Skocz do zawartości

michal.sz

Zarejestrowani
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 520d 2003

Osiągnięcia michal.sz

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Kolega wyżej ma słuszność. W 520d e39 nie było CR. U mnie jest nieszczęsna vp44, która jednak w moim przypadku przeszła już reinkarnację. :) Mimo wszystko dziękuję za chęć udzielenia pomocy i liczę na dalsze porady. :)
  2. Witam po raz kolejny, z kolejnym problemem! Jakiś czas temu zregenerowano mi pompę wtryskową. Następnie poprzez złe ustawienie kąta wtrysku bmka miała "tymczasową turbo dziurę", co ustąpiło po poprawnym ustawieniu kąta. Na dzień dzisiejszy problem wygląda następująco. Po właściwym ustawieniu pompy wtryskowej moje bmw bez problemu odpala na zimnym silniku oraz na ciepłym gdy jest dobrze rozgrzana. Problem pojawia się gdy temperatura silnika po przejażdżce spadnie gdzieś tak pomiędzy 30, a 70 stopni. Wówczas to, gdy chcę ponownie odpalić silnik, muszę dłużej, bo ok. 3 - 4 sekund, kręcić rozrusznikiem. Gdy auto w końcu odpala, za bmką pojawia się błękitna chmurka. Proszę pomóżcie mi, bo dzisiaj byłem już u czwartego mechanika i ten oferował mi jakiś "Diesel Easy Start" aby świece cały czas grzały, a samego problemu bez środków zastępczych rozwiązać nie potrafił. Co może być przyczyną powyższego stan rzeczy? pozdrawiam serdecznie
  3. W moim przypadku okazało się, iż był to niewłaściwie ustawiony kąt wtrysku.
  4. Po głowie chodzi mi turbina i to że to coś w niej się przycina gdy samochód jedzie dłużej na stałych obrotach, a później gdy przychodzi pora na przyspieszenie, to "coś" się odwiesza przy wyższych obrotach.
  5. Witam serdecznie! Po raz kolejny zwracam się z prośbą do bardziej zaawansowanych i doświadczonych użytkowników bmw i proszę o poradę. Otóż moja M47 136 km jakiś czas po regeneracji pompy paliwa (vp 44) zaczęła wariować. Średnie spalanie na komputerze wzrosło o ok. 1,5 litra, ale co gorsze pojawił się inny dziwny objaw. Gdy silnik rozgrzeje się do swoich 90 stopni i jadę jednostajnie na 3, 4 lub 5 biegu, przy obrotach oscylujących w granicach 2000, po chwili bmw gdy chcę przykładowo kogoś wyprzedzić, nie chce przyspieszyć. Trwa to chwilę, jednak gdy zredukuję bieg i obroty wskakują na poziom ok. 3000, samochód zaczyna normalnie jechać i przyspieszać jak należy. Nadmieniam, że gdy nie jadę jednostajnie, ekonomicznie i co chwilę przyspieszam, zwalniam, to w/w objaw nie występuje. Odnoszę takie wrażenie, jakby jadąc jednostajnie, coś się przycinało, a gdy silnik przy redukcji wskakuje na wyższe obroty, to "coś" się odwiesza i samochód pięknie przyspiesza. Czy ktoś z obecnych na forum miał podobny objaw? Czy ktoś wie może co to może być? pozdrawiam i błagam o pomoc
  6. Podłączałem pod INPe i jedynie błąd mi pokazuje. Wracając z nocki zauważyłem jeszcze jeden objaw. Na wskaźniku "biężącego" spalania pokazuje mi bardzo niskie spalanie, natomiast na tym średnim jest wyższe niż zwykle bywało. Może ten objaw kogoś naprowadzi. Jeśli komuś coś to mówi, proszę o pomoc, bo odpalanie jest coraz trudniejsze a samochód jest mi obecnie bardzo potrzebny. Pomocy!!!
  7. Chciałem ogarnąć temat u siebie, liczyłem na jakąś głupotę niezwiązaną z pompą. Firma jest 50 km ode mnie, no ale chyba nic innego mi nie pozostało.:/
  8. Filtr wymieniony, powietrze z wężyka zniknęło, ale to nie zmienia faktu że bmw po kilku godzinach postoju, przy temperaturze powietrza na dworzu ok. 10 stopni celcjusza, ma problemy z odpaleniem. Kręcenie przed odpaleniem trwa różnie, ale generalnie nie krócej niż 7. Proszę Was o pomoc gdyż pomysły mi się skończyły. POMOCY!
  9. Nie ma żadnych wycieków. Jest jeszcze jedna rzecz. Po założeniu tych dwóch zwrotek jednej przed a drugiej za filtrem paliwa, po odpaleniu a następnie zgaszeniu silnika, na przewodzie bak a filtr pomiędzy zwrotka a wspomnianym filtrem w pojawiają się bąble powietrza a następnie znika paliwo właśnie na tym wężyku.Dzisiaj oddaje na reklamacje filtr bo mam wrażenie ze to on jest nieszczelny.
  10. Problem aktualny. Po montażu pompy okazało się, iż układ paliwowy łapie gdzieś powietrze co jest widoczne na przewodach. Dzisiaj na przewodzie "od bakowym" prowadzącym do filtra paliwa zamontowałem zwrotkę żeby sprawdzić skąd to powietrze. Okazuje się że powietrze dalej się zbiera, czyli wpada gdzieś na odcinku filtr paliwa pompa wtryskowa. Ktoś ma jakieś pomysły? Ja szczerze mam już serdecznie dość. Samochód odpala, ale po chwili postoju łapie powietrze i każda kolejna próba "odpalenia" silnika wiąże się z długim kręceniem rozrusznikiem ( wiem, nie robię tego ze względu na vp44 i na to że jest smarowana napędem). Może pompa wtryskowa po regeneracji jest nieszczelna? Proszę o pomoc, bo mam już serdecznie dość. Wydałem już ponad 3000 zł a samochód dalej stoi.
  11. No i proszę. Sterownik spalony, tłoczek przytarty. Pompa zregenerowana za 2840 zł w Diesel Service Mądry Olsztyn ( gwarancja 12 miesięcy). Jutro montaż ustrojstwa z powrotem w aucie i zobaczymy czy tylko to było przyczyną awarii. Nawiasem Bosh Diesel Service chciał za to samo 4000 zł.
  12. Dzisiaj dostałem telefonicznie info z Bosh Diesel Service, że moja pompa (z tymi numerami) jest nie do zregenerowania i była już regenerowana gdzieś w Niemczech czy Czechach. Jadę do nich osobiście żeby ją zbadali i dokładnie wytłumaczyli.
  13. Dziękuję za podpowiedzi! Dzisiaj sprawdziłem i napęd dochodzi do wtrysków. Ponad to na chwilę odpaliła, ciężko i nie reagowała na pedał gazu. Wie ktoś coś? Czy do demontażu sterownika pompy, trzeba demontować całą pompę? Może to ten sterownik? Tylko czemu mi żadnego błędu INPA nie pokazuje?
  14. Ale zawieszony egr wydaje mi się nie stwarzałby problemu z odpaleniem silnika. Sam błąd mnie aż tak bardzo nie martwi ( bo chyba nie powinien). :roll:
  15. Witam! Jakiś czas miałem spokój z usterkami, aż do dnia dzisiejszego, kiedy to stojąc w kolejce do świateł, Bmka po prostu mi zgasła i już nie mogę jej odpalić. Rozrusznik kręci, ale silnik w ogóle nie załapuje. Wcześniej czasami zdarzało się, że po przekręceniu zapłonu (zazwyczaj na ciepłym silniku) wskazówki zegarów ustawiały się w swoje maksymalne położenia i wtedy to nie mogłem odpalić auta. Po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki i ponownym włożeniu, problem znikał i silnik odpalał. Dzisiaj było inaczej. Po doholowaniu auta do domu (50km) podłączyłem bmkę pod INPĘ i jedyny bład jaki mi się ukazał, to : 6 - abgasrueckfuehr regelung. Proszę pomóżcie, bo żona jest w ostatnim miesiącu ciąży i muszę mieć sprawne auto. pozdrawiam i liczę na rychłe porady
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.