Skocz do zawartości

Marrtin78

Zarejestrowani
  • Postów

    70
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 535d 2008,E60 535d 2006, E92 325i 2006
  • Lokalizacja
    Wieliczka PL/Carlow Ireland

Osiągnięcia Marrtin78

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Przed liftem w 535d jest 6hp26, ja taką mam. Po lifcie jest 6hp28. przed liftem jest do 600NM, a po lifcie wytrzymuje 650NM. Konwerter po lifcie pasuje do przed liftowej wersji i wytrzymuje właśnie do 650NM. :D
  2. Hej. Dziękuję za odpowiedź. Mam tylko takie pytanie gdzie mogę znaleźć najnowsze pliki?
  3. Witam. Mam problem z zegarami. zaczęło się od tego, że gość dorabiał kluczyk i wywaliło CAS (nie przyjmował działającego wcześniej kluczyka). Podpiołem ICOMa i za pomocą ISTA/P zacząłem programować, wiadomo wszystkie moduły. CAS ruszył ale przy KOMBI stanęło programowanie i licznik nie działa tylko mrugają cały czas strzałki od kierunków. Samochód pali ,jeździ wszystko działa poza zegarami. Byłem u gościa który ma ori ISTA i próbował zaprogramować ale nie poszło. Mam zapytanie czy da się to naprawić i czy jest ktoś mi w stanie pomóc? Za wszystkie podpowiedzi będę wdzięczny. :)
  4. Witam. Ja polecam Pagid-hella. Bardzo dobra jakość. :D
  5. Witam. Na szarpakach nie wyjdą wszystkie luzy. Pracuje na stacji diagnostycznej i czasami luzy czujesz sprawdzając rękami, a czasami wychodzą na częściowo obciążonym. Jak jest dobry mechanik to powinien znaleźć bez problemów. :D
  6. Witam. To, że pokazało Ci 0.3, a z dpfem 0,31 to nic nie znaczy. W mojej na przeglądzie i w większości bmek z dpf jest 0,00. To zależy od jazdy i sprawności silnika czy ci się syf zbiera. Pracuje na stacji i dzień w dzień widzę ile problemów mają ludzie z zadymieniem. Czasami przyjedzie stary golf tdi, którego właścicielem jest młody człowiek z odpowiednim butem i zadymieniem mu wychodzi 0,1. A normę ma 3,0, a bez turbo 2,5. Od 2008 roku norma to 1,5
  7. Zobacz jaka jest wartość zadana, a jaka rzeczywista. Może być problem ze zmienna geometria. :D
  8. To fakt lepiej kupić mniejszy motor w dobrym stanie niż na sile pchać się np. w 3.0 ale zajechany :D
  9. Witam. Jeżeli chodzi o benzynę to polecam Ci 3.0 M54. Do gazu będzie ok. Spalanie podobne jak 520, 523 etc ale radość z jazdy naprawdę fajna. Jeżeli chodzi o spalanie to trasa średnio 7-9 litrów a miasto 11-13 na benzynie. Ja mam jeszcze w e39 w automacie. Mieszana jazda ok 10-11 mi wychodziło. Na gazie dodaj sobie ok 1-1,5 litra więcej.
  10. Witam. Ja miałem kilka BMW z silnikami M52, w Polsce mam jeszcze e39 z silnikiem M54 3,0. Mam również już drugą z silnikiem N52 2,5. Powiem tylko tyle w żadnej nie miałem żadnych problemów. Oczywiście zawsze dobry serwis jest robiony.Mam również diesla 535d, fantastyczny silnik i X5 3,0d . Ale dźwięk tych benzyniaków jest fantastyczny. Jak się ładną benzynę znajdzie to polecam. N52 jest nowszą konstrukcją i bardziej skomplikowany ale osobiście ten motor bym wybrał. :D
  11. Witam. Ja właśnie też jestem po wymianie. Kupiłem ori od kolegi Gorik79 z forum. Ma w dobrej cenie :D.
  12. Marrtin78

    E60 audio hi-fi

    Kolego tomas73, a o jakim zestawie myślisz? Tez chyba będę zmieniał.
  13. Podpinales pod kompa? Sprawdź czy nie ma innych błędów. Do wypalania muszą być spełnione odpowiednie warunki. :D
  14. Witam. Sorry chodziło mi o 6hp28 max 650nm, czyli po lifcie.
  15. W UK po wycięciu DPF przejdzie Ci przegląd MOT jak też w Irlandii (NCT). Przechodzi ponieważ robi się tylko tzw smoke test i limit do 2008 rolu jest 3.0, a później 1,5. To przechodzą stare odpowiednio jeżdżone diesle. Tylko nikt nie zdaje sobie sprawy, że w niedalekiej przyszłości stacje będą wyposażone w odpowiedni sprzęt do kontroli czy właściciel nie pozbył się DPF-a jeżeli samochód był w niego fabrycznie wyposażony. :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.