Skocz do zawartości

jerzy.h69

Zarejestrowani
  • Postów

    626
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E70 3.0si 296ps/350Nm. 2008

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia jerzy.h69

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

0

Reputacja

  1. To się nigdzie nie podłącza, to jest membrana odmy. Jest to oryginalnie tylko przysłonięte taką luźną zaślepką, aby jakieś paprochy tego nie przytkały.
  2. jerzy.h69

    E70 Demontaż dekorów

    Musisz zdjąć boczki z drzwi. One są przykręcone. tak samo na tunelu środkowym. Ale co do deski, to nie wiem. Chyba muszą być wciskane.
  3. Ja przerabiałem. Próbowałem kiedyś w zimie pobawić się na drodze. Przywaliłem kołem w krawężnik, aż felgę wygiąłem. Jeździłem tak rok, aż samochód zaczął poszarpywać w czasie jazdy. Pękł kosz z satelitami i tak jeździłem nieświadomy postępującej destrukcji. Naprawa 2500, tylko że u mnie rozpadł się kosz z satelitami. Tu naprawiałem Mariusz Drypa Jagatowo ul. Kolonia 37 83-010 Straszyn. www.mariuszdrypa.pl. Powiem tak, jestem zadowolony, bo jak wysłał do mnie zdjęcie ze środka mostu to się załamałem. Najgorsze że ciężko dostać jest mój most 4.44 3.0 si.
  4. jerzy.h69

    Pukanie popychacza

    Płukanka może być K2. A oleju bierze , to zależy jak butujesz. Standardowo, przy normalniej jeździe dolewam 1 l. / 10 000 km. Do 3.0 si wchodzi 6.5 l. oleju.
  5. jerzy.h69

    Pukanie popychacza

    Zrób mały zabieg oczyszczający kanały olejowe. Ja tak zrobiłem i pomogło nie tylko na uciążliwe stukanie, ale silnik stał się cichszy. Nie stosuję już żadnego Motula, bo na nim to mi najbardziej stukały. Rozgrzej olej do 90 °C, dolej z 2 płukanki i niech tak popracuje 15 min. Zlej olej, zalej np. najtańszym syntetykiem, ja zalałem Mannol 7715, przejedź jakieś 100 km i znów płukanie silnika z dodatkiem płukanki. Powtórz to samo, ale za drugim razem zrób z 200 km. I potem lej jaki chcesz. Ja mam aktualnie Mannol 0w-40, wymiana max co 10 000 km, ale że ma on trochę niskie TBN, co przy gazie jest bardzo ważne, zmienię go chyba na Mannol Elite 5W-40. Efekt pracy silnika już na tym oleju jest na wielki plus. Mam przebieg 280 000 i żadne płukanie nie rozszczelniło mi silnika, ani nie bierze oleju więcej niż brał. Wręcz przeciwnie, nawet mniej.
  6. No tak, niestety cena nowej na serwisie powala. Za późno się zorientowałem że u chińczyka taniej nawet jak doliczysz cło i wat. https://pl.aliexpress.com/item/32793589780.html?spm=a2g0o.cart.0.0.66973c00Q3DP7L&mp=1 https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produkt/7552281-pokrywa-glowicy/i50042/kL/sA/r2008/m01
  7. Jak by Ci puszczała uszczelka pod głowicą, to na pewno miał byś już ślad w płynie chłodniczym. Sprawdź uszczelkę pod pokrywą zaworową. Pokrywa jest plastikowa i pierwsza ona się odkształca. Ja miałem to samo. Niestety wymiana samej uszczelki pod pokrywą nie pomogła, trzeba było zakupić nową pokrywę. Druga rzecz, to dół silnika. sprawdź uszczelkę pod miską olejową. Przez miskę przechodzi przedni napęd, który jest do niej przykręcony - reduktor. Miałem to samo. Puszcza po obwodzie pod śrubami i wydawało się jakby puszczał uszczelniacz , ale niestety pęd powietrza przesuwa olej na skrzynię. Mam przebieg 282000, tak że u mnie to było to. A tak na marginesie, to nasze samochody już są niesprzedawalne, Panie kochany a to już taki przebieg :D
  8. jerzy.h69

    ukryty pilot do bram

    Przy komfortowym dostępie to ma sens, nawet ukryty włącznik. Bo nie wyciągasz kluczy, a naciskasz i się otwiera. Tak mam w Wieśwagenie, musiałem coś stworzyć, bo szukanie po kieszeniach czy torbie kluczy :duh: A tak, wsiadasz, wciskasz otwierasz/zamykasz. Tu jest pilot w lusterku wersja US 315MHz ( działa )+ przy kluczach które niestety trzeba wcisnąć w stacyjkę. Więc i tak mam pilota na wierzchu.
  9. jerzy.h69

    ukryty pilot do bram

    Ja to zainstalowałem, ale w szmelcwagenie i do tego zrobiłem osobny przełącznik do wzbudzania. Nie wiem jak to długo podziała, gdy w/g tego filmu, za miastem załączysz drogowe :D . Pilot przez cały czas wtedy działa. Mam coś takiego na zbyciu. https://allegro.pl/oferta/pilot-faac-fix-do-zabudowy-w-samochodzie-na-dotyk-7415347739 Nówka nie montowany.
  10. jerzy.h69

    Usb w schowku

    Kolego. To gniazdo może mieć zabezpieczenie przeciążeniowe. Tzn. że możesz podłączyć tylko pen. który ma znikomy pobór prądu. I dla tego będzie przy dużym obciążeniu np. kamerką się rozłączało.
  11. Mini też używało CCC. Mam z 2019 płytę właśnie do MINI i działa bez problemu. :( Chociaż przeglądam konfigurator Mini i tam już nie widać nic na temat CCC. Mini już też zrezygnowało z tego rodzaju nawigacji. :( To będzie już chyba 10 lat od zmiany na CIC, to i może wsparcie już też się skończyło. Na stronie BMWStore też tylko 2019.
  12. :D :D :D hehehe dobry jesteś :D :D :D :D Z opisu to może ikonka od DSC. Ale może. :D :D :D :D To tak samo jak z lampą Alladyna :D :D
  13. :mad2: :mad2: Qźwa, ja pitolę :mad2: :mad2: :mad2: suche to może być powietrze w Afryce - 91 to min. oktanów jakie możesz lać. W US mają inną normę paliw i podana jest min wartość jaką możesz zalać do baku. Poniżej tego już rozwalisz silnik przez spalanie stukowe.
  14. jerzy.h69

    dobór opon do felg

    Nie powinno się hejtować. Ale ten rozmówca z serwisu to głupi jest jak but. Qźwa co za tłuk. No tak założysz i po reduktorze, a wtedy wiadomo serwis i naprawa. Kolego jak masz 4 takie same fele , czyli jak piszesz 20/10J ET40 to tylko 275/40/20 i nic więcej. Jeżeli masz 4 fele ale 2x 20/10J ET40 to zakładasz opony 275/40/20 na przód. Na tył dajesz 20/11J ET37 i opony 315/35/20 . Masz piękną stronę w necie https://www.bmwstore.pl
  15. jerzy.h69

    Opony w X5

    Nie muszą być run flat. Możesz zastosować zwykłe.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.