Skocz do zawartości

kayser.sose

Zarejestrowani
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    120d 2005

Osiągnięcia kayser.sose

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. viewtopic.php?f=15&t=160396 Tutaj masz opisane pod koniec myk z otworem. W temacie kubik'a oslona nr 5. Maly otwor jest, trzeba wezyk wprowadzic.Chcialem caly schowek zdemontowac tak jak wyzej ale widze z relacji ze niestety u nas jest troche roboty. Zastanawiam sie nad kupnem srodka typowo do parownikow, chyba bedzie lepszy i duzo taniej wychodzi niz typowo samochodowe srodki. W którym miejscu jest odprowadzenie skroplin?
  2. Najlatwiej to chyba przez otwor po czujniku temperatury. Wystarczy odkrecic oslone pod schowkiem i wyciagnac czujnik. Jak parownik jest zagrzybiony to ozonowanie nie pomoze. Zna ktos jakis dobry srodek do czyszczenia parownika?
  3. Et 15 pasuje do jedynki? Kto to pisze :mad2: Nawet w 7 calach to będzie to samo co 8 cali et 28. Czyli może gdyby założył by gumy 205 to by nie tarlo ale z przodu mocno by wyatawalo. Do tego chiński bubel. Zastanów się dobrze
  4. Co jeszcze powiesz ciekawego zarówno ja jak i cypis i kolega Dawid kombinujemy żebyś cos zmodzic i żeby sie dało. Stinger, to nie była zaczepka. Bardzo dobrze ze próbujecie i się dzielicie doświadczeniami, ale takie et na przodzie to już mocno wystaje poza błotnik. Każdy założy co mu pasuje, nic do tego nie mam, pozdro i powodzenia Dobry pomysł z tymi zdjęciami, chętnie zobaczył bym jak wygląda takie et z tyłu
  5. Singer juz kombinuje jak et 29 na przód upchac :)
  6. Pewnie ten co sprzedaje 116D :mad2:
  7. Te lampy ze zdjęcia wyżej to przedlifty. W LCI są już ciemne srodki. To nie poziomowanie, tylko test silniczków od regulacji wysokości, lecą w góre w dół i na swoje stałe ustawienie.
  8. Cypis, którego ELM'A uzywasz? Pełno tej chinszczyzny jest na alledrogo i nie wiem który coś warty.
  9. Przejedz się z 15km i wejdz w ukryte menu i sprawdz temp. Jak będzie miała koło 60-70st tzn że któryś termostat uwalony, albo oba
  10. U mnie też tyle pokazuje, ale w ukrytym menu już 2 litry mniej. I to wskazanie sie pokrywa z wyliczeniem z dystrybutora. Termostaty masz sprawne?
  11. Jak zamykanie klapy po modzie? Dużo ciężej się zamyka?
  12. A mnie dziwi to że w M135i czyli najmocniejszej wersji nie było fabrycznie szpery :evil:
  13. Miałem już jakiś czas temu podobną sytuację tylko na szczęście mniej poważną i muszą wszystko zwrócić, oczywiście na wszystko bierz rachunku i zbieraj a także możesz dostać spore zadośćuczynienie za uszczerbek na zdrowiu. Z ubezpieczenia sprawcy a także ze swojego NNW jak miałeś wykupione. Nie ważne że na miejscu nie wzywałeś karetki. Jak nie masz doświadczenia w takich sprawach zatrudnij jakąś dobrą firmę która się tym zajmuje, wezmą koło 20% ale przynajmniej wywalczą godziwe odszkodowanie. A szkoda rzeczowa to albo bezgotówkowo wszystko na faktury i muszą zapłacić, nawet na orginalne części z ASO, tylko tutaj już może cena naprawy przewyższyć koszt auta.. Albo bierz ile Ci wyjdzie z ich kosztorysu, naprawiaj na własną rękę, bierz rzeczoznawcę i do sądu o wypłatę pełnej kwoty. U mnie wypłacili 11k a sądze się o 23k. Ale najważniejsze życze szybkiego powrotu do zdrowia :!:
  14. Dzięki stinger za porady. Hmm dziwne to jest, jedni piszą że im wchodzi bez przeróbek inni że nie ma szans a jeszcze inni że z przeróbkami. Wygląda na to że bez przymiarki sie nie dowiem na 100% i wszystko zalezy od auta
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.