Skocz do zawartości

Bartoo

Zarejestrowani
  • Postów

    68
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Bartoo

  • Urodziny 08.06.1990

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E93

Osiągnięcia Bartoo

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Przede wszystkim uszczelki dachu, czy dach się dobrze składa, czy nie ma żadnych luzów. Równie dobrze musisz bardzo dobrze obejrzeć czy aby samochód nie był nigdzie stuknięty (zwróć uwagę na śruby z tyłu i z przodu czy nie były odkręcane co mogło by sugerować, że coś było robione. Najlepiej jakby było na nich jeszcze malowanie). Nie wiem czy była wersja "Ci", ale mam identyczny silnik tyle, że samo "i" i powiem tak,że ten motor jak na tak ciężką budę to minimum. Nie spodziewaj się cudów, ale w zupełności starczy i do jazdy i do wyprzedzania. Średnie spalanie w okolicach 9l, w sumie to i prawda ale ja mam w manualu, a w samym mieście nie zdziw się, że komputer lekko będzie pokazywał 12l. w trasie udało mi się zejść poniżej 8. Jeśli chodzi o mechanikę, to co można poradzić. Sprawdź czy równo chodzi, czy jest suchy i nigdzie olej nie leci. Wypytaj się o cewki czy wtryski bo to lubi się psuć
  2. Witam, Chciałbym przedstawić mój samochodzik. Może nie jest to najszybszy motor, ale jak na tak ciężką budę te 170km nawet daje jakoś radę. Ważne, że radość z jazdy jest :cool2: :lol: Model: BMW E93 320i n43 170km Przebieg: 108 tyś. Rocznik: 2007 Wyposażenie: S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów S1CCA AUTO START STOP FUNKTION Auto start/stop function S1CDA BRAKE ENERGY REGENERATION Brake Energy Regeneration S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy S2HCA LM RAEDER RADIALSPEICHE 187 Obr. BMW, st. le. spr. rad. 187 S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa S358A KLIMAKOMFORT-FRONTSCHEIBE Szyba frontowa klimatyzacji komfort S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy S493A ABLAGENPAKET Zespół schowków S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera S4AEA ARMAUFLAGE VORNE VERSCHIEBBAR Podłokietnik przedni, przesuwany S4ASA EDELHOLZAUSF. PAPPEL MASER GRAU Wer. dr. szlach. topol.rys.słojów szary S507A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control z tyłu (PDC) S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptacyjne doświetlanie zakrętów S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat S563A LICHTPAKET Pakiet oświetlenia S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi P7RRA DYNAMIC PAKET Pakiet Dynamic P7RSA COMFORT PAKET Pakiet Comfort S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa S877A UEBERKREUZBEDIENUNG ENTFALL Brak obsługi krzyżowej S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP S993A MODELLJAHRESCODE Kod dla roku modelu w numerze FG S1CBA CO2 UMFANG Zakres CO2 S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki http://images77.fotosik.pl/617/996e8e560a2b4c13med.jpg http://images78.fotosik.pl/617/82f5ceb51eb7854amed.jpg http://images76.fotosik.pl/617/d79b066e66fc0a16med.jpg http://images78.fotosik.pl/617/6996a24947b1bcc3med.jpg http://images78.fotosik.pl/617/22e2a1a4de752e9amed.jpg http://images76.fotosik.pl/617/176eff4d4a27b352med.jpg http://images75.fotosik.pl/617/8ffbb3d469dd7632med.jpg http://images77.fotosik.pl/617/b223fb159e1a360emed.jpg http://images77.fotosik.pl/617/0eac9ee0d51b1d95med.jpg
  3. Lepszy będzie ll1? Zawsze z tego co wiem lało się ll4 i taki też lalem. Czym to się różni?
  4. Model: e93 Silnik: n43 320i Przebieg: 108tys km. Dotychczas jeździłem na castrolu 5w30 Chciałbym przyjść na coś lepszego. LM, Valvo czy Motul Co tam polecacie?
  5. Nie no nikt nie chce tutaj być niegrzecznym :-P Po prostu myślałem że chociaż naprowadzicie na jakikolwiek trop, ale poczytałem trochę wątków i jakoś sam z mechaniki doszliśmy co to prawdopodobnie może być. Co do przebić nie wiem jak mechanik to zrobił, mówił po prostu ze dał radę to jakoś wyizolowac.
  6. Widzę wszyscy byli chętni pomóc, ale mechanik załatwił sprawę. Generalnie była to wina świec a dodatkowo miałem przebicie na każdej fajce. To było przyczyną tych objawów, dodatkowo skończył mi się problem z sądami lambda.
  7. Witam, Dziś przytrafiło mi się coś dziwnego. Jadąc autem gdy wrzucam drugi bieg auto na niskich obrotach skaczę zanim się rozpędzie gdzies tak powyzej 2,5-3k obrotów. Teraz niedawno gdy zaczął skakać na drugim biegu zaczęła mi mrugać kontrolka silnika i komunikat "błąd silnika, redukcja mocy". Po chwili jak się auto rozpędziło to znikł komunikat. Jakieś porady? ;/
  8. Nie mam płetwy, a nawigacje mam. W sumie nie wiem, moze to tuner tv?
  9. Tylko że w międzyczasie też mialem błąd nox'a tylko nie wrzucałem go tutaj, nie wiem w sumie czemu. Czyli AGR może też być padnięty?
  10. Witam. Jednak błąd dalej się pojawia. Czyli wydaje mi się, że to wina NOX'a. Jak myślicie? I czy da się go wymienić samemu?
  11. Skasowałem wczoraj adaptacje, zobaczymy jak to będzie. W poniedzialek wybieram się w trase więc wypale katy i zobaczymy co z tego wyjdzie.
  12. Dzięki za odpowiedz. Popadało u mnie śniegu więc narazie sobie daruje i nie bede szalał. Jednak mieszkam obok autostrady to myślę ze po adaptacji może wypaliłbym katalizator? Da to coś?
  13. A może się coś złęgo stać po adaptacji? W sensie czy Inpa moze sie wysypać, coś namieszac?
  14. Witam. Ostatnio wyskoczył mi check engine wiec podłączyłem Inpe i takie oto błędy mi wyskoczyły: http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/913/gvZgmc.png http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/537/5AtPNP.png Możecie pomóc? Domyślam się, że to możliwe od NoX'a? Pierwszy raz wyskoczyl mi 2 tyg temu, skasowalem i znowu w tym tygodniu- tydzien po tamtym. Nie wiem czy to ważne ale wydaje mi się, że wyskoczylo to zaraz po tym jak staralem się jezdzic "eko".
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.