aras_85
Zarejestrowani-
Postów
40 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
pre LCI E90 320D M47 163KM automatic transmission
Osiągnięcia aras_85
Odkrywca (4/14)
0
Reputacja
-
Czy silnik N52K 328i też ma problemy z popychaczami oraz posiada wadę konstrukcyjną głowicy jak N52 związaną ze złą cyrkulacją oleju? Czy zostało to w jakimś stopniu poprawione? :?
-
Koledzy jestem zainteresowany pewnym e92 z USA. VIN: WBAWC33547PD05061 Carfax mówi: Year purchased 2006 Type of owner Personal Estimated length of ownership 10 yrs. 6 mo. Owned in the following states/provinces Pennsylvania Purchased: 2006 Type: Personal Where: Pennsylvania Est. miles/year: 3,951/yr Est. length owned: 10/13/06 - 4/18/17 (10 yrs. 6 mo.) Date: Mileage: Source: Comments: 10/13/2006 6 Pennsylvania Motor Vehicle Dept. Vehicle purchase reported Pierwsze wpisy: 10/17/2006 Pennsylvania Motor Vehicle Dept. Pittsburgh, PA Title #63844743LA01 Title issued or updated First owner reported Titled or registered as personal vehicle 08/03/2007 6,787 Inspection Station Emissions inspection performed 08/07/2007 6,810 Inspection Station Passed emissions inspection 09/03/2008 11,846 Inspection Station Passed emissions inspection Raport z aukcji: Tytuł: BMW 328XI 2007 Status: AUCTION IS ENDED Data: 2017-05-25 SPECS : 2007 0 km ALL Wheel drive Gas Automatic Highlights : Enhanced Vehicles Key: YES Make: BMW Year: 2007 dekoder vin https://www.etkbmw.com/bmw/language/PL : ======================================== Vehicle information ======================================== Type code: WC33 Model: 328XI ML (USA) E-F-R series: E92 Series: 3 Type: COUPE Steering: LL Doors: 2 Engine: N52K Displacement: 3.00 Power: 172 (234 hp) Drive: ALLR Transmission: AUT Paint code: 354 - TITANSILBER METALLIC Upholstery code: LCSW - LEDER DAKOTA/SCH Prod.date: 2006-09-13 dekoder http://pl.vindecoder.pl : Marka BMW Model 3 series Rok modelowy 2007 Styl nadwozia 2 Doors Coupe Typ silnika 3.0L L6 DOHC 24V AWD Typ paliwa Gasoline Skrzynia biegów Automatic or Manual Kraj Germany który to jest rok ? 2006 czy 2007 ? Sprzedawca twierdzi, ze 2007
-
et47 -15mm = et32 a standard to et34, u siebie mam et20 nie obcierają ale moim zdaniem jakby się schowały jeszcze 5mm (czyli ET 25)o było by git, także celuj w coś bliżej 20 mm (47-20 = 27). a tyl ile masz et?
-
Panowie jakie dystanse na przod do felgi 8x17 et47 ? myslalem o 15mm, bedzie ok ? na tyle ta sama felga i mam dystans 30mm i jest ok, opony wszystkie 225/45
-
E90 styling 96, 8x17 et47 jaki dystans na tyl ?
aras_85 odpowiedział(a) na aras_85 temat w Felgi i opony
pomoze ktos ? czy et20 bedzie ok ? 8x17 et 20 na tyl -
witam, posiadam u siebie w e90 styling 96, tyl jest bardzo schowany, opony 225/45, jaki dystans moge wrzucic na tyl zeby nic nie tarlo ? moge kupic w okazyjnej cenie 30mm, bedzie ok ? ewentualnie jaki na przod?
-
ok sprawdze wszystko jeszcze raz, jeszcze pytanie, czy przy instalacji bmw tools 2.12 zaznaczam na koncu 'USB to serial adapter' ? na filmiku jest zaznaczone, a mlodzik pisze, ze ma byc odhaczone i sam nie wiem, dodam jeszcze, ze moje auto to rok 23.06.2007 (tak pokazuje po vin)
-
ja mam te pliki, kopiuje je z sp daten 2.53.3 (katalog e89, bo to chyba te same co do e90, ogolnie do e90 nie ma), wszystko robie zgodnie z ta instrukcja: W związku z częstymi pytaniami jak skonfigurować oprogramowanie do BMW takie jak: INPA i NCS Expert opiszę krok po kroku jak wszystko ogarnąć, szybko i sprawnie: Potrzebujecie: Standard Tools 2.12 Sp-daten 49.0 lub nowsze Profile - chomik / Profiles - Ncs Expert INPA - chomik: INPA - for Fxx and Exx (Pełna aktualizacja) - instrukcja gdzie wgrać jest w środku archiwum. Pliki do pobrania z chomika: mlodzik1 Ok, to tyle jeśli chodzi o pliki które potrzebujecie. Teraz instrukcja step by step. 1) Instalujemy Standard Tools 2.12 / w trakcie wybieramy wszystko tak jak leci, a pod koniec odhaczamy ptaszka "USB to serial adapter" - będzie to widoczne pod spodem COM1. To tyle, kompa nie trzeba restartować. 2) Update SP-Daten - rozpakuj pliki, a następnie: Skopiuj wszystkie pliki z 49.0_sp-daten_E89_lite\ECU (LUB NOWSZE, które są na moim chomiku) do C:\EDIABAS\ECU 49.0_sp-daten_E89_lite\DATEN(LUB NOWSZE, które są na moim chomiku) do C:\NCSEXPER\DATEN 49.0_sp-daten_E89_lite.rar \DATEN (LUB NOWSZE, które są na moim chomiku) do C:\NCSEXPER\DATEN\E89 (jeśli chcecie inne auta niż E89 to ściągacie inną wersję SP-daten (np. do E46) i tworzycie katalog np. E46, a z resztą postępujecie analogicznie. 49.0_sp-daten_E89_lite\SGDAT do C:\NCSEXPER\SGDAT 3) Rozpakuj plik INPA_with_Fxx.rar, 4) Następnie skopiuj cały rozpakowany folder, nadpisz go z katalogiem INPA w c:\EC-APPS\INPA i C:\EDIABAS Chodzi o nadpisanie go/zastąpienie. Po rozpakowaniu pliku w środku znajdziecie małą instruckję, która pomoże Wam zrozumieć o czym piszę. 5) Rozpakuj profiles.rar i skopiuj profile (3 pliki) do C:\NCSEXPER\PFL 6) Skopiuj plik NCSEXPER.txt do C:\NCSEXPER\CFGDAT (nadpisz na istniejący) - plik znajduje się na chomiku w profilach ncs expert. 7) Teraz wejdź w OPCJE FOLDEROW w Windowsie, wybierz zakładke WIDOK i odznacz "ukryj rozszerzenia znanych plików". 8) Idź do folderu C:\NCSEXPER\WORK i stórz tutaj plik FSW_PSW.man (najlepiej kliknij prawym przyciskiem myszy na puste pole w folderze, następnie z rozwiniętego paska wybierz NOWY -> Dokument tekstowy i zmień jego nazwę na FSW_PSW.man. Plik ma być pusty. Kupilem tez kabel k+dcan (inpa compatible), ale nadal nie ma polaczenia, tym razem blad jest inny, mianowicie 'NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT.' czy musze zmienic w jakims pliku jak teraz lacze sie kablem k+dcan ?
-
wszystko robie zgodnie z poradnikiem od mlodzik18 temat -> 'Instalacja i konfiguracja Windows 7/8 - INPA, NCS Expert'
-
Koledzy posiadam bmw e90 2.0d m47/tu2 2007, kupilem taki kabelek http://allegro.pl/polski-interfejs-bmw-e39-e46-e60-e90-96-06-inpa-pl-i4946169903.html sprzedawca zapewnil mnie, ze bedzie dzialac z moim autem, ale juz tydzien z tym walcze i inpa nie moze skomunikowac sie ze sterownikiem silnika, komunikacja z sama inpa jako tako jest, dziala rowniez funkcja aktywny zaplon - screen 1 i 2, natomiat kiedy wybieram odpowiednio f6 (e90) -> engine -> dde 6 for m47 tu2 wyskakuje komunikat 'no response from controlunit' (screen 3), wszystko robie zgodnie z poradnikiem od mlodzik18 'Instalacja i konfiguracja Windows 7/8 - INPA, NCS Expert', teraz pytanie czy cos jest zle skonfigurowane czy to wina kabla i musze juz miec na d-can ? http://images75.fotosik.pl/188/231dd13e5564fb40med.jpg http://images75.fotosik.pl/188/f7b4cf4b07852585med.jpg http://images77.fotosik.pl/188/74294895cd4c6aa3med.jpg
-
Panowie czy kabel na chipie ft231x obd2, ktorego uzywalem do a4 b6 bedzie pasowac do e90? czy to nie jest ten sam kabel? na dole linki dla porownania http://allegro.pl/polski-interfejs-bmw-e39-e46-e60-e90-96-06-inpa-pl-i4946169903.html --> kabelek, ktory chce kupic http://allegro.pl/najlepszy-interfejs-usb-vag-kkl-we-wtyku-obd2-pl-i5408960276.html --> kabelek, ktory posiadam
-
[e87, e90] Radio BMW Professional NIE ALPINE, jakie roznice?
aras_85 opublikował(a) temat w Sprzęt audio i video
Pytanie jak w temacie, czym rozni sie to radio od radia bmw professional firmy Alpine, dodam, ze panel zewnetrzy wyglada tak samo, jaka firma je produkuje? http://img31.otofotki.pl/obrazki/sl199_DSC01759.JPG a tu Alpine http://img31.otofotki.pl/obrazki/kt588_DSC01757.JPG