Skocz do zawartości

punkforever

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 320D 150PS

Osiągnięcia punkforever

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Niejedna E46 320d śmiga już z GTB1752V z E6X 520d... Niestety informacji o sposobie przygotowania, montażu, regulacji, strojenia na forum jest jak na lekarstwo oraz rozproszone są po różnych wątkach forumowiczów. Dlatego postanowiłem założyć ten temat aby zgromadzić wszystkie informacje w jednym miejscu. Sam posiadam w swoim 320d turbinę GTB - jeszcze nie wystrojoną i bez programu dlatego sam również skorzystam z tego wątku. Proszę posiadaczy E46 320d z turbiną GTB o informacje w następujących kwestiach: - Czy posiada ktoś model z normą EU4 i GTB ze sterowaniem elektronicznym - W jaki sposób oraz w jakiej pozycji zamontowane jest sterowanie podciśnieniowe - uchwyt z GT1749V ma inny rozstaw śrub oraz sama turbina ma śruby w innych miejscach - Czy macie zamontowane ograniczniki krańcowego położenia sztangi zmiennej geometrii - Jak wystrojona została zmienna geometria - w seryjnej turbinie sztanga dotyka ogranicznika przy 0.65 bara Wszelkie zdjęcia przygotowanych do montażu / zamontowanych turbin mile widziane. Pozdrawiam
  2. Problem występuję tylko na środkowym nawiewie czy na każdym zmienia się siła po włączeniu klimy?
  3. hej, 2004 czyli już EU4 i chłodniczka spalin przed EGR. Zajrzyj do chłodniczki czy nie ma w niej śladów płynu (oczywiście w części gdzie przelatują spaliny).
  4. Na jaki kolor teraz kopci? Dalej na biało? Przede wszystkim złóż dolot (węże i IC) upewnij się, że nie ma nieszczelności, dopiero wtedy szukaj dalej przyczyny kopcenia... Odpowiadając na Twoje pytanie, uszkodzone wężyki podciśnienia lub nieszczelność w dolocie może powodować kopcenie ale na czarno.
  5. Podciśnienie tylko Vacuuometrem/manometrem. W DISie/INPA się nie da.
  6. Niestety w E46 nie da się wymienić całych lampek (oprawek z mocowaniem żarówki), dostępne są tylko plastikowe białe klosze lub cała listwa z lampkami i przyciskiem otwierania klapy... Ja rozwiązałem ten problem kupując takie lampki: http://allegro.pl/podswietlenie-led-tablicy-rejestr-bmw-e46-4d-98-05-i4230952920.html Zdemontowałem listwę, rozebrałem ją, odciąłem przewody i wymontowałem stare oprawki z pordzewiałymi blaszkami, dolutowałem dłuższe przewody z wsówkami na końcach, wsówki założyłem na blaszki w lampkach LED. Działa już od pół roku i świeci idealnie na biało, brak błędu spalonej żarówki.
  7. Jeżeli jest tak, że odpalasz auto, brak mocy do 2,5-3tyś, po przekroczeniu tych obrotów wszystko wraca do normy i jest ok do zgaszenia i ponownego uruchomienia to powinieneś zerknąć na przepływomierz. Miałem takie właśnie objawy u siebie. Okazało się, że uszkodzony był przepływomierz, do 2,5-3tyś pokazywał dziwne wartości, po przekroczeniu tych obrotów komputer ustawiał mu stałą wartość i nie zwracał już na niego uwagi do chwili zgaszenia i ponownego uruchomienia.
  8. Ja przerabiałem podobny temat. Powiedz mi tylko czym jest "baczek" od turbo? Mówisz o tej plastikowej puszce z dwoma przewodami podciśnienia po obu stronach? Jeżeli tak to zupełnie zły trop, tam nie ma spalin. W moim przypadku winna była sama turbina - pęknięty korpus przy flanszy mocowania katalozatora. Niestety, od góry niewiele zobaczysz. Musisz zdjąć osłony silnika (plastikową i metalową) od dołu i sprawdzić połączenie turbiny i katalizatora, jeżeli jest ok, to odpal auto i włóż rękę w okolice turbiny, powinieneś poczuć gdzie leci ciepłe powietrze. Najlepiej robić to gdy silnik jest całkiem zimny. Tu masz kołnierz katalizatora przy turbo (strzałka po lewej) http://img338.imageshack.us/img338/6286/189o.png Moja turbina pęknięta była w okolicy tego połączenia.
  9. Czyli jeżeli dobrze rozumiem, turbina pompowała powietrze pod pokrywę zaworów? U mnie odma też jest cała w oleju i leje się do dolotu, dodatkowo mam ślady oleju na pokrywie zaworów przy odmie i korku wlewu oleju. Zastanawiam się czy uszkodzona uszczelka może być tego powodem.
  10. Ja właśnie zgubiłem jeden z tych wsporników. Generalnie auto nadal da się podnieść na lewarku w tym miejscu... Gumiś89 jak je już zdemontujesz, zainwestuj w jakieś uniwersalne zaślepki bo będziesz miał masę ziemi i wody w progach ;)
  11. odgrzeję trochę temat. Jaki jest rozmiar wężyków przelewowych?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.