwacze? :?:
  2. Czołem Panowie i Panie! Nie znam się za bardzo na e90 bo mam e46 ale mój znajomy wypatrzył sobie samochód, który posiada normalne reflektory (nie xenony), ale za to ma spryskiwacze. Czy takie wersje w ogóle wychodziły czy to jakieś home made? Pytam bo auto niby do poprawek lakierniczych a coś mi tu większym dzwonem zajeżdża i kombinowaniem ze strony sprzedającego. Numeru vin na razie nie mam żeby szukać samodzielnie. Dzięki za pomoc i pozdrawiam :cool2:
  3. szkoda zachodu, będziesz tego sterowania używał jedynie przy sprzątaniu. Za to dodam, że sterowane elektrycznie ważą dużo więcej niż zwykłe, a do tego żaden pasażer nie umie tego obsłużyć. Jeśli masz grzane sporty w skórze to masz optymalną konfigurację :cool2:
  4. Opony swoje nalatane mają, ale wyglądają zdrowo. Dzisiaj trasa Kraków-Zakopane, się okaże. Przeczyściłem hamulce, może coś w nich było nie tak. Jeden klocek nie chciał wyskoczyć z zacisku, możliwe, że to on był winowajcą. Jeśli to nie pomoże to chyba wcześniej zmienię koła na zimowe i wówczas będę wiedział czy to wina opon. Dawno mnie ie było na forum, miło wiedzieć, że wciąż można na Was liczyć :)
  5. Tu będzie problem bo z tyłu 255 a z przodu 225 szerokości, z kolei zestaw zimowy czeka u rodziców daleko od mojego miejsca zamieszkania. Trudno Panowie, dziękuję za wszelkie rady :cool2: w zasadzie zostały 3 rzeczy do sprawdzenia. Opony, hamulce i ewentualnie wymiana zawieszenia, choć to już chyba ostateczność. Z tego co mi się wydaje, to montowane były wahacze i tuleje wahaczy Monroe, które przejechane mają naprawdę niewiele, ale oczywiście biorę to pod uwagę. Dzisiaj chce rozebrać hamulce i sprawdzić czy wszystko z nimi ok, może koła dam do ponownego ważenia.
  6. Ok, amortyzatory zmienione, jedzie się miło, jednak drgania nadal są, tyle że tym razem tylko przy hamowaniu. No i tez nie zawsze, kilka km drgania są, później znikają i znów wracają. Jakie pomysły teraz? Coś czuję, że to będzie loteria...
  7. Wahacze oraz tuleje wahacza mają przejechane jakieś 10 tysięcy. Myślicie że to faktycznie one są przyczyną? Jeśli stworzenie to musiałbym całe wahacze wymieniać. W każdym razie niesprawny amortyzator wykluczony?
  8. Szanowni koledzy i koleżanki. Czy zużyty, wylany amortyzator przedni może być przyczyną drgań na kierownicy? Problem pojawia się często, ale nie zawsze. Niekiedy po wyjechaniu z zakrętu problem się uspokaja, a innym razem nasila. Zawieszenie sprawne, sprawdzone kilka dni temu, opony z tyłu nowki, z przodu jeszcze w miarę. Koła wyważone. Gdyby problem był w kołach to drgania byłyby pewnie zawsze, a tu czasami są, czasami nie. Czekam na sugestie, za które bardzo dziękuję.
  9. są firmy, które moga dorobić kazdą uszczelkę na wymiar. Pomierz starą dokładnie i daj do zrobienia, materialy niemal dowolne. Nie wiem jaki koszt ale raczej taniej całej pompy.
  10. Musisz sciągnąc całą ta oslonę szrą dookoła przycisków a panel z guzikami sam wyskoczy cały. Jak odkręcisz te kilka śrubek które widać trzyma się to tylko na zatrzaskach, niestety jest ich kilka i jeden znajdujący sie nieco w strone oparcia względem przycisków jest mocno ukryty. Cięzko to rozebrać, ale po godzinie dłubania udało mi się. Niestety nie mam zdjęć. Powodzenia.
  11. Kup sobie oryginalne, będą sprawne i ładniejsze. Te troche wiejskie, a popsute już całkiem wiejskie :)
  12. szwojtyla

    co to za przewód ?

    Ta część odpowiada za zamykanie i otwieranie żaluzji znajdujących się za chlodnicą.
  13. Dziwna sprawa bo wg realoem zarówno w modelu z 1999 jak i z 2003 rolety noszą ten sam numer który w przypadku beżu jest następujący: 51477160583. Sprawdź jaki numer ma Twoja roleta, wpisz go w google i zobacz co wyskoczy, może to do innego BMW albo coś.
  14. Czy na wyświetlaczu przebiegu posiadasz kropkę Pomiędzy jednostka "km" a liczbą kilometrów? Powinieneś ja mieć. Wówczas możliwe, że po prostu masz moduł świateł z innego samochodu. U mnie też pokazywał zaraz po kupnie samochodu różnie. W kluczyku najmniejszy, w lcm większy a w liczniku największy. Później po wymianie baterii w kluczu kluczyk zaczął pokazywać to samo co licznik a po zmianie VIN i przebiegu w lcm zniknęła kropka i wszystko już zgodnie zbiera kolejne km. Dodam iż u mnie lcm był wymieniany gdyż moje bmw wyjeżdżając z fabryki nie miało xenonow a później ktoś dołożył. Jeśli zaś idzie o przebieg z kluczyka to w ASO gdzie się serwisuje zawsze na wstępie zczytuja przebieg z kluczyka który ma zakodowany przebieg taki sam jak EWS. Na Twoim miejscu zaczalbym od sprawdzenia czy posiadasz kropkę i sprawdzil VIN w lcm. Jeśli VIN jest inny to po prostu moduł świateł był wymieniony i możliwe że nie chce się sysynchronizowac z pozostałymi modułami. Gorzej z EWS, no chyba że on też był wymieniany, ale w to wątpię.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.