Skocz do zawartości

Wolan

Zarejestrowani
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E39 520i

Osiągnięcia Wolan

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. polecam numer z wazelina, choć stosowałem też Silicon spray i efekty były, jednak słabsze
  2. Wolan

    523 problem na benzynie

    kiedy miałeś montowany gaz ? sprawdź Parametry Vanosa jak masz dostęp do kompa ustaw przerwę na świecach na 0.7 a możesz spróbować nawet na 0.6 i zobacz czy będzie pojawiało sie strzelanie. Filtr benzyny ? Powietrza ?
  3. co do kluczyka: miałem podobny problem. nagle przestał działać i koniec, walczyłem z tym pare dni i dałem spokój. Któregoś dnia czekajac pod na mame na zakupach z nudów zacząłem wyciągać bezpieczniki i w każdym czyścić papierem i "kontakt sprayem" nóżki. Ku mojemu zdziwieniu po tym zabiegu (w tym bezpieczniki w bagażniku) kluczyk udało sie zaprogramować i działa po dzień dzisiejszy.Czy to było przyczyną ? nie wiem już sam ale zawsze możesz sprawdzić
  4. Jeżeli jeden wtrysk by niedomagał to tak, silnikiem by trzepało. Usterka która występuje raz na jakiś czas jest najgorsza do zdiagnozowania. Może zalałeś jakiegoś gorszego paliwa ?
  5. jesteś pewny ze to DSP ? mnie wiatraczek od klimy ten w panelu chodził cały czas i to on był problemem
  6. jak swiece całe zachlapane to piescienie olejowe niestety o wymiany. Przy walniętych uszczelniaczach zaworowych spalanie oleju by tyle ni wyniosło
  7. Wolan

    wpadniety pedal sprzegla

    zbiorniczek masz tam gdzie do plynu hamulcowego czyli pod lewym filtrem kabinowym, Cieżko było by uszkodzić przewód od wysprzęglika. Połóż się pod auto i pooglądaj
  8. papier 1500, 2000,2500 i kostka. Papierem delikatnie scierasz zadrapania(pod warunkiem ze sa one tylko powierzchowne) . Potem no farecla g3 na maszynie do polerowania i włala, pokaż fotke jak to wygląda
  9. to że może Ci wywalić płyn jak szybko odrecisz korek nie musi odrazu oznaczać walnietej uszczelki. Na poczatek podmień korek od chłodnicy. Może pomóc
  10. dokładnie będą już plastikowe. Uszczelniaczy sam nie wymienisz jak nie masz specjanych kluczy i troche doświadczenia. Co do samych uszczelniaczy to kup albo Elringa albo Reinza. NIC INNEGO NIE ZDAJE EGZAMINU
  11. nie, zwłaszcza jak Ci brał płyn. Lepiej już gdzieś wyslij, planowanie to koszt max 70zł a bz niego szkoda twojej roboty, uszczelki, śrub.
  12. auto duzo pali, obroty mogą falować, z reguły co auto to inne objawy. masz sonde wielopasmową czy jednoprzewodową ?
  13. papierem sciernym ? może na szybie w domu ? Glowice musisz dac OBOWIĄZKOWO do splanowania. Rzadko pękają głowice w benzynie chyba ze ktoś przegrzał i dolał zimnej wody. Jak juz masz glowice na wierzchu zdało by się zmienić uszczelniacze zawoworwe bo pewnie juz twarde. Jaknie chcesz tego robic to choć powlewaj dokanałów trochę benzyny i zobacz czy zawory trzymają. przy montazu obowiązkowo nowe śruby
  14. co do zabezpieczania, osoboscie nie polecam brunoxa, robilem, testowałem po roku wyszło tam gdzie było brunoxem, tam gdzie tylko dobry akrylowy podkład problemów nie było.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.